Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen tavannut semmosen miehen..

Vierailija
29.07.2012 |

joka näkee mun herkyyteni, näkee lapsen mun sisälläni, saa mut puhumaan kaikesta avoimesti, saa mut villiksi ja kuumaksi. Hän lähettelee hassuja viestejä, haluaa mua, haluaa olla mun kanssa, tehdä mulle hyvää, pussailla, halailla. Ihan kun me oltaisiin aina tunnettu. Ei tarvii selittää mitään, tuntuu, että olen hänelle avoin kirja. Mä näen myös hänessä pienen pojan, ihanan ja suloisen, kiltin ja hellän. Silti hän on määrätietoinen aikuinen mies, joka tietää, mitä tahtoo. Mutta ne hetket kahdestaan.. ihan kun palattaisiin hiekkalaatikkoon.

Tässä on yksi pieni miinus. Hän on naimisissa. Mä en tiedä, mitä teen..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet tehnyt yhden miehen onnelliseksi, saa ainakin kahta naista. Onnea sinullekin, koita kestää valitsemallasi tiellä, helppo se ei tule olemaan.

Vierailija
2/13 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tavannut semmosen naisen, jota saa panna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa myöten selviää kyllä, kariseeko ihastus/rakkaus sun tai miehen puolelta (tai molempien) tai tuleeko teistä pari. Älä mieti liikaa nyt, nauti näistä hetkistä. Elät vain kerran...

Vierailija
4/13 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa ainakin kahta naista.

Vierailija
5/13 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattu mies vei mennessään. Nyt kaduttaa, tekisin kaiken toisin ja valitsisin sen nörtin, joka minua nuorena ulos pyysi ja kieltäydyin nauraen =(

Vierailija
6/13 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tiedä mihin olet pääsi pistänyt..

Vierailija
7/13 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti itsellesi miehen joka nyt pettää vaimoaan??

Vierailija
8/13 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattu mies vei mennessään. Nyt kaduttaa, tekisin kaiken toisin ja valitsisin sen nörtin, joka minua nuorena ulos pyysi ja kieltäydyin nauraen =(

sä kadut?? t. ap

Vierailija
9/13 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni mies on ihan oikeasti uskollinen? Kaikkien palstamammojen miehet tietysti, mutta jos puhutaan IRL. Suurin osa miehistä pettää, jos tilaisuus tulee.

Vierailija
10/13 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni mies on ihan oikeasti uskollinen? Kaikkien palstamammojen miehet tietysti, mutta jos puhutaan IRL. Suurin osa miehistä pettää, jos tilaisuus tulee.

mutta että joku oikein TIETOISESTI haluaa pettäjän!

Vierailija
11/13 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua pettäjää, en halua toiseksi naiseksi.. en, en ja en. Koitan miettiä muita asioita, muita miehiä.. Mutta ajatus, että haluan vielä ainakin kerran nähdä tämän miehen pyörii päässä. Ei suhdetta, lopetan kohta... Huoh. Mulla ei ole ollut kenenkään kanssa niin hyvä olla.. ap

Vierailija
12/13 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten se ois jo eronnut ja vapaa katselemaan uutta naista.

Vierailija
13/13 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joukko. On huvittavaa että pettämistä perustellaan sillä että kyllähän ne muutkin ja vielä melkein kaikki. No, kaikki ei petä, se on fakta, eikä se siitä muuksi muutu vaikka mitä selität.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme