Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annanko 12-vuotiaan mennä Kuopio Rockkiin katsomaan bändejä

Vierailija
27.07.2012 |

saman ikäisen kaverinsa kanssa?

Asutaan aika lähellä tuota väinölänniemeä kuitenkin, tässä niiralassa. Niin uskallanko mä päästää, molemmat 2000 syntyneitä ja tyttöjä?

Ymmärrän kyllä että bändejen katsominen livenä kiinostais ja sanoivat että käyvät keskustassa mäkkärillä syömässä jne. tapaavat myös muita ystäviään tuolla

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 v. karattiin kaverin kanssa festareille ja hyvä ettei meitä raiskattu sillä reissulla :(

Päästin viime viikolla 16-vuotiaan tyttäreni elämänsä ekoille festareille. Tosin olin itse koko ajan hänen kanssaan siellä ja en juo.

Lisäksi valittiin pienet festarit, eli oltiin Karjurockissa, mutta ihan tarpeeksi sielläkin niitä känniläisiä ja oksentelijoita nähtiin.

Itse olen 10 vuoden ajan ollut 9 vuotena Ruisrockissa ja tyttö haluaisi sinne mukaan. En ota vielä ensi vuonnakaan mukaan, koska on sen verran isompi tapahtuma ja railakasta menoa.

Vierailija
2/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään ei ollu ottanu ja kaikki oli menny loistavasti!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei siellä oikeasti ole sitten joku tilanne päällä niin olen kyllä kiitollinen silloin siitä jos joku fiksu aikuinen menee väliin katsomaan ja auttamaan.

niin ja onhan siellä niitä idioottimaisia känniläisiä, mutta tyttäreni myös tietää että kun on puhelin mukana niin hätä tapauksessa voi soittaa poliisille TAI KOTIIN! luulen että poliisit käyvät muutenkin muutamaan otteeseen siellä tarkastamassa sen alueen ja onhan siellä ne itse omat järjestyksenkin valvojat. joten suht turvattu tilaisuus kuitenkin.

ja kuopio on muutenkin suht rauhallinen kaupunki ja mukava asua.

Vierailija
4/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pakkaa mukaan vielä 15 vuotiaidenkin, ja voi olla että vielä kohta 16 vuotiaankin mukaan. Vaikka en todentotta nuori olekaan, niin tämä vahtiminen on ihan hyvä syy päästä katsomaan hyviä yhtyeitä, koskee nyt muitakin kuin tätä Kuopion tapausta. Asiasta ei ole koskaan edes lasten kanssa neuvoteltu vaan säännöt ovat olleet nämä.

Vierailija
5/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno veto ap! Lapset oppivat vastuuta, kun saavat jo pienestä pitäen päättää asioista itse! :)

Nyt, kun tyttösi murrosikä on alkanut, niin tulethan taas kysymään meiltä täältä netistä, miten eteen tulevissa tilanteissa pitää toimia! Viisaita vastauksia löytyy aina :)

Minullakin on ollut monta vastaavaa tilannetta!

Kerrankin olin juuri aloittamassa ompelemaan verhoja, kun tyttäreni 12 v tuli kysymään, saisiko hän lainata muutaman kylpyhuoneen pöydällä säilytettävistä kondomeista, kun hän oli lähdössä kirjastoon kavereitten kanssa lukemaan lastenkirjoja ja he ajattelivat ilahduttaa kirjastokävijöitä koristelemalla lastenosaston iloisilla ilmapalloilla.

En ehkä muuten olisi suostunut, kun sinne kirjastolle on niin pitkä kävelymatka, mutta tytön poikaystävä lupasi onneksi kyyditä tytön kirjastolle, kun oli juuri saanut ajokorttinsakin! Poika on oikein luotettava ja hyvä kuski, joten punnitsin riskit, kysyin neuvoa netistä ja annoin luvan.

Ja ehjänähän sekin sieltä kotiin tuli! Oli kuulemma ollut oikein mukavaa :) Tsemppiä sinne. Taidamme olla jotenkin samanlaisia ajatuksiltamme, vai mitä?

Vierailija
6/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä toimittiin nyt näin ja jos ei teille sovi, niin ei ole teidän lapsen asia ja tämä ei tule mitenkään mystisesti siirtymään sinun lapseesi tämä tapaus, joten ei hätää..

vaikka mä saisinkin hyviä neuvoja, niin JOKATAPAUKSESSA se olen minä joka oman lapseni kohdalla päättää!!

eikö niin?? ja kaikki muutenkin luultavasti tekevät samoin varmasti omien lastensa kohdalla vaikka kuinka hyviä neuvoja täältä saisivat??

tuo edellinen kondomi kirjotus oli suoraa ilkeilyä vaan sulta.

Vierailija
7/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on sitä mieltä, että lapsi on liian nuori tuollaiseen, ja sillä sipuli. Jos et kestä kritiikkiä, älä kysele.

Vierailija
8/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan täyttä höpöhöpöä.

Tuossa kyllä oikeasti pelkäisin, että tyttöni on rupeamassa harrastamaan liian nuorena seksiä ja sitä paitsi liian vanhan pojan kanssa!!! siinä ois selvät merkit ilmassa.

Mutta jos vanhempi lapsi/esinuori haluaa mennä johonkin tuollaiseen konserttiin niin kuulkaa ei se ensisijaisesti ryyppäämistä tarkoita vaan musiikin kuuntelua että siinä teille se!

Teillä on näköjään omiin lapsiinne vaan niin paska luottamus, kun heti liikkuu tuollaista sadistista päässä. Hävetkää!

Ei aina sen pahimman kautta, vaan välillä myös hyvän.

Vierailija
9/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Täysin. Sanaton.

Vierailija
10/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene leipomaan mokkapaloja hautajaisvieraille, etteivät jää leipomatta. Kyllä se tyttö siellä pärjää. Sellaista vielä piti kysymäni, että menevätkö nuoret ihan sinne festarialueelle vai jäävätkö ulkopuolelle notkumaan? Kun siinä ulkopuolella se meno on yleensä kaikkein hillittömintä, eikä järjestyshenkilöstöäkään siellä ole paikalla yhtä paljon kuin itse alueella.

Vierailija
11/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. toi tarkka sijainti kannattaa kysyä sit klo 18 ku soitat!

Vierailija
12/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuollaiset höpöhöpö viestit sietäs ajaa ihan omaan kategoriaansa ja tunkee tuusannuuskaan tästä, koska jokainen varmasti, tai jokainen äiti/isä ihminen anteeksi korjaan... ;) tajuaa sen että nuo kondomijutut kulkee ihan eriraiteita musiikkikonsertin kanssa josta tullaan vielä illalla kuitenkin kotiin ja ihan hyvissä ajoin, ei esim. vasta klo 23 vaikka joku vois hyvin mielin antaa sellaiseenkin luvan tai klo 00:00 vasta!!!!

EI. Näin ei meillä ja sen pitäisi kuitenkin todistaa sen, että kohtuu hyvä äiti mä kuitenkin olen, ellen täydellinen omille lapsilleni, tiedän niiden rajat ja herkkyyden. Mitä ne kestää ja mitä ei. Sä et tiedä sitä, sä et oo siellä joka toisessa päässä kirjotat mun lapsen/lasten ÄITI!

Ja kyllä, on ne äidin vaistot minullakin. Arvatkaa vaan pelottaako päästää irti, mut niin sitä pitää pikku hiljaa ruveta vaan luopumaan... luopumaan... luopumaan... tietyistä rajoista. Ettei tule elämästä liian tiukkaa ja ankeeta, ja että lapset kasvaa liian tiukan kurin tullen kieroon, kun kultainen keskitie on kuitenkin se paras

On tosi asia, että lapseni olisi kerennyt odottaa vielä muutaman vuoden ja mennä vasta sittenkin. Mm. Mutta mä päätin nyt tehdä näin ja katsotaan tällä kertaa mitkä ne tulokset tietysti sitten ovat, toivon todella ettei kukaan murhaaja yllytä sitten ja vie lastani kadotukseen ja tapa häntä, tietysti pyörii kaikki tuollainenkin hulluus vähän päässä kun aina sitä on hiukan kroonisesti huolissaan omista lapsistaan... ainakin minä täällä päässä. Mutta että noin tulisi käymään ja juuri minun lapseni, siihen on 00000000,1% mahdollisuudet tyyliin. Eli jos en tahdo hieroa itseäni aivan hysteeriseksi, mun on opittava tähän et hänestä on tulossa nuori ja on tulossa varmasti paljon pahempia vastoinkäymisiä hänen kanssaan vielä kuin joku yks festari josta sietäis tapella... mut jos ei oo osattu olla kunnolla - niin sit ei seuraavan kerran mene! näin on näreet ja se siitä. Emmä jaksa ruveta nipottamaan jokasesta pikkuseikasta kuten tuossa äsken sanoin ja annoin tämän festarin nyt olla yks tällänen, ei tämän pitäs olla mitään laiminlyöntiä, ei me esim. jätetä 12-vuotiasta viikoks yksin kotiin...täällä kotona on tälläkin hetkellä turvallinen aikuinen ottamassa vastaan, hänellä on itsellään mukana 4 muuta kaveria joten yksin ei liikuta saatikka kahdestaan ja kolme on heistä kaikenlisäksi vielä poikapuolisia... siellä on känniläisiä toki, mut niitä parveilee välillä nyt vähän joka paikassa, mutta tuolla tosin summamutikassa enemmän, mutta kyllä poliisit ja järjestyksen valvojat tosiaan suojaavat sitä aluetta siellä!!!!! KAIKKI ON OK

Vierailija
13/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, trolli toisen tunnistaa ;)

Vierailija
14/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se ulkoaluehan on ryyppääjiä varten nimenomaan enimmäkseen ja nämähän eivät ryyppäämään ole menossa vaan konserttiin

Vierailija
15/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lippukin maksaa kuitenkin useamman kympin.

Ja se puisto siinä ulkopuolellahan on nyt suljetu, koska aikaisemmin siihen on kerääntynyt porukkaa ryypiskelemään niin paljon. Nyt siitä on vain läpikulku festarialueelle.

Vierailija
16/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantain lippu ennakkohinta: 40 e / porttihinta: 45 e

Lauantain lippu ennakkohinta: 48 e / porttihinta: 53 e

2 päivän lippu ennakkohinta: 62 e / porttihinta: 69 e

Vierailija
17/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin eipä tuolla olisi mitään häntä kiinnostavaa musiikkiakaan tuohon aikaan. Chisusta ja Apulannasta tykkää, mutta Chisu on jo esiintynyt ja Apulanta esiintyy vasta vaille yksitoista.

Vierailija
18/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kyllä rahaa sen verran että lipun sillä saapi.

Koska puhe oli kylläkin niin että he ovat välillä siellä sisällä ja sitten saattavat käydä ostamassa keskusta sapuskaa tms. jos saa poistua ja käydä välillä muuallakin, ettei tarvii koko ajan siellä sisässä olla

Vierailija
19/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antamalla mennä alle suositusikärajan? Eiköhän ne ikärajat jonkun takia ole.

Lisäksi osa siitä ihan esitettävästä musiikistakaan ei ole välttämättä 12-v vielä sopivaa kuulla. Voi kuulla juu radiostakin, mutta konserttien tunnelma on intensiivisempi ja vaikuttaa herkkään enemmän

Vierailija
20/65 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä hän siis tuolla pärjää, muuten varmaankin tulisi kotoa lisää hakemaan rahaa

nyt rupean kuitenkin leipomaan>

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan