Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan lasta vieraalle miehelle.

Vierailija
28.07.2012 |

Olen nainen ja naimisissa. Olin tuttavieni kanssa tässä keväällä Lontoossa ja valitettavasti kävi niin, että petin miestäni erään tummaihoisen miehen kanssa Lontoon reissullani hetken hurmiossa. Nyt odotan hänelle lasta 99% varmuudella. En ole uskoltanut kertoa pettämisestä vielä miehelleni. Hän luulee että lapsi on hänen ja rakastan miestäni yli kaiken. Hän on todella fiksu ja luotettava suomalainen mies ja en haluaisi menettää häntä yhden illan sekoilun takia.

Minua pelottaa tämä tilanteeni ja aikanaan kun synnytän niin viimeistään siinä vaiheessa paljastuu miehelleni, että lapsi ei ole hänen.

Aborttia en tehnyt, sillä haluan kantaa vastuun ja tiedän että lasta tulen rakastamaan aina.

Apua, neuvokaa mitä minun tulisi tehdä ja miten?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jatkaa salailua, ehkä mies ei huomaa?

Vierailija
2/5 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suvussasi on ollut joku musta ja nyt väri putkahti pienokaiseen perimän vuoksi.

Kyllä mies suoa uskoo.

Mut provohan tää on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo ja itken asian suhteen melkein päivittäin. Mun on tosi paha olla ja tämän yhden ainoan virheen takia pilaan luultavasti koko elämäni.

Vierailija
4/5 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiva selkärankasi esiin, tunnusta miehelle, kerro totuus ja kestä kaikki tuleva paska kuin nainen!

Ero teille tulee jokatapauksessa. Parempi tehdä muuttohommat nyt kun vielä jaksat paremmin.

Vierailija
5/5 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mies voi huomata, kun maailmaan putkahtaa söpö kikkarapää ja tummempi ihminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi