Kenellä palkka 2000€ pintaan/kk?
Kommentit (29)
Olen lähihoitaja, lasten parissa työskennellyt n.9v.
Ja liksassani on 1 kokemuslisä mukana, 2100e/kk bruttona. Onneksi on pieni vero%.
ei koulutusta, työaika yleensä 30h/vko.
Peruspalkka vajaa 1900, lisien kanssa menee yli 2000, vuorotyö. On koulutus.
tekstinkäsittelijä päivystyksessä, ei koulutusta.
Dieettikokki kaupungin keskuskeittiössä. Koulutuksena ravintolakokin perustutkinto ja dieettikokin erikoisammattitutkinto (+pari muuta eri alan tutkintoa). Ei toi palkka ainakaan motivoi olemaan älyttömän tarkkana...
ei koulutusta (ko. alalle, työkokemusta kyllä vastaavista tehtävistä 5v.)
tyydyn myyjän palkkaan, koska "koulutusta" ei ole paperilla. olen silti yksi Suomen parhaita alallani, en tarvitse työhakemuksiini papereita, ne on hukassa XD Nimeni ja maineeni tekee vaikutuksen ;)
Miesvaltainen ala, ei koulutusta alalle, työssäoppinut siis.
lähihoitajana 10 vuotta kunnalla.
Parhaimmillaan olen saanut bruttona 2800e kuussa, kun olen tehnyt 4 viikonloppua, joulun pyhät ja itsenäisyyspäivän, iltoja jne.
Ja samoissa palkoissa siis kuin lähihoitaja tai laitoshuoltaja. Hohhoh, tuli ainakin palkan suhteen turhaan kouluttauduttua eteenpäin :/
Henkilöstöravintola/pitopalvelussa.
Palkka 2000e/kk + pyhä- ja aattolisät.
Kokemusta on alalta 24 vuotta ja kokin koulutuksen lisäksi alan muita tutkintoja.
Tiedän että saisin toisessa firmassa ehkä parempaa liksaa, mutta tässä nykyisessä duunissa vaan kaikki muu vetää puoleensa :)
Koulutus yo-merkonomi, töissä tilitoimistossa, työkokemusta alalta yhteensä 20 vuotta.
Tilitoimistoalan tes on kyllä surkea. Täällä maksetaan vain tessin mukainen palkka, kun työvoimaa on enemmän kuin työpaikkoja.
Näköjään hiiri siirsi laskutuloksen otsikkoon, harvinaisen sopivaan paikkaan jopa :D
2300 ja risat. farmaseutti. olen myös yo-merkonomi plus muutakin koulutusta on sekä koulutusta ei vaikuta tuohon palkkaan, peruspalkka siis.
Kirjanpitäjä olen, työkokemusta 1 vuosi. Koulutus merkonomi.
Kirjanpitäjä olen, työkokemusta 1 vuosi. Koulutus merkonomi.
Myyjä/osastovastaava, koulutus vain yo, tunteja 37,5h ja palkka 2500e. En hypi riemusta.
lähihoitaja, peruskoulun jälkeen koulutusta 10vuotta.