Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pisteikkäät jalat! :o Onko muilla?

Vierailija
30.07.2012 |

Eli siis sääreni ovat täynnä pisteitä/pilkkuja! Etenkin sheivauksen jäljiltä...

Minulla on myös hyvin tummat jalkakarvat, joten sheivauksen jälkeen jo päivän-parin päästä jalkani eivät ole enää lainkaan esittelykelpoiset...ja liika sheivailu vain ärsyttää ihoani.

Tämä harmittaa minua suuresti, sillä muuten pidän jalkojani hyvin kauniina = pitkät, hoikat, ei pahemmin selluliittiä...

Mutta tuo "pisteikkyys" harmittaa minua suuresti! Olisi kiva hengailla ulkona muutakin kuin jalat verhoutuneena pitkiin housuihin, tai legginseihin...

AUTTAKAA MINUA :/

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyy ne karvatupet siis ihon läpi. Rasvaus ja päivetys hieman auttaa siihen, ei oikein muu. Ei sille mitään voi.

Vierailija
2/10 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tiedä mikä neuvoksi..just sheivauksen jälkeen on ihan järkyt koivet ja tummakarvainen olen minäkin..:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/10 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihoni on sen verran herkkä, että ärsyttää sitä vain entisestään. Vahausta olen miettinyt myös?

Vierailija
5/10 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

peppurasvaa. Tämä tietysti sitten yöksi, koska se on valkoista.

Vierailija
7/10 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- säärien laaserointi = karvoista lopullisesti eroon

- ihon kosteutus (Ceridal-ihoöljy on erittäin hyvä, mutta kannattaa vaihdella voiteita/öljyjä sillä iho tottuu jos käyttää aina samaa)

- rusketus

Vierailija
8/10 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska iho vain ärsyyntyy siitä. Jos pokkaa riittää, niin anna kaikkien karvojen kasvaa täyteen mittaansa ja sitten epiloit ne pois. Jos oot sitä ennen vielä kuorinut ihon, niin lopputulos on paras.

Näin oon toiminut ja jalat näyttää kauniilta.

9/10 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pisteet on liiloja. ihan sama ajelenko vai epiloinko, ne on aina siinä. iho on valkoinen.

aika ruman näköistä kun on kirkkaanvalkoinen iho missä on liiloja pisteitä!

Yksi av:n vakikäyttäjä vaan

Vierailija
10/10 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pisteet on liiloja. ihan sama ajelenko vai epiloinko, ne on aina siinä. iho on valkoinen.

aika ruman näköistä kun on kirkkaanvalkoinen iho missä on liiloja pisteitä!

Minulla myös erottuvat selkeästi... Itsehän sitä toki eniten kiinnittää huomiota omiin epäkohtiinsa (tässä tapauksessa jalkoihinsa). Tuskinpa kukaan muu niitä kauhistelee samalla tavalla, kuin itse.

Mutta silti itselläni ainakaan ei ole tarpeeksi itsevarmuutta lähteä kaupungille minishortseissa/-hameessa, vaikka mieli kuinka tekisi. Olen kateellinen kaikille "hyväsäärisille". Omanikin näyttävät erittäin hyviltä SUKKAHOUSUT tai legginsit päällä :( Mutta nuo pisteet... damn u!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi