Miten päästä eroon tästä häpeästä?
Menin ihastumaan yhteen mieheen, käyttäydyin sen vuoksi iha n oudosti hänen seurassaan. Miehellä ei ilmeisesti ollut minuun vastaavanlaisia tunteita, ja piti minua varmaan ihan outona oman käyttäytymiseni vuoksi. Nyt jälkikäteen hävettää aika paljon...MIten jatkossa olen tuon miehen seurassa? Ihan cool...
Kommentit (6)
niin hänelle voi rohkeasti kertoa tilanteesta. Jos on kunnon mies niin hän ymmärtää ja joko sanoo lempeästi että ei kiinnosta mutta ollaan vaikka kavereita. Saattaa olla että häntä kiinnostaakin. Joka tapauksessa 95% miehistä moinen huomio vain imartelee ja tuntuu hyvältä.
Jos kyseessä on mulkku niin hän voi olla tyly. Mutta elämää ei voi aina ennakoida.
ja toisaalta, jos hän ei sellainen ole, niin onko sillä sitten niin väliä? Ja omat mokat tuntuvat omissa silmissä usein isommilta kuin ovatkaan, ja jos hän on kovin tuomitseva yms. niin mitä menetät hänessä?
Jos sä rupeat jollekin sellaiselle, joka ei ole susta kiinnostunut, tilittämään sun tunteiden roihua, niin sitten sä vasta saatkin hävetä, eikä se toinen tuu sun seurassa ikinä pystymään luontevaan käytökseen. siitä voi tulla jopa vihamielinen, koska suojelee reviiriään sulta.
Anna tilanteen kehittyä. Mies saattaa ruveta kiinnostuu susta. Mutta siihen ei auta se, että otat liian suorasuokaisen linjan alussa.
VAro näitä palstan usuttajia. Ne haluavat vain, että jonkun elämässä edes olisi säpinää, kun itsellä ei ole. Siksi tulee näitä Juu, juu, nyt kerrot sille ilman muuta ihan kaiken -usutuksia. Mutta käytännössä ihmisten kanssa pitää edetä varovasti.
Sä kuitenkin olet aika varma siitä, että toinen osapuoli ole kiinnostunut. Niinpä nyt varovasti, ettei tosiaan kohta tarvi oikeesti hävetä.
Jatkat vaan samaan malliin, kyllä ne tunteet joskus laimenee ja sit pystyt olemaan ihmisiks.
Minäkin meen aina ihastusteni kanssa ihan ääliöksi ja jälkeenpäin hävettää, että mitä ihmettä oon menny taas puhumaan... :D
Mä en ainakaan usuttanut mihinkään.. Totesin vaan, ettei se nyt ole niin vakavaa, jos vähän mokailee jotakin tai ilmaisee kiinnostuksensa jollekin, vaikka toinen suhtautuisikin siihen että ei kiitos. Mä olen aina osannut sanoa nätisti ei kiitos jos mua on lähestynyt sellainen ihminen, josta en ole kiinnostunut. Useimmat aikuiset sivistyneet ihmiset tämän osaavat, toivottavasti. Sä varmaan pelkäät omaa varjoasikin, mutta älä luule että se on ainoa tapa toimia täällä! Ainoastaan jos on kyse esim. työpaikkaihastuksesta, niin siinä kannattaa olla tosiaankin aika varovainen. 4
Jos joku pelkää vaarattoman ihmisen tunteita niin paljon että tulee tarve "suojella reviiriään" niin on syytä hakeutua hoitoon. Häpeä ei ole silloin ap:n puolella.