Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annanko 12-vuotiaan mennä Kuopio Rockkiin katsomaan bändejä

Vierailija
27.07.2012 |

saman ikäisen kaverinsa kanssa?

Asutaan aika lähellä tuota väinölänniemeä kuitenkin, tässä niiralassa. Niin uskallanko mä päästää, molemmat 2000 syntyneitä ja tyttöjä?

Ymmärrän kyllä että bändejen katsominen livenä kiinostais ja sanoivat että käyvät keskustassa mäkkärillä syömässä jne. tapaavat myös muita ystäviään tuolla

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä ole minä

Vierailija
42/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska asutte lähellä ja on päiväreissu ja klo 21 kotiin. Kerrankin lähellä bändejä, joten mikä ettei :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 12v on koko tämä 5 henkinen poppoo joka sinne aatteli lähtee...

Niin varmasti kerkiää käydä myöhemminkin ja emmä minnekkään toiselle paikkakunnalle antais lasten lähteäkkään tyyliin keskenään junalla vaikka jonnekkin Pipefestiin kun eikös semmoinenkin järjestä Lahdessa?

Niin,eiei.

Mutta omalla paikkakunnalla kun on tämä festari kuitenkin... ja tää on eka kerta, ennen eivät oo saaneet käydä

Vierailija
44/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on samanikäinen tyttö, eikä tulisi mieleenkään. Jotain asioita tarvitsee vähän odottaakin ja kasvaa ensin.

Vierailija
45/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

justiinsa 12-vuotiaat tytöt lähtivät kahden aikamiehen matkaan leirintäalueelle ja jäivät sinne tielle. Kuvaan mukaan tuli myöhemmin koulukotia ja karkaamista Ruotsiin ym. Äläpä anna tyttösi meikeissä lolitana kulkea 12-vuotiaana kaupungilla ja festareilla. Pedofiileistakaan et ole koskaan kuullut, kun vähättelet tyttösi vetovoimaa. .

Mutta meneehän leipominen kaiken edelle...

Vierailija
46/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tuon tyyppiseen festariin välttämättä edes aikuisen kanssa. Parin vuoden päästä ehkä, ja sittenkin aikuinen mukaan.

Vierailija
47/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sä teet tietenkin niin kuin teet.

Mä menisin sinne festareille mukaan, että näkisin miten ovat.

Jos se festarit on nyt tänään ja asia on tullut vasta tänään esiin, niin en todellakaan päästäisi ilman itse menemistä. Kuulostaa nimittäin siltä, että salassa on jotain suunniteltu.

Vierailija
48/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pääsin 12-vuotiaana parhaiden kavereiden kanssa festareille nimenomaan bändejä katsomaan. Meillä oli vain sovittu, kenen äiti tai isä kuskaa festaripaikalle ja kenen on sitten puoliltaöin hakemassa (vähän pidempi matka kuin ap:lla). Aina oltiin kiltisti ja täsmällisesti sovitulla hakupaikalla.

Sitten, kun 16-vuotiaina päästiin kulkemaan pyörillä, ei oltukaan enää ihan niin kilttejä :)

Vierailija
49/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin muut känniset rokkaajat vältsisti ei.

nim en itse edes menisi tollasiin, sati päästäisi pieniä lapsia

Vierailija
50/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni aivan se ja sama kuinka vastuuntuntoinen, kiltti ja luotettava tyttö on olevinaan. Vastaavanlaisissa tapahtumissa on kuitenkin paljon porukkaa, suurin osa tukevasti humalassa.

Ei se ettenkö luottaisi tyttöön, vaan se etten voi tietää mitä joku idiootti saa päähänsä. 12-vuotias on kaikesta huolimatta vielä hyvin helposti vietävissä.

Vierailija
51/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositusikäraja näkyy olevan 14 vuotta.

Vierailija
52/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me alettiin kyllä kanssa tuon ikäisenä käydä keikoilla jne. Meillä oli tyttöporukka ja yksi aikuinen mukana. Tää oli siis jo 1980-luvulla. Jos oli pienempi keikkapaikka, aikuinen seisoi takarivissä tms. Jos taas festarit, niin sitten oltiin samassa porukassa. Joskus oli riemuakin aikuisesta, kun ottivat harteille.

Mä en kyllä noin pieniä päästäisi ekaa kertaa tuollaiseen tapahtumaan yksin. Eri asia jos olisitte jo perheenä käyneet ja lapselle olisi tuttua miten ollaan.

Vaikka nyt ei mitenkään pelkäisi edes alkoholia, niin osaako lapsi ajatella mistä kohtaa väkijoukkoa kannattaa keikkaa katsella ja osaako pitää puolensa jos porukka alkaa tulemaan päälle kun lavan edessä alkaa tiivistymään.

entä osaako lapsi väistää kännisten tappeluyrityksiä? Mitä lapsi tekee jos känninen alkaa haastamaan riitaa?

2

Vierailija
53/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä mun tyttöön luotan ja en todellakaan antanut hänen meikata itseään miksikään lolitaksi? Onko se väärin jos tyttö lähtee kaupungille ja kun on vähän tämmöinen normista poikkeava päiväkin niin jos annoin hieman puuteria tuputella ohuen pintakerroksen, sitten ripsiväriä nätisti ylä että alaripsiin ja väritöntä huulikiiltoa vähän huuliin ja kulmat siistittiin, sekä kynnet lakattiin? asusteena valkoinen tuubitoppi ja siniset farkkusortsit ja siihen laittoi sellasen isompi solkisen vyön? vaaleat on tytöllä hiukset johon laitettiin vähän punaista raitaa etupuolelle että saatiin ulkonäköönkin sitä rock'n rollia ja sitten otti mustan käsilaukun ja laittoi gladiaattori sandaalit?

Jos tämä päivä menee hyvin ja sopimuksen mukaisesti, saavat mennä huomennakin :) enkä näe siinä mitään väärää vaikka tänä aamuna vasta ehdotti tuota, ei ees aiemmin oo ollu kiinostunut ja hyvä niin

On mulla toinenkin lapsi 2003 syntynyt poika, onneks hän on isänsä kanssa mökillä kun tiedän mikä raivoaminen ja huuto ois siitä syntyny kun sisko pääsee ja itse ei vielä... =D

Kyllä mä informoin sitten teitä et miten nuorilla siellä meni!

Vierailija
54/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan, MÄ INFOAN SITTEN TEITÄ!!!!!

Vierailija
55/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan äiti puhu lapsestaan tuolla tavalla. Toivottavasti eivät saisi lippuja enää - paha mieli tulee tuollaisesta... vai että tuubitoppi ja shortsit, juu...

Vierailija
56/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai missä meni pieleen?

että juu, itselles ei ole provo kyllä.

ja mitä vikaa on tuubitopissa ja farkkusortseissa, hellepäivä.. oisko sitä sitten pitäny pukeutua pitkähihaseen ja collegehousuihin?? ihmettelen

Vierailija
57/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä pyörin sopivasti kotona ja muutenkin av:eellä.

Ajattelin sitten kysyä viime hetken mietteet.

Kyllä minä tosissaan harkitsin tuota, että päästänkö... ihan useampaan otteeseen, teidän kommentteja katsoessa

Päädyin kuitenkin sitten ratkasuun että päästän. Minähän se viimeinen olen, joka sen ratkaisun sitten tekee tytön huoltajana.

Vierailija
58/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää huikeat 14v, en käsitä, miten vanhempani päästivät, kotiin pyöräiltiin jopoilla silmät ristissä, ihme ettei auton alle jääty tai muuten sille tielleen.

Vierailija
59/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvässä kunnossa!

Vierailija
60/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on tytölle edes lämmintä pullaa, kun tulee kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme