vähemmän kunniakas hetki tänään, mutta kerrotaan nyt
vein koiraa kävelylle ja pysjän äkillä istui kaksi teiniä, kiskoivat tupakkaa. Koira kakkasi ja keräsin juuri kakkoja pois, kun toinen sai päähänsä heitää papattimaton maahan. Meidän koira on tosi paukkuarka, meinasi saada halvauksen ja oli tosi vähällä ettei se päässyt karkuun.
Marssin poikien luokse ja viskasin koiranpaskat heittäjän paidalle sanomatta mitään.
Onkohan huomenna tän nicopetterin vanhemmat ovella vai oppikohan jotain.
Kommentit (42)
vein koiraa kävelylle ja pysjän äkillä istui kaksi teiniä, kiskoivat tupakkaa. Koira kakkasi ja keräsin juuri kakkoja pois, kun toinen sai päähänsä heitää papattimaton maahan. Meidän koira on tosi paukkuarka, meinasi saada halvauksen ja oli tosi vähällä ettei se päässyt karkuun.
Marssin poikien luokse ja viskasin koiranpaskat heittäjän paidalle sanomatta mitään.
Onkohan huomenna tän nicopetterin vanhemmat ovella vai oppikohan jotain.
ehkä pika ei osaanut ajatella, että koirasi on säikky??
ehkä pika ei tiennyt että ei ollut uusivuosi.
päällimmäinen ajatus oli kiskaista nyrkillä, sen vältin. Olisin tietysti voinut pehmittää tekoani jollain..vaikka toivottamalla hyvää alkavaa syyslukukautta?
ap
ei siinä kamalasti ehtinyt tähtäilemään. Siitä olen tosi onnellinen etten lyönyt, vaikka heitti tosi punaiselle. Säikähdin itsekin.
ap
Papatteja ei saa räjäytellä tähän aikaan Enkä tiedä saako enää ollenkaan
Ap on idiootti. Toivottavasti joudut vastuuseen teostasi. Typerä olet. Poikien pikkukolttosia ja hirveän raivarin saat.
ei siinä kamalasti ehtinyt tähtäilemään. Siitä olen tosi onnellinen etten lyönyt, vaikka heitti tosi punaiselle. Säikähdin itsekin.
ap
No olisit vaan lyönyt niin olisit voinut tähdätä paremmin.
Ap on idiootti. Toivottavasti joudut vastuuseen teostasi. Typerä olet. Poikien pikkukolttosia ja hirveän raivarin saat.
Toivottavasti paskat eivät olleet pussissa.
miten itse olisitte asian hoitaneet?
ap
Oletko muutenkin agressiivinen etkä pysty hallitsemaan itseäsi? Reagoitko kaikkiin tapahtumiin löymällä tai heittelemällä koiran ulosteita?
Pitäisikö harkita jotain vihanhallintakurssia tms.
päällimmäinen ajatus oli kiskaista nyrkillä, sen vältin. Olisin tietysti voinut pehmittää tekoani jollain..vaikka toivottamalla hyvää alkavaa syyslukukautta?
ap
Toisaalta kenellekään ei käynyt mitäänjoten sinänsä harmiton tapa pojille oppia, että joku voi oikeasti vetäistä kolttosista herneen nenään ja tehdä mitä tahansa.
miten olisitte itse hoitaneet asian oikeaoppisesti?
ap
pojilla oli varmaan kännykät mukana.
Ei taida huomenna naurattaa