Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko eka treffeillä harrastaa seksiä?

Vierailija
27.07.2012 |

Kuinka kauan tapailette uutta miestä/naista ennen kuin aloitatte sänkyhommat?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen vaikutelman haluat miehelle jättää. Sori nyt vaan, mutta ekana iltana antava on... "huolimaton" nainen. Mies ottaa kun annetaan, mutta miettii samalla, että onpa tuokin tytteli varmasti päästänyt aika monta miehenkörilästä sisällensä nauttimaan kun näin rutiinilla meni. Suhteella ei käytännössä ole tulevaisuutta tämän jälkeen.

Oikea vastaus ongelmaan on antaa vasta kolmansilla treffeillä. Kiitätte minua vielä joskus siitä, että kerroin teille tämän, saatte nimittäin miesten silmissä paljon enemmän kunnioitusta noudattamalla tätä neuvoa.

Vierailija
2/64 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuisen tarvitse esittää mitään teini neitsyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista kännissä kotiin ja naimaan. Kyllä sitä kerkiää tutustumaan selvinpäinkin.

Vierailija
4/64 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensin mä laitan kalenteriin, että koska on tavattu. Nämä ensi tapaamisethan yleensä tapahtuu baarissa ja itse en juo mutta mies on yleensä humalassa.

Jos siinä tyypissä kuitenkin on potentiaalia, se saa multa mun prepaid-numeron ja se saa luvan ottaa yhteyttä, minähän en kenenkään perään soittele.

Sitten pitää olla ainakin kolme päivää vastaamatta sen viesteihin, ettei se vaan luule liian helpoksi.

Sitten voidaan tavata. Ekoilla treffeillä voidaan vaihtaa lyhyt suukko, toisilla jo sitten vähän lupailla enemmän. Pidetään kuitenkin vaatteet päällä ja tapaamisten välissä ainakin muutama päivä.

Kolmen kuukauden jälkeen ensitapaamisesta voi olla että päästän miehen yökylään. Tosin se kyllä edellyttää että ennen sitä on saanut ainakin yhden kohtuuhintaisen lahjan, kukkia ja fasaania suklaakastikkeessa.

Sit me mennään seuraavana kesänä naimisiin, tehdään 2 lasta, rakennetaan omakotitalo ja 12 vuoden päästä erotaan.

Näin olen toiminut jo 5 edellisen miesystävän kanssa.

Vierailija
5/64 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos käy joka ilta eka treffeillä niin ehkä niitä kaikkia ei ole syytä sinne sänkyyn asti rehata!

Mutta muuten seksiä voi harrastaa vaikka jo ennen eka treffejä...jonkun muun kanssa :)

Vierailija
6/64 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuisen tarvitse esittää mitään teini neitsyttä.

Olen naimissa mihen kanssa jonka kanssa seksillä alotettiin.

Vierailija
7/64 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini varoitti aina naisista, jotka antavat eka iltana. Sellaista ei kuulemma kannata häneen tutustuttaa eikä ole sovelias miniäksi.

Vierailija
8/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat avoliittoni on alkanut seksillä ekoilla treffeillä. Itseni kohdalla oon huomannu, et jotain puuttuu jos en heti halua niin paljon etten housuissa pysy.

Vierailija
9/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen pyrkinyt että ekoilla treffeillä pääseen kyntämään ja lähes aina se niin menee

Vierailija
10/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 16:26"]

Mitä te muuten sitten teette, jos tutustutte kumppaniin ensin syvällisesti ja olette aivan onnenne kukkuloilla. Sitten kun viimein seksi astuu kuvioon, niin se onkin aivan karmeaa ja tilannetta tuskin kovinkaan helposti korjattua (viitaten nyt sitten koko- tai löysyysongelmiin).

Eli olettekin tilanteessa, jossa muutoin olette kovasti kiintyneinä uuteen kumppaniin, mutta seksi ei vaan toimi.

[/quote] Tarkoitatko, että tuosta syystä pitäisi sekstailla ensimmäisenä iltana...et kai. Noh, eikös niitä ole aika paljon eri syitä miksi seurustelu loppuu? Ja seksi on yksi niistä.

Vierailija
11/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 15:51"]

Jokaisen naiseni kanssa olen harrastanut seksiä heti. Jos on estoja seksin suhteen, on estoja paljon muutenkin. Miksi haluaisin kaiken maailman hankaluuksia seksikumppanin kanssa, kun muutenkin elämässä on aina hankaluuksia?

Muuten ne naiset, joita toiset naiset ja joskus miehetkin pitää sellaisina, että ne antaa heti, on lähes poikkeuksetta estoisia.

[/quote]

-"Estoisina"...??? Vaikka viimeinen kappale sulla taisi kieliopillisesti heittää härjänpyllyä, siitä voinee ymmärtää mitä yritit sanoa.

-Ja siinä mielessä voikin kysyä, että mikä siinä "estoisuudessa" on sun mielestä niin kamalan pahaa ja huonoa -muka? Oletettavasti se, että olet niin lyhytjännitteinen tyyppi ja sellainen jonka pitäisi saada aina kaikki haluamansa, vain "sormiaan napsauttamalla", tai muuten "elämä" alkaa käymään liian vaikeaksi ja traumaattiseksi...??? 

-Tuskin edes tiedät, mitä mahtaneekaan tarkoittaa käsite "siveellinen", tai toisaalta "haureellinen"...? No, eipä sen puoleen, eivätpä täällä kirjoittelevista juuri muutkaan vaikuta noita käsitteitä tuntevan...

-Vaikka ei noita ei monikaan enää tässä nyt elettävässä ajassa enää ymmärtäisikään, tai toisaalta tahtoisikaan ymmärtää, mutta jos vain mielenkiintoa riittä, niin kannattaa vaikka googlettaa ja katsoa jostain raamattuhausta, mitä Raamattu sanoo, esim. juurikin haureudenharjoittamisesta ja mikä heidän kohtalonsa tulee olemaan...

Ja todettakoon tässä nyt sekin, että ei nykyajan ihminen voi Raamatusta löytyvää Jumalan ilmoitusta mennä muuttelemaan sen mukaan, jos se vaikka tuntuukin riipaisevan jotenkin melkoisen kriittiseen sävyyn juurikin omaa tai omien lasten, ym. läheisten elämäntyyliä... Ei, vaan oikea ratkaisu Sanan ilmoituksen ja oman tai muiden elämän välisten ristiriitojen ratkaisemiseksi lähtee oikeastaan siitä mitä päätämme ja teemme, ensisijaisesti itsemme suhteen.

Jokainen ihminen on tietenkin vapaa tekemään omat valintansa, ne täysin -väärätkin-, koska Jumala on antanut ihmiselle täyden hallintavallan oman elämänsä suhteen. Mutta Jumalan edessä kerran tulemme olemaan, meistä jokainen, vastaamassa joka ikisestä, ensisijaisesti oman elämämme ratkaisuista, mutta tiettyyn pisteeseen asti myös huolehdittavaksemme annettujen lastemme suhteen, oikeanlaisesta kasvattamisesta ja ohjaamisesta heidän elämänpolkunsa alun ja siihen kotoa saadun suunnan suhteen...   

Vierailija
12/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pitänyt itseäni sellaisena naisena, joka ensitreffeillä antaa, mutta niin vaan nykinen mieheni ensitreffeillä onnistui hurmaamaan pikkuhousut jalasta. Hieman kyllä järki jarrutteli vastaan, että onko ihan fiksua puolituntemattoman sänkyyn hypätä, mutta himot ja nautinto vei voiton. Jälkikäteen ajateltuna oli oikeastaan ihan fiksua mennä heti sänkyyn, sillä seksin jälkeen sitä näkee toisen jotenkin rehellisemmin ja aidompana. Intohimoinen seksi riisuu vaatteiden lisäksi myös rooleja, kun sängyssä ei enää osata teeskennellä hillittyä ja charmikasta, vaan ollaan hikisiä, himokkaita, tukka sekaisin ja uupuneita. Keskustelu muuttuu paljon avoimemmaksi sängyssä makoillessa kuin ravintolassa. Siksi seksi ensitreffeillä oli ihan miellyttävä kokemus. Toiset treffit olivatkin sitten jo ruuanlaittoa kotona ja elokuvien katsomista sylikkäin sohvalla.

Tämä siis vain oma subjektiivinen kokemukseni.

Vierailija
13/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä iltana antava antaa ymmärtää, että tykkää seksistä ja haluaa sitä. Annas kun aika kuluu, vuoden pääsetä alkaa tahti hiljentymään ja sitten kohta sitä ei ole ollenkaan.

Vierailija
14/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 17:06"]

Ensimmäisenä iltana antava antaa ymmärtää, että tykkää seksistä ja haluaa sitä. Annas kun aika kuluu, vuoden pääsetä alkaa tahti hiljentymään ja sitten kohta sitä ei ole ollenkaan.

[/quote]

Antaako kuudensilla treffeillä antava sitten ymmärtää, että ilman seksiäkin pärjää ja että seksiä tippuu jatkossakin vain, kun tarpeeksi monta kertaa vie ulos syömään ja liehittelee kuukausikaupalla?

Vierailija
15/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 14:59"]

Kummallinen on opettama että naisella on aina seurustelu avoliitto tai avioliitto mukuloineen kiikarissa. Ihan kuin nainen ei voisi pelkän nautinnon vuoksi harrastaa seksiä.

[/quote]

Niinhän ne ovat suurimmalla osalla miehistäkin:)

Vierailija
16/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.treffeillä oli seksiä ja ei ole sitä valintaa tarvinnut koskaan katua ja yhdessä on oltu sen jälkeen nyt 23 vuotta ja yhä on seksiä ;) 

Vierailija
17/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin harrastan seksiä (itsekseni) jo ennen ekoja treffejä. Näin vähenee riski että suusta tulee treffien aikana joku kaksimielinen sammakko. Muutenkin ajatukset pysyy paremmin kasassa. Mutta siitä haluan pitää kiinni että on muutakin yhteistä kun lakanat, enkä ventovieraiden kanssa mene sänkyyn. Näin puhuu 25v mies.

Vierailija
18/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 15:51"]

Jokaisen naiseni kanssa olen harrastanut seksiä heti. Jos on estoja seksin suhteen, on estoja paljon muutenkin. Miksi haluaisin kaiken maailman hankaluuksia seksikumppanin kanssa, kun muutenkin elämässä on aina hankaluuksia?

Muuten ne naiset, joita toiset naiset ja joskus miehetkin pitää sellaisina, että ne antaa heti, on lähes poikkeuksetta estoisia.

[/quote] Täällä nainen, joka ei koskaan mene sänkyyn ensimmäisenä iltana. Pidän vakipanoa sitä varten ja uuden suhteen kanssa sitten alkuun vaan jutustellaan.

[/quote]

Vakipanolta voi sydän särkyä.

Vierailija
19/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en harrastaisi seksiä ekoilla treffeillä, enkä toisilla... Vasta sitten kun tunnen ihmisen paremmin.

Toki jos jotkut muut ihmiset haluavat harrastaa seksiä ekoilla treffeillä niin mikäs siinä :) En minä muiden valintoja halua arvostella.

Vierailija
20/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 15:08"]

Yhdenillan jutut on erikseen, mutta jos toisesta on tosissaan kiinnostunut, niin kyllä mä olen aina odottanut. Nykyisen kanssa tapailtiin tosi aktiivisesti kuukausi(monta kertaa viikossa) ennen kun mentiin sänkyyn, ja nyt oltu muutama vuosi yhdessä. On se seksikin mukavampaa, kun toisesta oikeesti tykkää. :)

[/quote]

Kuule, tämä on se kaikkein huonoin vaihtoehto. Kun mies kuulee sun harrastaneen monia yhdenyönjuttuja vaikka hänen kohdallaan odotittekin kauan, pitää hän sinua kyllä tekopyhänä ja tuntee itsensä "petetyksi". En ennusta kovinkaan pitkää suhdetta tällaisen paljastuksen jälkeen. Ja paljastuu se kyllä, ennemmin tai myöhemmin.

Oikeasti, päättäkää haluatteko kunnon suhteeseen vai haluatteko matkustaa sängystä toiseen kaupungin yleisenä "panonaisena". Sitten toimitte tämän valinnan mukaan ja olette onnellisia.

Tuohon panonaisen rooliin pääsee aina, helpolla ja kuka naispuolinen ihminen tahansa. Siitä roolista eroon pääseminen onkin sitten sata kertaa vaikeampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi