Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jättäisitkö 17v ja 15v pojat keskenään viikonlopuksi kotiin

Vierailija
27.07.2012 |

17v (kohta 18) on rauhallinen ja tunnollinen,15v ei?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ton ikäisenä monena viikonloppuna kaupungissa olin yksin kun vanhemmat olivat mökillä. Bileet pystyyn ja kaikki sujui hyvin. Luotat lapsiisi ne voivat jopa yllättää sinut. ;)

Vierailija
2/7 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosi kurjaa isommalle, jos pienempi tekisi jotain kiellettyä ja tavallaan hän on vastuussa tai joutuu ainakin kärsimään.

Isomman jättäisin, pienempää en. Pitää ensin olla tunnollinen lyhyitä pätkiä ennen kuin voi luottaa siihen, että on tunnollinen kokonaisen viikonlopun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat KAKSI VIIKKOA keskenään talvella kun käytiin Thaikussa, eivät halunneet mukaan. Silloin 16 ja 20vee, tyttö oli 16vee kun muutti omaan kämppään ja pårjännyt loistavasti yli kaksi vuotta nyt. Täytyyhän antaa heidän kasvaa ja aikuistua, ei sekään hyvä kun tuttu itkee että oma 18vee lapsi ei saa muuttaa kotoa pois, melkoiset paineet antaa tälle tytölle koska ITSE ei malta katkaista napanuoraa.

Vierailija
4/7 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me soitetaan sitten poliisi kun meno vähän kiihtyy

terveisin naapuri

Vierailija
5/7 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tekisin niin, että pyytäisin esim. naapuria katsomaa vähän perään =jos alkaa väkeä kertyä niin ilmoittaa asiasta.

Lisäksi sanoisin että "Marja-Mummi" tm. tulee sitten käymään, tämä pullapitko varattu hänelle kun keitätte kahvit. Ei ole väliä tuleeko mummi tmv. käymään oikeasti, mutta pelko siitä että saattaa tupsahtaa kummasti vähentää bilehaluja.

Vierailija
6/7 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v jättäisin ehdottomasti mutta jos tiedätte nuoremman todennäköisesti hölmöilevän "vapaudessa" niin häntä ei kannata jättää. Vanhempi lapsistanne joutuu sitten epämiellyttävään tilanteeseen kun yrittää toista pitää kurissa ja saa vielä syyt niskaansa.

Itse olin 14-15v todella villi ja tein kaikki mahdolliset tempaukset. En jättäisi omaa 15v itseäni missään tapauksessa ilman aikuista vahtia kotiin.

Vierailija
7/7 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naapuriin tieto niin ne kyttää lapsosia.

Ei varmasti ole kyse siitä etteikö lapset pärjäisi. sinne voi tulla joku joka tekee tyhmää, kusee vaikka teidän sohvakaluston kännipäissään.

Tai tapahtuu tällänen, näitä aina välillä tapahtuu:

http://yle.fi/uutiset/poliisi_kuullut_naantalin_palosta_pelastuneita_-_…

Tai tälläinen:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Karoliina_Kestin_katoamistapaus

Jälkimmäiseen voidaan liittää niin monta kurjaa kohtaloa jossa joku hakataan, katoaa, sattuu liikenteessä.

Varmasti 15- vuotias pärjää, mutta kannattaa oikeasti muistaa ettei sille viikonlopulle sitten saa koskaan muutosta jos jotain tapahtuu ja jonkun jalka vaikka menee rikki kun sähelletään kännissä mopoauton kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi