Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten käyttäytyminen toisia kohtaan...

Vierailija
27.07.2012 |

Olen ollut koko elämäni ajan kaunis kasvoista ja saan huomiota baarissa ja muuallakin. Olin aikaisemmin myös hoikka, mutta jouduin syömään lääketttä, joka lihotti. Kilot eivät lähde millään pois tai jos lähtee, niin jojoillen. Olen kuitenkin edelleen kasvoista kaunis. Mieheni kaveri puhui yhdissä bileissä, että hänen vaimonsa puhui minusta että olen "pulla" Illan edetessä miehen samainen kaveri kosketteli minun kasvoja ja pussasi minua niskaan. Epäilen onko vaimo mustasukkainen, mutta onko tämä yleinen käytösmalli toisia naisia kohtaan ilman mustasukkaisuutta?

Asiaan: jos normaalipainoinoiselle, mutta vähän pyöreälle on sallittua haukkua läskiksi, niin olisiko taviksen tai ruman näköiselle sallittua sanoa häntä rupikonnaksi?

Jos kiloja ja vartaloa saa haukkua, eikö samalla logiikalla ole sallittua haukkua rumaa naamaa, hiuksia, isoa takapuolta, rinnattomuutta jne.???

Huomaa ehkä viestistä, että olen ärsyyntynyt... anteeksi.toivottavasti saatte viestistä selvää mitä tarkoitan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaunis kulahtaa, laiha lihoo jne. Onhan se alhaista, mutta inhimillistä.

En tiedä, ihmettelisinkö enemmän tuota halpamaista äijää, joka kertoi vaimonsa haukut sinulle. Mitä nöyryyttämisen ja loukkamisen suomaa sadistista iloa hän siitä sai? En ymmärrä. Ja päälle vielä lähmii.

Tosi ikävää, että jouduit tuollaisen käytöksen kohteeksi molempien osalta. Jos se jotain lohduttaa, niin kateus saa ihmiset loukkaamaan toisia. Eli sussa on jotain aidosti kadehtimisen arvoista. Ton ukon vaimo on sulle kateellinen sun kauneudesta, ukkoa puolestaan harmittaa, kun ei ole saanut sua.

Jaksamista

Vierailija
2/18 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos lohduttavasta viestistäsi, heti tuli parempi mieli :) T: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut hoikka ja kiloja ei kerry vaikka miten söisi ja ihmiset ottavat asiakseen kommentoida vartaloani, että ai kamala kun sä olet laiha.

Aloin sitten näille tyypeille vastailemaan, että ai kamala kun sä olet lihava, loppui kommentit aika lyhyeen, kun taisivat tajuta, ettei hoikkuudenkaan kommentointi mukavalta tunnut.

Ehdotan siis, että jos vielä joudut vastaavaan tilanteeseen, käy kertomassa akalle, että hänellä on rumat hiukset ja vinot hampaat. :)

Vierailija
4/18 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut hoikka ja kiloja ei kerry vaikka miten söisi ja ihmiset ottavat asiakseen kommentoida vartaloani, että ai kamala kun sä olet laiha.

Aloin sitten näille tyypeille vastailemaan, että ai kamala kun sä olet lihava, loppui kommentit aika lyhyeen, kun taisivat tajuta, ettei hoikkuudenkaan kommentointi mukavalta tunnut.

Ehdotan siis, että jos vielä joudut vastaavaan tilanteeseen, käy kertomassa akalle, että hänellä on rumat hiukset ja vinot hampaat. :)

Juuri tätä tarkoitin; onko lupa kertoa toisen puutteita, jos minulle kerrotaan minun puutteistani :)

Vierailija
5/18 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sallit miehesi kaverin pussailla sinua niskaan? Minusta se on sopimatonta käytöstä sekä häneltä että sinulta jos sallit sen etkä osoittanut että on sopimatonta.

Vierailija
6/18 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tätä tarkoitin; onko lupa kertoa toisen puutteita, jos minulle kerrotaan minun puutteistani :)

Toinen antaa luvan siinä vaiheessa, kun alkaa kommentoimaan sinun puutteitasi.

Vierailija
7/18 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sallit miehesi kaverin pussailla sinua niskaan? Minusta se on sopimatonta käytöstä sekä häneltä että sinulta jos sallit sen etkä osoittanut että on sopimatonta.

En minäkään kovin kauaa kaverinani sinua pitäisi

Vierailija
8/18 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tosiaan sallit toisten miesten pussailla ja kosketella sinua. Taisit nauttia huomiosta joka kenties ollut vähenemään päin?

Nimittely kyllä on aina todella raukkamaista käytöstä mutta jotenkin tuntuu että olet itse sitä kerjännyt...minä vastaavassa tilanteessa olisin todella tehnyt selväksi ettei ole syytä tulla lähentelemään.

Vierailija
9/18 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo kaverin miehen pussailu ei nyt tainnut olla se pääasia tässä ketjussa.

Tosin jos oma mieheni olisi mennyt pussailemaan ja halailemaan kaveriani (?) hänen yhtään vastustelematta niin olisin kyllä nimittänyt "kaveriani" vähän pahemmallakin nimityksellä kuin pelkällä pullalla. Samaten miestä.

Vierailija
10/18 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aletaan miettiä että mistä syystä tämä miehen kaverin vaimo käyttäytyy siten kuin käyttäytyy. ap vois kyllä myös katsoa peiliin!

Vierailija
11/18 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oma mies pussailisi ja lähentelisi toisen vaimoa ja se toinen vaimo sallisi sen...ap tunnut olevan itsekin vähän huomionkipeä.

Vierailija
12/18 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeasti ollut minkään näköinen, mutta aina hoki, että miehet kehuu, kuinka hänellä on hyvännäköinen perse. Kuulemma kaikki aina häntä kehuu ja on ihan kiimassa.

Oikea syy oli se, että oli aika helppo nakki.

No sama se. Minulla oli sen hetkisen avokin kanssa riitaa niin tämä "hyväperseinen" kaverini oli ensimäisenä sängyssä ymmärtämässä miestäni. Kun hän ei voi sille mitään kun on niin hyvännäköinen kun kaikki kavereiden miehetkin häntä kehuu ja häntä haluaa.

Juu, nykyään kutsun häntä todella muuksi kuin pullaksi:)

Vierailija
13/18 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aletaan miettiä että mistä syystä tämä miehen kaverin vaimo käyttäytyy siten kuin käyttäytyy. ap vois kyllä myös katsoa peiliin!

että vaimo oli kutsunut ap:ta pullaksi ennen koskettelua ja pussailua?

Vierailija
14/18 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kovin kauaa kaverinani sinua pitäisi

Tilanne oli sellainen, että mies tuli halaamaan minua lähtiessään, kuten kaikkia muitakin porukassa olevia. Hän vain yhtäkkiä teki sen. Niin, että tuskin kukaan muu halauksen lomassa. Tilanne tuli niin yllättäen, että en kerennyt siihen mitenkään reagoida. Ap

Vierailija
15/18 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oma mies pussailisi ja lähentelisi toisen vaimoa ja se toinen vaimo sallisi sen...ap tunnut olevan itsekin vähän huomionkipeä.

Jos luit viestini, niin kerroin siinä tilanteen. Ensin alkuillasta minua haukuttiin pullaksi. Loppu illasta mies kosketti ensin kasvoja ja halatessaan minua pussasi niskaan. Oma mieheni seisoi vieressä, eikä huomannut mitään. En ole tuttavamiehiltä minkäänlaista huomiota vailla, kyllä mulle on ihan tuo oman miehen huomio riittänyt :) Kyse oli siitä, onko sallittua kertoa toisen heikkoukista, kun itseä loukataan.

Vierailija
16/18 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin tilanne meni!! ap

Vierailija
17/18 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin tilanne meni!! ap

Vierailija
18/18 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse oli siitä, onko sallittua kertoa toisen heikkoukista, kun itseä loukataan.

kertoa sellaisista heikkouksista, joihin ei itse voi vaikuttaa. Lihomisesta pidetään hyväksyttävänä huomauttaa, koska huomauttajat katsovat, että olet itse sen aiheuttanut.

Näinhän ei tietysti aina ole, koska mm. lääkkeet voivat turvottaa.

Rumia kasvoja,rinnattomuutta, huonoa ihoa, ohuita hiuksia jne, ei ole itse aiheuttanut ja siksi niistä huomauttaminen olisi liian julmaa.

Ehkäpä tyylittömyys voisi olla asia, josta voisi huomauttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan