Onko teidän lapsilla Spotify?
Kommentit (12)
että kun kesäloma alkaa, otetaan spotify. Käytetään sitä siis kaikki yhteisesti; poika eniten :)
kaikilla, lapset 10- ja 13-v. Kuunnellaan musiikkia oikeastaan vain Spotifyn kautta.
Meillä on molemmilla omat maksulliset tunnarit, jotta voidaan tehdä omat soittolistat jne. Varmasti myös lapsille hankitaan kunkasvavat. Aika halpa tapa kuunnella musiikkia mun mielestä.
Ongelmana, että ikäraja on 13 vuotta. Nuoremmat eivät voi musiikkia Spotifylla kuunnella, ikäraja kai perustuu tietosuojakäytäntöön ja lakiin ettei nuorempia voi seurata ja/tai kerätä rekisteriä.
Alaikäiselle Spotifyn asentaminen hänen väärennetyillä ikätiedoilla opettaa, että on ihan ok valehdella ja huijata.
On, mutta lapset on jo parikymppisiä. Mä maksan niiden käytön.
Mitä moraalia opetetaan? Kenen lapsesta tulee selkärankainen kirjoitti:
Ongelmana, että ikäraja on 13 vuotta. Nuoremmat eivät voi musiikkia Spotifylla kuunnella, ikäraja kai perustuu tietosuojakäytäntöön ja lakiin ettei nuorempia voi seurata ja/tai kerätä rekisteriä.
Alaikäiselle Spotifyn asentaminen hänen väärennetyillä ikätiedoilla opettaa, että on ihan ok valehdella ja huijata.
Tämä sama on onglema monen muunkin sovelluksen kansa. Lapsi haluaisi käyttää mutta homma tökkää ikärajaan. Miten itse olette toimineet?
Mikä on Spotify? Mitä siellä tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on molemmilla omat maksulliset tunnarit, jotta voidaan tehdä omat soittolistat jne. Varmasti myös lapsille hankitaan kunkasvavat. Aika halpa tapa kuunnella musiikkia mun mielestä.
Miksi?
Perhe-spotify kattaa teidät molemmat ja kersatkin saavat samaan hintaan. Oliko se nyt 19€ ja max 4 käyttäjää, en jaksa tarkistaa.
Toimii hyvin meillä vielä vaikka lapsetkin ovat jo muuttaneet kotoa 3 vuotta sitten 🌝
Vierailija kirjoitti:
Mitä moraalia opetetaan? Kenen lapsesta tulee selkärankainen kirjoitti:
Tämä sama on onglema monen muunkin sovelluksen kansa. Lapsi haluaisi käyttää mutta homma tökkää ikärajaan. Miten itse olette toimineet?
Typeriä rajoituksia ei kannata noudattaa. Koskee myös ajonopeutta. Viittaan siis kintaalla ja laitan lapselle käyttöön.
oo, ei niillä ole niin hienoa kännykkääkään että se toimis.