Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisia perheitä..

Vierailija
25.11.2005 |

Olenko onnellinen, kun meillä (olemme vieläpä uusperhe) mies ja minä tajuamme, että lapsien hoitaminen kuuluu molemmille? Olemme molemmat töissäkin, mutta myös silloin kun olin kotona sama juttu. Miten lastenhoidosta voi tapella? Yhteisiä lapsia tulisi " hoitaa" mukisematta... meillä ei edes ole (biologisesti) yhteistä lasta, silti kumpikin rakastaa toistensa muksuja yhtä lailla, ja myös huolehtii.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut sanottavan, että uusperheissä " toisella yrittämällä" perheen arkikuviot järjestyvät paljon ensimmäistä yritystä paremmin. Jotenkin molemmilla on kokemusta siitä, miten asioita EI kannata hoitaa, ja ehkä molemmilta löytyy halua itsekin joustaa ja tehdä kompromisseja. Kaikki ei ehkä ole enää niin haudanvakavaa kuin ekalla kerralla.

Toisaalta toivon, että tämä ei ole mikään sääntö, itse kun eletään turvallisessa ja säädyllisessä ydinperheessä, jossa vain yhteisiä lapsia... :)

Vierailija
2/2 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä on ollut kivaa! Oma poikani on hoidossa, ja mies hakee hänet neljältä, käyvät myös kaupassa. Lähden illalla ystäväni kanssa elokuviin, ja mies hoitaa kaikkia kolmea kotona. Näin on vähintään kolme kertaa kuussa, ja mies pääsee myös rentoutumaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi