Montako pvä tai vk sinulla on miehesi kanssa yhtäaikaa lomaa?
Kommentit (26)
Ja ollaan molemmat palkkatyössä... Se 4 päivää oli mieheni koko kesäloma ja koostui palkattomana juhannuksen vietosta. Oma lomani oli huikeat 10 päivää.
Osa yhdessä, mutta myös omia menoja. Molemmilla on lukuisia omia harrastuksia, mutta pari yhteistä lomamatkaa on tehty.
Koko kevät painettu vuorotellen töitä eli olis saanu olla enemmänki. Ei mitään tehty..
koko se aika perheen kanssa yhdessä:) Kaksi viikkoa matkalla, kaksi kotona.
Mä menen töihin viikon päästä, miehellä lomaa vielä kaksi viikkoa. Mukava loma ollut.
yhtään. Olen yrittäjä enkä voi tänä kesänä pitää lomaa.
Nussittiin paikat kipeiksi. Aamusta yöhön, yöstä aamuun. Nukuttiin ja syötiin.Naitiin estottomasti.
Pitkä seksitön kausi takana ja päätettiin viettää yhteinen viikkomme näin, kyllä ne himot heräsi kun yhdyntöjä alkoi olemeaan. Nyt tekisi koko ajan mieli.
Lapset oli mummolassa. Autot autotallissa, ja autotallin ovi kiinni. Ei avattu ovea. Salaa hiippailtiin metsäpolun kautta kauppaan.Pitsat tilattiin jne.
Naiminen tekee hyvää, nälkä kasvaa syödessä.
olemme osan lomasta kotona ja osan matkoilla. Lähdemme ensiviikolla koko perhe matkoille ja lomamme on puolivälissä.
olemme osan lomasta kotona ja osan matkoilla. Lähdemme ensiviikolla koko perhe matkoille ja lomamme on puolivälissä.
Mökkeilyä isovanhempien mökillä, huvipuistoreissu yms., pieni risteily naapurimaahan, kylpyläreissu, pientä remppaa ja oleilua kotona lasten kanssa.
3 viikkoa yhdessä. Molemmilla lomaa 4 vko, eli lapsella 5 vko. Tai mulla mitään lomaa ole, vaan palkatonta.
Käytiin ruotsissa. Muutoin kotosalla rennosti, sopii meille ja lapsikin tuntuu oikein nauttivan omista leikeistään. Jos sateet loppuu, niin ens viikolla vois tehdä jonkun yliyön kotiseuturetken.
Mun loma on vasta puolivälissä!
Veneillään ja mökkeillään, ollaan kotosalla, lenkkeillään. Toinen loman osa elokuun loppupuolella, silloin reilu viikko yhdessä, koko perhe löhölomareissulla "etelässä".
Itse olen sairaslomalla. Mökkeillään ja ollaan käyty lasten kanssa Tallinnassa ja käydään vielä kahdestaankin siellä.
sitten muutamia irtopäiviä. Oltiin lomareissulla tuo kokonainen viikko.
olimme viikon matkalla tuosta ajasta. Maalasimme talon.
Ketjutettiin lomat, ettei tarvitse hommata lapsille hoitajaa kesäksi. Sukulaiset paikkasi ne päivät, jotka jäi lomien väliin.
Ehkä muutaman vuoden päästä voitaisiin lomailla samaan aikaan edes osa lomasta.
Matkustellaan, ollaan mökillä sukulaisissa tai tuttavien luona, käydään marjassa ja mitä nyt milloinkin.
Se käytetään kotimaanmatkailuun. Ja siinä oli sitten tämän vuoden lomat.
Arvaatte varmaan, ettei olla palkkatöissä. Ja nyt kun se ainoa työntekijämme irtisanoi itsensä, niin ennen vuodenvaihdetta ei ole mahdollisuutta pitää lomaa.
voitot joten varmasti teillä on ihan hyvä mieli. Yrittäjällä ei voi olla, tietenkään, palkkatyöläisen etuja eikä palkkatyöläisellä yrittäjän etuja.
Kävimme pienen reissun ja sitten olimme vain kotona koko perhe.
Meillä molemmilla kyllä täydet lomat. Esikoinen menee kuiten vasta tokalle, joten haluttiin että hällä on mahdollisimman paljon joku aikuinen kotona.
Siltikin joutuu olemaan yksin päivisin noin pari viikkoa.. :/
Se käytetään kotimaanmatkailuun. Ja siinä oli sitten tämän vuoden lomat.
Arvaatte varmaan, ettei olla palkkatöissä. Ja nyt kun se ainoa työntekijämme irtisanoi itsensä, niin ennen vuodenvaihdetta ei ole mahdollisuutta pitää lomaa.