Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin viikonloppuna mieheni eksän ensimmäistä kertaa...

Vierailija
30.07.2012 |

...ja olipa jotenkin hauska huomata, että sen lisäksi, että olen sekä paremmin koulutettu että fiksumpi, olen myös paremman näköinen kuin miehen ex :)! Eli vaikka ex-vaimo löysi ensin uuden miehen, niin kyllä miehenikin sitten lopulta paremman paketin sai ja hänelle tämä oli varmastikin lopulta muutos parempaan :).

Mieheni ex on ollut aika ikävä miestäni kohtaan jo avioliiton aikana (henkistä väkivaltaa) ja sen jälkeenkin. Olen siis tosi iloinen, että mieheni saa vihdoinkin sen hyvän naisen, jonka todella ansaitsee, eli minut :)!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuon kaiken näit

Vierailija
2/19 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että oot myös fiksumpi! Onnea teille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kertomista asioista ja lasten käyttäytymisestä ja kielenkäytöstä päätellen (asuvat äidillään valtaosan ajasta) musta vaan tuntuu, että luultavasti olen tätä raskauden aikanakin tupakoivaa naista vähän fiksumpi ainakin. Ainakin nyt tosiaan tuossa mielessä, etten ikinä tupakoisi raskauden aikana. En kyllä edes tupakoi.

Äiti ei tunnu kiinnittävän mitään huomiota mm. lasten kiroiluun. Ja mitään eivät usko, mitä sanotaan.

Isä sitävastoin kiinnittää selkeästi lasten käyttäytymiseen huomiota.

Ja itsellänikin on lapsia.

Joka tapauksessa uskon, että hyvä mieheni sai nyt sen mitä ansaitseekin. Naisella oli vieläpä ilmeisesti jo avioliiton aikana toinen mies kuvioissa mukana.

Olen itsekin hänessä saanut nyt ihanan miehen, jota rakastan ja haluan ja johon oon ihan hulluna, ja joka ottaa mut huomioon jne...

Ap

Vierailija
4/19 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies onkin niin fiksu ettei se ole lisääntynyt tuollaisen röökiä kiskovan moukan kanssa. =)

Onneksi minunkin miehelläni on tasoisensa, fiksu nainen, minä. =)

Vierailija
5/19 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kyllä mäkin ihmettelen, miten olen voinut aikoinani mennä naimisiin ja hankkia lapsia (vaikka ovatkin ihania) ex-mieheni kanssa, jonka kanssa elämä oli tosi vaikeata. Nyt vanhempana näkee asiat jotenkin selkeämmin ja paremmin, sydämellä.

Ap

Vierailija
6/19 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämästä ei ihan oikeasti koskaan tiedä. Milloinkaan ei voi olla liian varma mistään.

Ehkäpä sullakin joskus tulee elämässäsi olemaan "käytetty" mies. Eikö sun miehellä sitten ole ketään muuta ollut ennen sua? Olet siis hänen ensimmäinen tyttöystävänsä?

Vierailija
7/19 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse jo, kohta tulee exien ryöppy niskaan kun tuollaisia ilmoittelet ;)

Vierailija
8/19 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huonosti lapsemme kasvatettu pussissa missä ovat oppineet rumia sanoja.

Vierailija
9/19 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on kyllä dorka, että viittii tupakoida raskaana. Hyi!Kaikki kunnioitus sinulle siitä ettet samaa tekis :) Itse ainakin olen mustasukkainen mieheni eksälle ja myönnänkin sen. Ja ps. olen paljon paremmin koulutettu kuin hän, mutta rumaksi en häntä menisi kuitenkaan haukkumaan.

Vierailija
10/19 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä edes ole katkera ex...

Vierailija
11/19 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oma kehu haisee.

Vierailija
12/19 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja olipa jotenkin hauska huomata, että sen lisäksi, että olen sekä paremmin koulutettu että fiksumpi, olen myös paremman näköinen kuin miehen ex :)! Eli vaikka ex-vaimo löysi ensin uuden miehen, niin kyllä miehenikin sitten lopulta paremman paketin sai ja hänelle tämä oli varmastikin lopulta muutos parempaan :).

Mieheni ex on ollut aika ikävä miestäni kohtaan jo avioliiton aikana (henkistä väkivaltaa) ja sen jälkeenkin. Olen siis tosi iloinen, että mieheni saa vihdoinkin sen hyvän naisen, jonka todella ansaitsee, eli minut :)!

Harvoin joku jaksaa näin itsekehuista kirjoitusta kirjoitella. Siis itsestään saa olla ylpeä, mutta se, että vertaa itseään johonkin toiseen on aina hieman säälittävää. Kaikkein säälittävintä jos vertaa miehensä eksään.

Ja ihan vinkiksi ap:lle, parisuhteen onni on ihan hirveän harvoin kiinni toisen osapuolen kauneudesta.

Vierailija
13/19 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroihin on yleensä syy. Toisessa suhteessa mennään ihan eri jutuissa kuin exän kanssa. Ihmiset muuttuu, mutta heitä ei voi muuttaa.

Ihanaa, että AP on löytänyt onnen. Toivon itsekin sen joskun löytäväni. Exästä en sitä löytänyt.

Vierailija
14/19 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohentaa omaa itsetuntoa vertaamalla itseään exään !

ehkä et sitten kuitenkaan ole niin täydellinen kuin luulet..

Vierailija
15/19 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämästä ei ihan oikeasti koskaan tiedä. Milloinkaan ei voi olla liian varma mistään.

Ehkäpä sullakin joskus tulee elämässäsi olemaan "käytetty" mies. Eikö sun miehellä sitten ole ketään muuta ollut ennen sua? Olet siis hänen ensimmäinen tyttöystävänsä?

Nyt tulee sitten kateellisten ryöpytys siitä miten huono mies sellainen on joka ei ole höylännyt kaikkia tarjolla olevia. =)

Vierailija
16/19 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea myös miehen eksälle ja uudelle miehelle, oletan, että te kaikki olette nyt elämäänne tyytyväisempiä kuin edellisissä liitoissanne, ja sehän on hyvä asia kaikille.

Mites ap sun eksän elämä sujuu? Onko silläkin kiva uusi puoliso?

Vierailija
17/19 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään vaiheessa.

Totta kai olen miettinyt, minkälainen mieheni eksä mahtaa olla, varmaan jokainen? Mutta mustasukkainen en kyllä ole yhtään. Tiedän, että todellakaan ei tässä tapauksessa tarvi olla.

Ja niin, olen itsekin ex eli varmaan munkin kasvatusta ym. tullaan kritisoimaan kovalla kädellä jossain vaiheessa :).

Ap

Vierailija
18/19 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ihmiset saavat ihmisen parhaat puolet esille, toiset huonot. Ja totuus on, että muutumme. Kumppani saattaa olla ihan erilainen lasten syntymän jälkeen kuin silloin kun esim. ei lapsia vielä ollut. Ei voi tietää, miten pariskunnan osapuolet tulevat muuttumaan, ja jos toinen on erittäin joustamatoin, eikä halua hyväksyä toista sellaisena kuin on, ongelmia tulee kyllä.

Uskon, että esim. ex-mieheni olisi onnellinen jonkun muun kanssa, kuten minäkin tämän nykyisen kanssa. Me emme todellakaan eksäni sopineet yhteen. Joskus vain "toiselleen väärät" ajautuvat yhteen.

Tämä nykyinen taas tulee lasteni kanssa todella hyvin toimeen ja meillä on tosi hauskaa yhdessä. Jotenkin tämä paketti vaan tuntuu toimivan. Tosin en ole esitellyt häntä vielä lapsilleni miesystävänäni, sillä se on niin iso juttu, että siitä täytyy olla aivan varma.

Meillä ei ole mihinkään kiire. Haluan oppia tuntemaan hänet todella hyvin lasteni takia, ennen kuin esim. yhteen muuttaisimme. Ollaan kyllä jo melkein vuosi pidetty jo yhtä.

Vierailija
19/19 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sullakin vielä joskus tuollainen sinulle kammotus, käytetty mies, olisi :)! Itse asiassa mä olen aika onnellinen, että se on kuitenkin jollain tavoin sisäänajettu ja koulutettu :)! Ja tässä vaiheessa, kun itselläkin on lapsia ja on eronnut, on oikeasti vain plussaa, että mieskin on tuollainen käytetty ja sillä on lapsia...Miinusta olisi, jos miehellä ei olisi lapsia, itse asiassa.

Sen olen elämäni aikana oppinut, että never say never...En olisi itsekään ikinä uskonut eroavani, en tietenkään! Uskoin vielä jossain vaiheessa, että tulemme mieheni kanssa olemaan ikuisesti yhdessä.

Eikä kannata moralisoida muiden eroamisilla ym. Voi olla koska vaan itselläkin edessä. Elämä vaan on yllätyksellistä. Like a box of chocolates.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan