Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Normaali päivähoitoaika?

Vierailija
30.07.2012 |

Käytiin tutustumassa tulevaan päiväkotiin mutta ei ollut puhetta mihin mennessä lapset on haettava hoidosta viimeistään. Itse teen vuorotyötä jolloin lapset menevät usein vasta ennen puoltapäivää hoitoon. Mies silloin hakee hoidosta töistä tullessa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat auki ma-pe klo 7-17.

Vierailija
2/18 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin monet päiväkodit pitävät auki 18 asti, mutta vain jos iltahoitotarpeesta ilmoittaa etukäteen ja ajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet laittanut hakemukseen eli mihin asti tarvitsette hoitoa lapsillenne. Normaalipäiväkodit ovat viiteen asti auki.

Vierailija
4/18 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lasten ajat oli näin:

8.30 - 15.00

Vierailija
5/18 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä on vuorohoidossa lapset silloin kun mies työmatkoilla. Miehellä tärkeä harrastus kerran viikossa klo.16-17. Puhetta oli että joutuu toisinaan jättämään väliin jos minulla iltavuoro. Ehtii ehkä kuitenkin harrastamaan jos hakee vain lapset 17 mennessä. Hoitoajaksi lapsille tulee kuitenkin n.6-7h välillä vähemmänkin.

Vierailija
6/18 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoajoista?

Tärkeintä on se mitä olet hakemukseen laittanut. niiden perusteella teidät on siihen paikkaan laitettu.

Vierailija
7/18 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun vanhemman työaika päättyy, niin lapset haetaan hoidosta. Simple as that :)

Vierailija
8/18 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun vanhemman työaika päättyy, niin lapset haetaan hoidosta. Simple as that :)

sen tunnin harrastus ei ehkä mahdu tähän...

Vierailija
9/18 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin hoitoaika on työaikanne mukainen plus toki matkat. Vuorohoitoon ei ole subjektiivsita oikeutta, joten siellä ei saa lasta pitää huvin vuoksi.

Vierailija
10/18 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se elämä on kun on pieniä lapsia joutuu tinkimään asioista

Vierailija
11/18 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokopäivähoitoa on haettu. Pääsääntöisesti lapset kuitenkin ovat vain n.5-6tuntia hoidossa ja hoitopäiviäkin tulee välillä vain 3 viikossa. Kuitenkin joudumme maksamaan täysistä päivistä 20pv/kk koska minun työaikoja ei voi ennustaa.

Vierailija
12/18 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedämme kyllä sen että vuorohoidossa lapset ovat ainoastaan jos mies työmatkoilla ja minulla iltavuoro ja tämäkin tarve on todella harvoin. Minun mielestäni ei kuitenkaan ole paha jos lapset ovat menneet vasta ennen puoltapäivää hoitoon ja haetaan viideltä eikä 16.15. mutta voihan se aiheuttaa keskustelua jos lapset haetaan pelivaatteet päällä jolloin selviää ettei tulla suoraan töistä. Itse olen sillä kannalla että jos minulla iltavuoro jää harrastus miehellä väliin.

Vierailija
13/18 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoropäiväkodeissa niin kuin yllä on selvitetty.

Normaalisti lapset ovat pk:ssa 7-17 välillä 4-9 tuntia.

Se ei välttämättä ole lasten kannalta hyvä ratkaisu, että viet vasta unille puolen päivän aikaan. Riippuu tietysti minkä ikäiset.

Vierailija
14/18 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

auki 6.15-17.30. Hoita-aika sovitaan sitten erikseen tämän ajan sisällä.

Vierailija
15/18 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijöitä ei juurikaan kiinnosta, missä vanhemmat ovat lasten ollessa hoidossa, jos hoitopäivät ovat noinkin lyhyet kuin ap:lla. Ainoa mikä täytyy varmistaa on se, että sulkeutuuko päiväkoti tasan viideltä vai vasta sen jälkeen. Itse olen hoidellut omia asioitani hoitopäivän aikana kaupungilla. Kaikkien etu on, että saan ne hoidettua noprasti ja olen illalla lasten kanssa kotona.

Vierailija
16/18 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoa 6.15-17.30 tarvittaessa. Jos kukaan lapsi ei tarvitse vanhempien työn takia hoitoa ennen klo 7.ää tai klo 17 jälkeen, niin päiväkoti on suljettu ja henk.kunnan työvuorot on suunniteltu sen mukaan. Jos lapsen takia ei tarvitse jäädä päivystämään tai muuttamaan työvuoroja niin ainakin minulle on ihan sama onko vanhempi töissä, opiskelemassa, hakemassa töitä, makaamassa sohvalla tai harrastamassa.

Vierailija
17/18 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

11.lle. Näyttäähän noita lapsia olevan paljon hoidossa vaikka äiti esim. kotona äitiyslomalla tai hoitovapaalla. Yleisesti sanoisin vielä: Meillä esikoinen on reilun 3,5 vuotta ja pienempi nyt vajaa 2-vuotta aloittaessaan hoidon ensimmäistä kertaa. Mielellään veisin lapset hoitoon vasta 13-14 välillä silloin kun lähden iltavuoroon, mutta päiväunien kannalta se on mahdotonta. Kuitenkin haluan olla lasteni kanssa aamuisin, kun illalla jo menevät nukkumaan kun kotiudun, joten paljoa ennen ruoka/uniaikaa en kyllä hoitoon veisi. Lyhyitä päivistä tulee kuitenkin verrattuna monen muun lapsen hoitopäiviin, joten en ota kyllä paineita jos mies saa työpäivänsä jälkeen harrastuksensa järjestettyä. Täytyy kysyä vielä meidän päiväkodista onko tuo kello 17 se takaraja. Kiitos vastauksista:)

Vierailija
18/18 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

espoossa ja se on auki 7.30-17.Saa viedä ja hakea koska haluaa, toki ilmoittelemme suurimmat poikkeukset. Yleensä hoitoaika on 7.45-14.30. Hinta on sama, vaikka lapsi olisi hoidossa vain pari tuntia.