Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä telkkari on tärkeämpi kuin jääkaappi:(

Vierailija
29.07.2012 |

No niin. Olympialaiset menossa, ja meillä on vanha kuvaputkitelkkari, toimintakuntoinen kylläkin, mutta digiboksinkin kaukosäädin on rikki ja kanavat pitää käydä itse vaihtamassa boksista, on hankalaa joo. Itsekin haluaisin jo päästä tuosta rohjosta ja saada siron taulutelkkarin sitten joskus. Mutta kun nyt vain ei satu olemaan rahaa, siirrän siis mielessäni tuota telkkarin hankintaa jonnekin tulevaisuuteen...

NImittäin jääkaappi vetää viimeisiään. Jäätä kertyy koko ajan takalevyyn, kone käy yötä päivää. Jääkaappi on tehnyt tätä jo monta kuukautta, ei johdu pelkästään näistä helteistä (jotka eivät kyllä autakaan asiaa:()

Ja mitä sanoo armas puoliso: " Hankitaan telkkari nyt ja se jäkaappi joskus myöhemmin...." Ei helvetti se ei tajua, että oikeasti meillä ei ole nyt rahaa edes siihen jääkaappiin, säätöä tulee senkin kanssa, että saadaan jotenkin hankittua. Ja että vielä telkkari menisi etusijalle. Voi perseen perse, tiedossa mökötystä ja tiuskimista monelle kuukaudelle eteenpäin. Jalkapallon em-kisat oli jo vaikeaa katsottavaa - siis se kuinka mies kärsi joutuessaan katsomaan pelejä niin kämäsestä telkkarista.

Ja vielä, me ollaan 5-henkinen perhe, ei mitään teinejä (80-luku meni jo...)

ja nytt se moittii mua siitä, kun olen hänelle niin ilkeä kieltäessäni telkkarin hankinnan.

Vittu kunj vituttaa!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen mies voi katsella telkkaria, sillä kyllä televisiota voi katsella vaikkei siitä kuvaa näkyisikään, ja kuunnella kisoja radiosta.

Vierailija
2/6 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän sille mitään voi, et pakosti se jääkaappi nyt vaan on tärkeämpi hommata, jos se laukee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli aina mun lempikanava, en muuta kuunnellutkaan viime syksyyn asti, jolloin URHEILU paukkasi sille kanavalle!!!

Ei oo ero kaukana nyt, prkl... ap

Vierailija
4/6 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luotolla. Makselette niitä sit pois pikkuhiljaa molempia. Miksi pitää tehdä asiasta noin hankalaa?

Vierailija
5/6 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minä teen ja saan pienillä tuloilla sen minkä haluan.

Aina maksan laskuni.

Nyt maksussa läppäri, tv.

No teidän telkkarikin on persiistä.

Ostakaa smart, led tv.

Vierailija
6/6 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahteen osariin ei nyt riitä rahkeet. Eli se jääkaappi pitää hankkia sillä tavalla. Oon oppinut laskemaan aika tarkkaan, miten kalliiksi pitkät kulutusluotot tulevat, ja tarjoustelkkarista tulee kallis loppujen lopuksi.

Lapset on jo isoja, ja urheiluseurojen kausimaksuihin menee pitkä penni. Mutta oonko jotenkin outo, kun mieluummin makselen näitä pitkäaikaisia harrastuksia kuin teknovehkeitä!?