Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Junantuoma futisjoukkue Helsingissä käymässä

Vierailija
29.07.2012 |

Oli taas niin myötähäpeällistä seurata vieressä viikonloppuna kun pohjosemmasta (puheesta kuulee) oli futisjoukkue käymässä vähän baarissa.

Huusivat täyttä kurkkua hurraahuutoja, ilmeisesti tästä pikkukentillä pelattavasta pelistä joka on seuraavana päivänä.

Huorittelivat viereisen pöydän naisia kun sanoivat asiallisesti mölystä ja huutelivat haluavansa tapella pöydän miesten kanssa, kuului varmaan kaikki haukkumasanat mitä suustaan keksivät.

Portsari tuli sanomaan ja kun lähti tuli sielä homottelua muka rykäistessä. Ainakin pari oli perheellisiä ja luullakseni reilustai yli kaksikymppisiä.

Voi olla vaimot ylpeitä idioottiporukasta. :D

Miten jotkut ovat noin säälittäviä aikuisenakin?! Hitto mitä luuseriporukkaa, lämpeääkö jotkut naiset tosiaan tuollaisesta?! Hyi helkutti.

Onneksi viereisessä pöydässä vain naureskeltiin "me halutaan tapella" -kommenteille, koska kuka täysjärkinen haluaa tulla vartavasten tappelemaan baarin, mitä v***??

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo ap, sä jäit kiinni provoilusta ja that's it.

Modethan voivat sitten poistaa koska itselleen vastailu on kiellettyä, mikäli vastailen itselleni.

En vieläkään tiedä miksi ihmeessä jaksaisin näinkin pitkän sepustuksen keksiä omasta päästäni!? :D

Ihan tosi, provoilua on joskus hauska harrastaa mut tää olis jo liian tylsä ja pitkä provo ollakseen etevä. :D

-ap

Vierailija
82/96 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoitatko kenties sitä että olivat Rovaniemeltä?

No vaikka siksi että haluan heidät tunnistettavan.

Miksi ihmeessä tätäkään pitäisi hyssytellä? :D

-ap

Musta outoa käyttää näistä sanaa: etninen tausta... ellen väärin ymmärtänyt.

Tuo on halveksuva ilmaus. Älä turhaan yritä peitellä että halveksut kehä 3 ulkopuolella asuvia

Niinnoh voihan se lahtelainenkin sanoa helsinkiläisestä junantuoma. :D Mulle se merkitsee vain "muualta tullutta". :)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää keskustella täällä mistään kun aina joku taliaivo alkaa änkyttää ja jankkaa onko aloitus provo vai ei ja muuta kökköä.

Hei epäilijät, sovitaan että tämä oli provo ja heippa, jäin kiinni todella ovelasta ja hyödyllisestä provosta jeeee.

Noniin voitte lopettaa, minä haluan nyt keskustella aiheesta enkä epäilyistänne. Mulle on ihan sama epäilettekö vai ette. Huoh.

Vierailija
84/96 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä ole ap ja jos täällä on jonkinmoisia modeja voivat he vapaasti asian tarkistaa ja ketjun sulkea.

T.Se samassa paikassa ollut.

Vierailija
85/96 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parastahan tässä on se, että jos noi rovaniemeläiset tollot tämän lukee, voivat huomata että käytös on niin käsittämätöntä ollut, ettei edes uskota tositarinaksi vaan provoksi! :D

-ap

Vierailija
86/96 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä ole ap ja jos täällä on jonkinmoisia modeja voivat he vapaasti asian tarkistaa ja ketjun sulkea.

Tiedätkö mikä joukkue oli kyseessä?

-ap

Vierailija
87/96 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mikä joukkue oli kyseessä?

-ap

En muista mainittiinko sitä missään vaiheessa. Se karjuminen oli niin päätöntä etten olisi saanut selvää vaikka siinä olisi ollutkin jokin sana seassa.

Rovaniemeltä olivat kuitenkin ja tulleet johonkin peliin tänne joka oli nimenomaan lauantaina.

Vierailija
88/96 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Tuo on halveksuva ilmaus. Älä turhaan yritä peitellä että halveksut kehä 3 ulkopuolella asuvia

Niinnoh voihan se lahtelainenkin sanoa helsinkiläisestä junantuoma. :D Mulle se merkitsee vain "muualta tullutta". :)

-ap

Mutta miksi se piti edes mainita että junantuomat?

Vierailija
89/96 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

-ap

Vastasin tähän jo aikaisemmin.

-ap

Vierailija
90/96 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

-ap

Miksi pitää vängätä?

Ap mainitsi sen siksi että olivat muualta tulleita, eli tuntomerkkeihin viittaa se että jostain muualta olivat tulleet, myöhemmin muisti sanoa Rovaniemen jotta olisi paljon vielä helpompaa tunnistaa ko pellet.

Vierailija
91/96 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se teettää kun juntit saapuvat rinta rottingilla nolaamaan itseään "toisten kaupunkiin".

Vierailija
92/96 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

-ap

-ap

Ethän kysynyt aloituksessa että ketäköhän ne oli. Jos halusit tietää, olisit kysynyt.

Vierailija
93/96 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

-ap

-ap

Ethän kysynyt aloituksessa että ketäköhän ne oli. Jos halusit tietää, olisit kysynyt.

Ok no tarkoitus oli kyllä että joku tunnistaisi, ensiksi en muistanut mistä päin olivat ja tarkistin asian kaverilta. :)

-ap

Vierailija
94/96 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokatapauksessa, edelleen haluisin että joku tunnistaa tämän porukan joukkueen! :)

-ap

Vierailija
95/96 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelaa ykkös divisioonassa jossa pelaa helsinkiläisiä joukkueita, ei ole muuta mahdollisuuta

Vierailija
96/96 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelaa ykkös divisioonassa jossa pelaa helsinkiläisiä joukkueita, ei ole muuta mahdollisuuta

Mutta eikös heillä ollut kotikentällä peli lauantaina? Ei Helsingin suunnassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi