G: Millainen on tuntemasi ihminen, jolla on tatuointi kasvoissa?
Kommentit (30)
Persoonaton mitättömyys joka oli nobody jo ennen "erikoisia" tatskojaan.
Silloin kun niitä paheksuttiin ja niitä ei tehty missään liikkeissä, niillä oli jotain merkitystä ja huonosti tehdyt tatuoinnit kertoivat ihmisen taustat. Nyt kaikki suklaapolvet ovat kuvia täynnä, hyi saatana.
Kaverilla on linnassa kaulaan otettu tatuointi, katkoviivaa ja teksti Tästä Poikki, linnahuumoria.
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä jotenkin ahdasmielistä porukkaa. Tatuoidut ihmiset ovat ihan normaalia kansaa, kuten muutkin. En aluksi itse meinannut hyväksyä, että tyttäreni alkoi ottamaan tatuointeja, mutta kun perehdyin asiaan, aloin ymmärtämään häntä. En ehkä itse ottaisi ikinä tatuointia, mutta en tuomitse ihmisiä, joilla niitä on.
Tyttäresi tuskin on laitattanut naamaansa mitään kyyneltä, isoa tribaalia tai sanaa vittu.
Siitähän tässä puhuttiin.
Veikkaan että nää ihmiset jotka naamaan ottaa tatuointeja tiedostaa sen jo niitä harkitessaan että voi sulkea osan ammateista haaveistaan ja yleensä ovatkin ihan eri alalla ja siihen tyytyväisiä. Esim jollain taiteellisella, kyypparina, autonrassaajia jne.
Tatuoidut kulmakarvat, silmä- ja huulirajaukset, mitä niistä sanotte? Useimmilla näyttävät feikiltä ja liian kovilta ja selkeärajaisilta. Näitä on usein myös keski-ikäisillä ns. menestyneillä naisilla.
Maorien perinteiset tatuoinnit ovat hienoja. Muita hienoja kasvotatuointeja ei tule mieleen. Paikkakunnalla on nuori tyttö, jonka kasvoista puolet on kuin lapsen tussilla sotkemia kikkareita täynnä. En tiedä miksi, ehkä se on hänestä hieno. Tai sitten se on lapsenkasvoinen vankilabööna.
Kasvoihin tatuoituja naisia tunnen kolme kappaletta. a) Agressiivinen ja väkivaltainen b) Skitsofreenikko c) Ituhippi joka elää työttömänä omassa kuplassaan ja liikkuu mökistään kerran kuussa sitten kun Kelan rahat on tulleet tilille. No väkisinkin näiden perusteella tulee sama mielikuva muistakin.
Impulsiivinen ja lapsellinen tuuliviiri jolla on lähes aina jotain draamaa elämässään. Vaihtaa työpaikkaa ja miehiä usein eikä oikein tiedä missä haluaisi asua.
Lehdessä oli juttua miehestä ja naisesta jolla oli paljon tatuointeja.Naisellakin oli tatuointeja myös kasvoissa.
Nainen oli noin 25 vuotias.Molemilla lähes koko keho tatuointeja täynnä.
Onpa täällä jotenkin ahdasmielistä porukkaa. Tatuoidut ihmiset ovat ihan normaalia kansaa, kuten muutkin. En aluksi itse meinannut hyväksyä, että tyttäreni alkoi ottamaan tatuointeja, mutta kun perehdyin asiaan, aloin ymmärtämään häntä. En ehkä itse ottaisi ikinä tatuointia, mutta en tuomitse ihmisiä, joilla niitä on.