Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kumman valitsisit mieluummin. A)lyhyet työpäivät mutta pienen palkan vai

Vierailija
28.07.2012 |

B) pitkät työpäivät ja ison palkan?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva tienata kunnolla rahaa, niin pääsisi matkustelemaan lomilla ja elämä olisi rennompaa. Tällä hetkellä olen A-töissä.

Vierailija
2/23 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku ja joko ns. kutsumustyössä, jossa ei haittaa, vaikka työ olisi isoin osa elämän sisältöä, valitsisin B. Samoin jos mulla olisi tähtäimessä joku taloudellinen hyvä, esimerkiksi velaton kämppä mahdollisimman äkkiä tai niin paljon säästöjä, että voi lähteä esimerkiksi vuodeksi kiertämään maapalloa tms, valitsisin B.

Tällä hetkellä valinta olisi A, koska näin perheellisenä B:ssä ei oikein olisi mitään järkeä. Nuorempana valitsin B:n noista esimerkkeinä mainituista syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn, että miksi sitten opettajan ammatti on täällä niin vihattu? Sehän pätee vaihtoehtoon A.

Eli kateelliset taitavat vihata.

Vierailija
4/23 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tällä hetkellä 6 tunnin työpäivää vaikka kukkaro kärsii.

Vapaa-aika perheen kanssa on korvaamatonta ja aion jatkaa näin vielä vuosia.

Vierailija
5/23 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut saavat tehdä sitä uraa, itse palaisin vaan loppuun melkein heti.

Vierailija
6/23 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsisin ehdottomasti a vaihtoehdon.

Tällä hetkellä minulla on pieni palkka (netto n.1400e/kk) ja työpäivän pituus 9-10h.

Vierailija
7/23 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ilman töitä rahat työkkäristä ja sossusta ja jobbarina tavaroita ostamalla ja myymällä ja kesällä myös marjoja poimimalla. Ja ruokaa saa ruokajonosta ja kalastamalla.

Vierailija
8/23 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluiten välimuodon. Ja sellainen mulla onkin.

Vierailija
9/23 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin A mut olen nyt B. olen aina tietoisesti hakeutunut A-duuneihin vaikka se ei ole niin hyvä CV:ssä ja budjetin kannalta mutta tiettyjen elämänmuutosten takia sain/päädyin B-duunin eikä just nyt ole vaihtoehtoja saatavilla joten ahdistun siinä sitten... (siis kirjaimellisesti, käytän unilääkkeitä ja rauhoittavia ajoittain, kun duuni on niin vastuullinen ja ahdistaa paljon)

Vierailija
10/23 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten uskalla hakeutua sellaiseen, koska pelkään että siitä olisi täysin mahdotonta enää mun iässäni siirtyä takaisin B-elämään sitten kun on ehtinyt levätä aikansa.

Olen todella uupunut nykyiseen B-työhöni, mutta uskon silti että pitkällä tähtäimellä haastavampi työ kuitenkin sopii minulle paremmin.

Vierailija
11/23 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse lyhyitä työpäiviä.

Vierailija
12/23 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton sinkkunainen. Oikeastaan olen työssä A ja onnellinen vapaa-ajastani.

Vierailija
13/23 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempi palkka ja lyhyt työaikaa sopii kyllä loistavasti, mutta eipä taida sellaisesta löytyä mun kaipaamia tehtäviä.

Tylsä työ tappaa tehokkaasti.

Vierailija
14/23 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla melkoinen sissi että jaksaa sitä työtä. Ei olisi minusta siihen. Opettajien arvostus on laskenut huimasti.

Jaksamista teille. Ja kiitos kovasti lapseni opettamisesta.

Vierailija
15/23 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin olen valinnutkin, tosin toisenkaan vaihtoehdon palkkaus ei olisi tässä ammatissa ollut kovinkaan kummoinen. Monelle varmasti surkea sekin. Nyt alan tekemään töitä siis todella surkealla palkalla :)

Vierailija
16/23 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ttisin rahoista :)

Vierailija
17/23 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

b työssä on? min.70h/vko?

Vierailija
18/23 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten A. Muussa tapauksessa olisi harkittava (olen ollut osittaisella hoitovapaalla, eli kokeiltu on sitäkin. Pidin lyhyistä työpäivistä).

Vierailija
19/23 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilottoman ja harmaan

Vierailija
20/23 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla läsnä seuraamassa lasteni kasvua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän