Missä tapasit puolisosi ja milloin?
Kertokaa missä tapasitte puolisonne ensimmäisen kerran ja milloin? Syttyikö rakkaus heti?
Kommentit (14)
Juteltiin mesessä jonkin aikaa, lokakuussa tavattiin IRL ekan kerran pubissa.
Siitä kuukausi niin seurusteltiin, vielä 3kk niin muutettiin yhteen, sitä 3kk eteenpäin kihlat, 6kk myöhemmin naimisiin.
Huomenna vietetään lapsemme 1v synttärit.
illalla kahville töissä olevaa kaveriaan moikkaamaan ja minä olin kaverini kanssa tullut sinne, naapuri kuntaan, muuten vain piipahtamaan.
Siitäpä lähdin miehen matkaan ja ensi tapaamisesta 15 kuukauden päästä kastettin ensimmäinen aivan suu niteltulapsemme ja samalla meidät vihittiin. Nyt yhteistä taivalta takana 13 vuotta ja juuri syntyi kolmas lapsemme.
Itsenäisyyspäivän aattona baarissa, jonne en ollut alunperin edes menossa, vaain ihan pitsalle ja kotiin ihmisten ajoissa.
Mies jäi mieleen, ja tavattiin yhteisten tuttujen kautta muutaman kerran. Mutta sitten helmikuussa 2008 tavattiin uudelleen niin että aikaa riitti toisillemmekin, siitä se sitten lähti. Vaikka ikäeromme ensin pelotti minua. Olen 9-vuotta vanhempi.
Lapsia meillä on kaksi joista vanhempi olisi 3-vuotias jos eläisi, tämä toinen on 1-vuotta.
uudessa työpaikassa heinäkuussa 2001. Ihastuin mieheen heti, mutta en ollut varma hänen tunteistaan. Elokuussa sitten lähdimme työporukalla baariin ja aamuyösdtä suuntasin kotiin tuleva aviomieheni käsipuolessa. Lokakuun alussa muutin miehen luokse ja heinäkuussa 2002 menimme naimisiin. Nyt ollaan oltu siis 10 vuotta naimisissa ja meillä on 4 lasta. Ihana on mies edelleen, mutta kyllä tämä elämä välillä melkoista kaaosta ja suunsoittoa puoln ja toisin on.
rakastuttiin kun paremmin ehdittiin jutella
Olin tyttökaverini kanssa ollut ulkona syömässä ja jostain syystä eksyttiin ruoan jälkeen ihan hirveään räkälään. Jostain sattuman oikusta siinä Kallion ihan vihoviimeisessä paikassa oli miespuolinen kaverini, jonkun todella pelottavan miehen kanssa. Mies oli kaiken lisäksi vielä venäläinen.
Siitä ei edennyt ilta yhteisesti sen pidemmälle, lähinnä ihmettelin mikä tyyppi toi oikein oli. Mutta pari viikkoa myöhemmin ystäväni synttäreillä oli myös tämä kyseinen venäläinen, joka istuutui mun viereen, hurmasi ihan täysin ja nyt on kolmisen vuotta oltu yhdessä.
kauan sain häntä yrittää ennenkuin hän suostui tapaamisiin. siitä se sitten lähti :)
Stockan astiaosastolla, kun olin ostamassa kuohuviinilaseja kuusi vuotta sitten. Päädyimme lasillisille ja vaihdoimme puhelinnumerot. Minä en ollut aluksi kovin kiinnostunut, mutta onneksi mies ei luovuttanut ihan heti. :)
heti tulta ja kipinää