Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annanko 12-vuotiaan mennä Kuopio Rockkiin katsomaan bändejä

Vierailija
27.07.2012 |

saman ikäisen kaverinsa kanssa?

Asutaan aika lähellä tuota väinölänniemeä kuitenkin, tässä niiralassa. Niin uskallanko mä päästää, molemmat 2000 syntyneitä ja tyttöjä?

Ymmärrän kyllä että bändejen katsominen livenä kiinostais ja sanoivat että käyvät keskustassa mäkkärillä syömässä jne. tapaavat myös muita ystäviään tuolla

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja turhaan te yhtään siinä hermoilette. Jos joku sairas nyt oikeen uhalla siellä toivoo, et kumpa mun tytölle kävisi jotain että siinäpähän sais ja että itse olin oikeessa niin senkus toivoo... mä toivon vastaan! en oo mikään tiukkis mamma, osaan löysätä tarvittaessa. Esim. alkoholin ja tupakan kanssa meillä on nollatoleranssi ikävuoteen 18v asti, no 17v saattaa kotona saada jo vähän maistella, mutta tupakan polttoa toivon että eivät koskaan aloita ja HUUMEIDEN KÄYTTÖÖN IKUINEN NOLLATOLERANSSI!!

Ompa mulla täällä toi alkomittari, aattelin tehdä yllätysratsian ja puhalluttaa tytön kun tulee kotiin niin nähdään onko ollut kiltisti ;)

Vierailija
62/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap rakentaa ison luokan provoa.

Ensin ihmettelee voiko päästää, sitte laitetaan ripsii ja huulii, toppii ja sandaalii. Tyttö on kiltti ja osaa käyttäytyä ja on kavereiden kanssa.

"Lupaan raportoida." Ap itse kotona kädet pullataikinassa, ikään kuin se nyt olisi kauhean tärkeää...

Ja kohta tyttö on hävinnyt tai jotain muuta draamaa. Jännitystä perjantai-iltaan XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kahvipöytään kun meille tulee ensiviikolla vieraita. Saatan antaa tänään 1 tai 2 maistaa, mutta jokatapauksessa kyllä meiltä kotoa muutakin kunnon ruokaa löytyy ettei tarvii makeisten varassa värjötellä... että näin.

Ja miksi eläisin omaa nuoruuttani tyttäreni kautta? Kyllä se mun nuoruus on jo eletty aika päiviä sitten, tai no ikinuorihan mä olen silti!

Vierailija
64/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:hän antoi niin tarkan kuvauksen, että ei varmaan ole vaikee tunnistaa.

Vierailija
65/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten, mitä siitä jos meikkasin ja laitoin tytön nätiksi? halusi että huolittelen hänet ja näin tein. Jokainen tyttö haluaa myöskin joskus pynttäillä itseään ja tuntea itsensä viehättäväksi kaunottareksi.

En vielä ollut täysin varma päästänkö tyttöä kuitenkaan, mutta en sanonut sitä hänelle vaan laittelin vaan häntä pitämällä sen epäilyksen sisälläni vielä.

No sitten kuitenkin hellyin ja päätin päästää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi