Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys rivarin takapihalla tupakoinnista

Vierailija
30.07.2012 |

HOX! Heti kärkeen sanon, että TIEDETÄÄN tupakoinnin olevan epäterveellistä ja haisevan pahalta niistä jotka ei polta! Eli siihen EI tarvitse ottaa kantaa.

Mutta siihen, että onko luvallista polttaa rivarin omalla takapihan terassilla?

Naapurin mummo vaatii meitä polttamaan vain etupihalla, koska se haisee hänestä pahalta. Ja valittaa siitä, että me poltetaan muka niin paljon, eikä hän voi tietää kummalla puolella me sauhutellaan. Toisen puolen naapuria ei haittaa yhtään, mutta tämä hyökkää räkyttämään joka ainoa kerta, kun takapihalle vaan mennään savukkeiden kanssa. Ja tasan ollaan omalla puolella, ihan selkä melkein ovessa kiinni polteltu. Pitäisi olla luvallista?!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on fakta, että tupakointi on vaarallista, syöpää aiheuttavaa, myös passiivinen tupakointi. Joten jos jollain on tällaisia myös muille epäterveellisiä harrastuksia, niin silloin tulisi hieman edes osata ottaa toisia huomioon. Kaikki kun eivät sitä keuhkosyöpää halua.

Joku kommentoi, että kaikki tupakansavusta kärsivät eivät valita. Se on täysin totta. Useimmat vain kärsivät, sillä useimmat tupakoijat ovat samanlaisia kuin ap ja haluavat viimeiseen asti pitää kiinni omasta mukavuudestaan, ilman minkäänlaista kompromissintekohalua tai -taitoa, eikä tällaisille ihmisille ihan heti tule mentyä sanomaan, että tupakointi häiritsee.

Mielestäni ap:n naapuri on valittanut täysin aiheesta. Se, että laki ei jotain asiaa kiellä, ei tarkoita etteikö siinäkin asiassa voisi edes yrittää ottaa toiset huomioon. Jos nyt sieltä oman navan uumenista kykenee.

Vierailija
42/49 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette polta kumppanisi kanssa sisätiloissanne?

Olisi upeaa, jos vastaisit tähän kysymykseen.

en tajuu kun tätä niin tivataan.

En polta itse enää, mutta ihan totta - kuka enää polttaa sisätiloissa missään?????

Miks niin tärkeetä sun tietää.

Rivitalossa ei kannata asua jos ei kestä mitään, esim. naapurin grillausta. Me grillataan takapihalla ja naaapuri sauhuttelee. So what? Elämää se on vaan. Ihmiset ihme nipoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itsekkkyytensä vuoksi VAHINGOITTAA toisten ihmisten terveyttä. Miten kukaan kehtaa elää siten, että ehdoin tahdoin tuottaa muille terveyshaittaa?

Ja tätä vielä puolustellaan jotenkin ylpeänä, että mulla on oikeus, koska taloyhtiön säännöissä jne.

On moraalisesti väärin vahingoittaa muita. MIten joku kehtaa tehdä niin?

SAanko mä suihkia jotain lemuavaa hyttysmyrkkyä tupakoitsijan päälle? Mutta tupakoitsija saa terveyttä todistettavasti vahingoittavalla savulla terrorisoida mua, pahimmillaan monta vuotta joka päivä, jollen minä, kärsivä osapuoli, pakkaa kamppeitani ja muuta pois?

Eihän tässä ole mitään järkeä. Jos mä suihkisin hyttysmyrkkyä, mä saisin varoituksen ja häädön. Silti hajuhaittana molemmat samaa luokkaa.

sinä kauhee tosikko nipo joka koet saavasi kauheasto myrkkyä keuhkoihisi kun joku polttaa useiden metrien päässä.

Kyllä sä saat sitä saastetta ihan muutenkin itseesi.

Vierailija
44/49 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen haisee kamalalle, vaikkei juuri nyt polttaisikaan ja istut hänen vieressään.

Ja silloin kun polttaa se savu, se savu, kyllä se haittaa, vaikkei tupakoitsija sitä koskaan tule tajuamaan.

Vierailija
45/49 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..käytä pakokaasuja päästäviä kulkuneuvoja tai mitään muutakaan, jotka aiheuttaisivat kanssaihmisille tätä kemiallista pahoinpitelyä?

No, jos näin on, niin saat sädekehän pääsi ympärille, sekä kymmenen pointsia papukaijamerkkeineen! =D

Vierailija
46/49 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

karseaa jos omalla pihalla ei voi olla siksi, kun naapuri polttaa.

Haju on kamala ja haittaavaa.

Joissain taloyhtiöissä juuri rivareissa on yhtiön säännöissä kielletty polttaminen pihalla, koska se haittaa ihmisiä.

Polttaminen ei ole normaalia toimintaa.

Vierailija
47/49 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun rivitalossa, jossa on oma terassi,meillä ei kumpikaan polta, mutta tupakka ei haittaa. En ymmärrä tuota tupakoitsijoihin kohdistuvaa raivoa. Kuten täällä palstalla kirjoitteleva nainen, joka kaatoi pensaan omalta pihaltaan, kun hän ei voi käyttää pihaa niin naapurikaan ei tarvitse näköestettä. Kuulutan sitä suvaitsevaisuutta.

Vierailija
48/49 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä itseänne haju ei ilmeisesti haittaa?

Vierailija
49/49 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vain pystyisi tietoisesti satuttamaan/vahingoittamaan toista ihmistä.

Mutta ap pystyy. Täytyyhän sitä jollakin päteä (?).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme