Kuinka moni nauttii niistä illoista, kun mies ei ole kotona
Musta ne ovat parasta aikaa. Lapset nukkumassa ja mies jossain, ja ne hyvät puolet: saa olla rauhassa, katsoa telkusta mitä vaan,olla netissä niin paljon kuin huvittaa, eikä tartte mennä yhdessä nukkuun.
Oma rauha on parasta. Odotan huomista, kun miehellä on työmeno, eikä tartte illalla katella!
Kommentit (10)
Nautin tosin siitäkin kun mies on kotona, mutta joskus on kiva olla massa rauhassa myös.
Ja yleensä ei kannata kärvistellä, jos asiasta voi myös nauttia.
täytyykin olla heikoissa kantimissa jos nauttii kun toinenj on pois.
Tuttu ihminen jonka tuntee alusta loppuun ja nauttii kun se on pois. Eihän sellainen voi häiritä mitenkään kun sen tuntee niin hyvin.
Vaikka menee hyvin, mutta kaipaan aika ajoin omaa aikaa.
Kuten tänään, kun mies on vanhempiensa luona kotimaassaan tänä viikonloppuna käymässä. Itsetehty jäätee odottaa jääkaapissa, salaattiainekset ja leffa ladattuna iTunesista. Ehkä käyn vielä Makuunista hakemassa pikkusäkin karkkia, ahh. Käyn ihanassa viileässä kylvyssä, teen manikyyrin ja pedikyyrin, laitan itseruskettavaa. Lapset menee parin tunnin päästä nukkumaan ja sitten saa vain olla.
täytyykin olla heikoissa kantimissa jos nauttii kun toinenj on pois.
Tuttu ihminen jonka tuntee alusta loppuun ja nauttii kun se on pois. Eihän sellainen voi häiritä mitenkään kun sen tuntee niin hyvin.
Mun mies on tosi puhelias, itse tykkään olla omissa ajatuksissani. Mies ei jaksa katsoa romanttista hömppää tai muuttumisleikkejä telkkarista, minusta ne on ihania.
Nautin siitä, että saan olla omien ajatusteni kanssa eikä tarvitse huomioida ketään muuta. En nauti siitä, että toinen on poissa vaan siitä, että saan olla ihan yksin.
Parasta on jos se on jossain poissa yötä, on ihanaa saada nukkua yksin parisängyssä.
Nautin kun ei tarvi toisen naamaa katella. Lapsen takia yhdessä ollaan, minulla ei ukko kiinnosta pätkääkään. Toisaalta silloin kun mies on kotona niin se on koneella ja minä katson telkkaria. Siis silloin kun lapsi nukkumassa. Että yksin oloa se on silloinkin. Eri huoneissa myös nukutaan, minä saan nukkua yksin parisängyssä,ihanaa!
Mä myös nautin miehen poissaolosta, mutta meillä se tarkoittaa tasan sitä, että mä olen seuraavat kaksi päivää "yh" ja mies pilkkii kännissä tai krapulassa sohvalla. Siitä osuudesta mä en tykkää.
Meillä on miehen kanssa erilaiset työvuorot ja siitä syytä ollaan molemmat välillä yksin kotona. Se on ihan mahtavaa! :) Mä ainakin tartten sitä. Mutta on se myös ihanaa, kun mies tulee kotiin :)
syön herkkuja, pieren ja istun koko illan av:lla xD ihan parasta!
Yksi av:n vakikäyttäjä vaan
Mutta meidän liitto on tällä hetkellä aika heikoissa kantimissa muutenkin.