O ou! Oon menossa huomenna ottaan ensimmäistä tatuointiani (kuva)
http://www.tamicks.com/wp-content/uploads/2012/02/nicole-richie-foot-ta…
Tuon tyylinen siis tuloss, mitä tykkäätte? Vähän jännittää, kun jalkapöytä on normaalisti tosi arka alue.
Kommentit (26)
oletko ihan varma kun mitä jos vaikka 4 v. päästä haluat vaihtaa uskontoa ja tuo risti ei enää sovikaan siihen? Miten olis joku neutraalimpi tai joku teksti "usko toivo ja rakkaus" tms?
Yksi av:n vakikäyttäjä vaan
Mielestäni tosi mauton ja pilaa kauniit nilkat. Sitähän sä kysyit.
Mutta toi nilkassa roikkuva risti..eii, aika kauhee. Mulla tulee kanssa mieleen kun se roikkuu nilkassa, että usko olisi joku riippa, tai "pallo jalassa".
Entä jos käyttäsit saman rahan oikeeseen koruun?
Eikö sekin vois olla yhtä henkilökohtainen ja tärkeä ja miksei myöhemmin vaikka perhekalleus jonka voi antaa vaikka tyttärelle/miniälle.
Ihminen muuttuu elämänsä aikana melkein enemmän henkisesti kuin fyysisesti. Itsestäni tatuointi on melkein kuin teinivuosien päiväkirja mutta kaikkien luettavissa.
Vaikka en ite usko ottavani tatuointia tulevaisuudessa,en tuomitse niitä jotka ottavat. Ajattelen asiat vain siten miltä ne minusta tuntuisivat omallakohdallani.
Myönnän myös että olen nähnyt todella upeita ja "tyylikkäitä" tatuoineja jotka sopivat sen hetkiseen elämän tilanteeseen. En kuitenkaan usko että tilanne pysyy samana vuosikymmeniä ja jos pysyykin niin se saattaa olla jo huolestuttavaa jos henkistä kasvua ei tapahdu ;)
Entä jos käyttäsit saman rahan oikeeseen koruun?
Eikö sekin vois olla yhtä henkilökohtainen ja tärkeä ja miksei myöhemmin vaikka perhekalleus jonka voi antaa vaikka tyttärelle/miniälle.Ihminen muuttuu elämänsä aikana melkein enemmän henkisesti kuin fyysisesti. Itsestäni tatuointi on melkein kuin teinivuosien päiväkirja mutta kaikkien luettavissa.
Vaikka en ite usko ottavani tatuointia tulevaisuudessa,en tuomitse niitä jotka ottavat. Ajattelen asiat vain siten miltä ne minusta tuntuisivat omallakohdallani.
Myönnän myös että olen nähnyt todella upeita ja "tyylikkäitä" tatuoineja jotka sopivat sen hetkiseen elämän tilanteeseen. En kuitenkaan usko että tilanne pysyy samana vuosikymmeniä ja jos pysyykin niin se saattaa olla jo huolestuttavaa jos henkistä kasvua ei tapahdu ;)
MInä, siis tämä sulkatatuointityyppi, olen ottanut tatuoinnit lasteni syntymän jälkeen. Ne ovat tavallaan minuun taltioituja elämäntapahtumia, ei niin että pelkäisin muistin pettävän, mutta symboleja.
Sulka symboloi minulle keveyttä ja ilmaa. Olen eronnut jokin aika sitten ja se oli toki iso elämänmuutos, mutta nyt myös helpotus.
Tatuointi maksaa pari sataa euroa, joten kovin laadukkaita perhekalleuksia ei sillä mun mielestä sukuun vielä osteta :)
Miksi haluat pilata ihosi tatuoinnilla?