Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini ottaa yläosattomissa aurinkoa mökillä ja mieheni

Vierailija
29.07.2012 |

on kokoajan juttelemassa ja lähietäisyydellä äitistäni ja katsoo jatkuvasti äitini tosi suuria rintoja, jotenkin kyllä ärsyttää ,itse pieni rintaisena en ota aurinkoa yläosattomissa.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri noin sen pitääkin olla. Anopin pitääkin olla näytillä. Voisi saada hyvät kyyditkin :)

Vierailija
2/40 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna miestäsi äidillesi vaan taistele miehestäsi. Jos luoja ei antanut sulle kunnon tissejä niin voit ostaa sellaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ärsyttää.

Mikä pakko on silloin ottaa aurinkoa yläosattomana kun miehesi on mökillä?

Ja jos miehesi ihan tosiaan niitä tisuja vahtaa niin että silmät putoo niin sanos sille että kyllä sitä anoppia voi silmiinkin välillä katsoa eikä vaan tisseihin...aika lapsellinen ukko ;) oooooooh tissit!

Vierailija
4/40 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin että hanki kunnon silikonit. Älä anna miestäsi äidillesi vaan taistele miehestäsi. Jos luoja ei antanut sulle kunnon tissejä niin voit ostaa sellaiset.

pitämisen arvoinen, jonka takia pitää silikonit hankkia.

Vierailija
5/40 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

auringon otolle yläosattomissa? Isommat varaavat paremmin lämpöä?

Vierailija
6/40 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mut tosi rehevä on ja tissit on valtavan suuret, ei kuitenkaan lihava.

Vierailija
7/40 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on luonnonlaki.

Vierailija
8/40 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei sitten ole jalostanut äitiäsi tuon harrastuksen terveyshaitoista?

Siitä riippumatta on kyllä äidiltäsi aika härskiä toimintaa. Ei normaali fiksu nainen esittele rintojaan vieraille miehille. Ei taida edes tajuta miten noloa tuo on.

Oletko kysynyt äidiltäsi suoraan miksi tekee tuota? Eikö hänellä ole mitään käsitystä alkeellisimmistakaan häveliäisyyssäännöistä?

Vierailija
9/40 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin esiintyisin tyttären poikaystävän edessä rinnat paljaana! Äitisi on outo, en muuta sano.

Vierailija
10/40 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä äitisi/vanhempiesi mökki, jossa te vierailette? Vai teidän mökkinne, jossa äiti vierailee?

Mikäli äidin mökki, saattaa äippä hienovaraisesti vihjailla, ettei tartte tulla. Ei vaan kehtaa suoraan sanoa.

Vierailija
11/40 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehet mökillä putsaa ulkohuussit, hakkaa puut jne rehkii niin olkaa te edes siellä piristeenä?

Vierailija
12/40 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesihän nyt on tollo ilman muuta kun noin näkyvästi töllää, mutta äitisi luulisi sentään osaavan käyttäytyä.

Tulee mieleen yhden kaverini äiti, kun olin teini-ikäinen. Hän hillui usein yläosattomissa kun tuo tyttö toi kavereitaan heille kotiin, ja alkoi muutenkin aina "vaihtamaan vaatteita" kun mentiin sinne. Ihan kuin olisi tahallaan esitellyt tissejään ja paljasta takapuoltaan. Varsinkin jos oli poikia mukana se show alkoi.

Kaveriani nolotti ihan hitosti ja niin kyllä muitakin, ei me siellä usein käytykään.

Vierailija
13/40 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jotenkin kyllä ärsyttää ,itse pieni rintaisena en ota aurinkoa yläosattomissa"

Ei ne ole aurinkopaneelit. Luulisi pienissä ottavan mieluummin aurinkoa kun ei herätä niin huomiota.

Vierailija
14/40 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kun ei mieheltään saanut mitään huomiota, kaikien muiden huomiota yritettiin senkin edestä, jopa oman pojan. Isänikin edessä keikkui pusero napaan asti auki. Yksissä häissä yritti saada jokaisen miehen, myös sulhasen, huomiota ja tanssi poski poskea vasten jokaisen kanssa ja tissit oli esillä tilanteessa kuin tilanteessa. Kyllä hävetti silloin. Jälkeenpäin olen ymmärtänyt, että hän ei ollut omassa suhteessaan tyytyväinen ja kuulin, että erosivat myöhemmin ja anoppi löysi uuden, toivottavasti häntä paremmin huomioivan miehen.

Vierailija
15/40 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että omalla mökillä olen vaikka ihan alasti,illaksi laittoi sentään rintsikat päälle. Tosin silloin ne tissit näyttää vielä isommilta ja mies vaan katselee.

Vierailija
16/40 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmin kuin silikonit! ei seksuaalinen vetovoima ole kiinni kuppikoosta, ainakaan laadukkaiden miesten kanssa. Jos häpeilet itseäsi et voi olla kovin haluttava. Sitä häpeäähän silikonit korostavat; nainen ie arvosta sitä millainen on lunnostaan. Äitisi käyttäytyy kyllä todella tökerösti, valitettavasti äitys ei takaa sitä ettei äiti yrittäisi pahoittaa tyttärensä mieltä. Äitinä hän varmasti tietää kompleksisi pienistä rinnoista!

Vierailija
17/40 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jotenkin kyllä ärsyttää ,itse pieni rintaisena en ota aurinkoa yläosattomissa"

Ei ne ole aurinkopaneelit. Luulisi pienissä ottavan mieluummin aurinkoa kun ei herätä niin huomiota.

Huomio kiinnittyy isompiin.

Vierailija
18/40 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kokoajan juttelemassa ja lähietäisyydellä äitistäni ja katsoo jatkuvasti äitini tosi suuria rintoja, jotenkin kyllä ärsyttää ,itse pieni rintaisena en ota aurinkoa yläosattomissa.

Mulla kanssa appiukko ottaa alasti aurinkoa, ja sillä on paljon isompi se, kuin miehelläni :(. Tuli tehtyä väärä valinta, mutta onneksi on kesä!

Vierailija
19/40 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jotenkin kyllä ärsyttää ,itse pieni rintaisena en ota aurinkoa yläosattomissa" Ei ne ole aurinkopaneelit. Luulisi pienissä ottavan mieluummin aurinkoa kun ei herätä niin huomiota.

Jos pienet kärähtää helpommin, vähän niin kuin pullat uunissa.

Vierailija
20/40 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mahdollisimman monta muuta henkilöä. Esittele kuvia sitten sukulaisille ja tutuille, ihan vain mökkikuvina. Huomaat, että et ole ainoa, joka pitää äitiäsi omituisena. Lisäksi äitisi saa, mitä on ansainnut: paheksunnan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän