Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annanko 12-vuotiaan mennä Kuopio Rockkiin katsomaan bändejä

Vierailija
27.07.2012 |

saman ikäisen kaverinsa kanssa?

Asutaan aika lähellä tuota väinölänniemeä kuitenkin, tässä niiralassa. Niin uskallanko mä päästää, molemmat 2000 syntyneitä ja tyttöjä?

Ymmärrän kyllä että bändejen katsominen livenä kiinostais ja sanoivat että käyvät keskustassa mäkkärillä syömässä jne. tapaavat myös muita ystäviään tuolla

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerta kotona on joku ettei oo yksin kokonaista viikkoakaan.

Ja hyvä, että siellä kodin ulkopuolella on ihmisiä, jotka kyllä huolehtii lapsesta.

Ja alkometri sitten kotona hoitamassa jatkotoimenpiteet, kun luottamus on selvä ja vanhemmuuden vastuu kannetaan! (Y)

Homma hoidossa siis, eikä täällä kyselyn tarvetta siis olekaan. Kuten sanot, KAIKKI ON OK.

Siitä voimme olla samaa mieltä, että varmasti on tulossa paljon pahempia vastoinkäymisiä kuin yks festari, josta tapella nettikansan kanssa.

Vierailija
22/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään varsinainen kielto, sanoin juuri tuolla aikaisemmin että kyllä mä äitinä tiedän mitä mun lapseni pystyy tekemään ja missä olemaan ja mitä puolestaan taas ei ja niin edelleen.

Mikäpä siellä ei olisi lapsen korville sopivaa musiikkia? turmion kätilötkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tuo ei esiinny nyt kyllä tuolla, mutta oon kuullut tuon kappaleen että hän kuuntelee. Samaa kuuntelee pikkuvelikin

Tuoko se on kamalaa? :D

Vierailija
24/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ,että päästät lapsesi tuonne kuuntelemaan musiikkia. Et silti edes tiedä mitä bändejä siellä esiintyy sinä aikana kun lapsesi sielläon.

Minä en usko ,että mikään noista bändeistä jotka sinä aikana soittaa, kiinnostaa lastasi ollenkaan. No Lord estiä saattavat tykätäkkin kuunnella.

Eli ei ne sinne sen musiikin takia tod. ole menossa vaan ihan vaan on kiva leikkiä vähän isompaa ja päästä kännisten aikuisten sekaan vietämään aikaa.

Ja tässä vielä ap.lle ohjelma kerran ei ole sen vertaa vaivaa nähnyt ,että selville ottaisi ketkä siellä esiintyy.

http://kuopiorock.fi/?page=ohjelma

Juu ja ne juotajien jutut voi olla aika härsekjä. Ainakin kun itse siellä viimeksi olen ollut niin lavalla vilkkui niin pyllt kuin pippelitkin.

Vierailija
25/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=jhr6dZ_EjeY" alt="http://www.youtube.com/watch?v=jhr6dZ_EjeY">http://www.youtube.com/watch?v=jhr6dZ_EjeY</a&gt;

Tosin tuo ei esiinny nyt kyllä tuolla, mutta oon kuullut tuon kappaleen että hän kuuntelee. Samaa kuuntelee pikkuvelikin

Tuoko se on kamalaa? :D

Siis aivan kauheata kuraa! Enkä todellakaan olisi iloinen että lapseni kuuntelisisvat tuollaista!

Vierailija
26/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt on kyllä pakko varmuuden vuoksi tarkentaa, jollei se sittenkään ole aivan kaikille ilmiselvää, että aiempi viesti (#32) on siis nimenomaan sarkasmia!

*poistuu pesemään silmänsä saippualla*

Vierailija
27/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopiorock on yksi parhaiten järjestetyistä rokkitapahtumista, ja olen kuitenki kymmeniä kiertänyt vuosien mittaan. Alue on turvallinen ja järkkäreitä (Oikeasti koulutettuja!) on paikalla. Olin itse rokkikukossa ensimmäistä kertaa 13-vuotiaana ja se meni oikein hyvin. Olin siellä yksin! Minä päästäisin lapseni sinne, jos tiedossa olisi että heillä ei ole taipumusta ryypätä.

Suurempi ja pelottavampi ongelma on sitten se kaupunki, jossa ei ole valvontaa.. :(

Vierailija
28/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyttää pian 12v, ja juuri nyt leikittää naapurin 9v tyttöä, lykkivät pihalla nukenrattaita :)

Olen oikein iloinen tuosta näystä vs mielikuvasta jonka ap on onnistunut minulle luomaan.

Vierailija
29/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt on kyllä pakko varmuuden vuoksi tarkentaa, jollei se sittenkään ole aivan kaikille ilmiselvää, että aiempi viesti (#32) on siis nimenomaan sarkasmia!

niinno mitä ihmettä sä sitä sarkasmias tuut tänne viljelemään?? eikö se ole aika tyhmää. sitä paitsi kato ei mennyt edes läpi.

Vierailija
30/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinno mitä ihmettä sä sitä sarkasmias tuut tänne viljelemään?? eikö se ole aika tyhmää. sitä paitsi kato ei mennyt edes läpi.

Vierailija
31/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulostanut yhtään känniseltä eikä mitään :))

mähän sanoin että mun tyttöön voi luottaa!

Vierailija
32/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 v. karattiin kaverin kanssa festareille ja hyvä ettei meitä raiskattu sillä reissulla :(

Vierailija
33/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ettei aikuinen olisi mukana. Voihan sitä tehdä vaikka niinkin, että aikuiselle pitää ilmoittautua vaikka ennen ja jälkeen joka bändiä jos ei halua äidin vieressä seisoa.

Vierailija
34/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen joka bändin ja jälkeen tuonne keskustaan tai missä lienee sektorilla siinä tytöt ovatkaan niin kyttäämään että miten menee...

Aattelivat tuossa 14:30 lähtee molemmat suunistamaan keskustaa kohti, tää hänen parasystävänsä tulee tuolta Itkonniemeltä, hengaavat kuulemma ensiksi keskustassa joku puolisen tuntia ja menevät 15:30 sinne mäkkäriin ja sit klo 16:00 lähtevät suunistamaan tuonne väinölänniemelle ja jotakin tällästä, mut kuitenkin ihan tässä keskusta - väinölänniemi sektorilla tosiaan pyörivät

En minäkään päästäisi jos yöpymisestä siellä alueella olisi kyse. 16v vasta semmoiset. Mut 12v on esimurkku ja nuorten juttuja on nuo konsertit... päivän selvä asiahan se on

Vierailija
35/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasissa ne jo pikkutytöt pämppäsivät 90-luvulla

Vierailija
36/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa kalkkista. Eli siis joivat alkoholia? vai?

Vierailija
37/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa ehtii kuitenkin 12 v jo vetää kännit ja tulla ajoissa klo 21 kotiin, kun aikaa on pitkälti.

Kuten sanottu, en päästäisi noin nuoria viellä kaksin hengailemaan kaupungille. Mutta sen sijaan musiikkia saa kyllä ilman lähteä kuuntelemaan niin, että aikuinen on mukana jolle pitää käydä ilmoittautumassa livenä.

Vierailija
38/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mulla kun itselläni on tässä kotihommia, pitää ruveta leipomaan jne.

Niin hän sanoi että ei kuulemma jaksa rampata koko ajan ees taas väinölänniemi - niirala aluetta ja kun heidän kanssaan myös tulee hänen luokkalaisiaan poikia 3 ja sit on tämä hänen parasystävänsä tyttöpuolinen eikä kenenkään näistä tarvitse ilmottautua... ja kun mä en pääse noiden leivonnaisten takia oikeasti repeämään täältä, mies on mökillä, nii emmä viittis tyttöä rettuuttaa turhan takia ees taas

Vierailija
39/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sen verran kiltin olonen tyttö ja murrosikäkin juuri pari kk sitten alkanut vasta näkymään niin näin rumasti sanottuna vaikka äidin suusta tulee, niin kuka sellaselle laudalle nyt bisseä tarjoaisi tai haluaisi isompi/vanhempi poika tai mies paneskella lapsen näköstä tyttöä... annoin hänen vähän laittaa meikkiä tuonne kun konserttiin lähtevät omista meikeistäni, mut muuten en anna ees tytön vielä meikata... niin en usko että hänen perässään pillusta kiinostuneet ainakaan juoksisivat. fiksuja ovat myös ne pojat ja samoin tämä toinen tyttö

Vierailija
40/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo poikiakin kuvassa, miten vanhoja? 15? 16? Mun 12-vuotiaani leikki vielä nukeilla, on nyt 20 ja todellakin, hyvin ehtii myöhemminkin festareille ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi