Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsi toi "Älä tyri nyt" on ihana biisi!

Vierailija
26.07.2012 |

Aivan mahtava.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on, ja silkkii, laitan Jukka Pojan cd:n soimaan autossa ja annan mennä. Olen viisikymppinen nainen. Harva suomalainen osaa tulkita reggaemusiikkia kuten Jukka Poika.

Vierailija
2/15 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noi muut biisit ei muhun niin kolahda, kuin tuo "älä tyri nyt".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka pojan "Älä tyri nyt" biisiä.

Sopii jotenkin meiän työpaikan ilmapiiriin;)

Vierailija
4/15 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni maaseutumiljööstä ja nuoresta, joka haluaa muuttaa kaupunkiin, ei jaksa olla kotona, ei kestä vanhempia. Minulle tulee mieleen pohjanmaan lakeus, uskonnollinen pitäjä.

Vierailija
5/15 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin teini-ikäisen pojan metsässä asuvana äitinä tuntuu niin iskevän juuri meille tuon kappaleen sanat...

Vierailija
6/15 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata nyt tyriä, vaan sinnitellä, siellä se maailmankylä sitten odottaa.

Vierailija
7/15 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän vahingossa Jukka-Pojan keikalla viikko sitten, ainoat mun tunnistamat biisit oli tuo Älä tyri nyt ja Silkkii. Veti kyllä niin hyvin keikan, että jäi tosi hyvä kesäfiilis pitkäksi aikaa päälle. Ei juuri mitään käsitystä muuten ko. laulajasta, mutta keikan perusteella jäi mielikuva tosi symppiksestä kaverista. :) Ja teinien äiti olen minäkin, 40+.

Vierailija
8/15 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös viisikymppinen

Vierailija
9/15 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka Poika on 32-vuotias. Teiniangstin vallassa oleva teini kiukuttelee. Pai, pai ja voi voi

Vierailija
10/15 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi sietää jukka poikaa, mutta ne biisit on kyllä mainioita! älä antaudu angstin valtaan :D

Vierailija
11/15 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka poika oli joskus oikeasti cool. Ei ole enää.

Vierailija
12/15 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tykkää yhtään koko biisistä. Jukka Pojan älä tyri nyt- biisi on mielestäni enemmänkin ilkeily- kuin elämänohjebiisi. Ainakin seuraava biisin kohta, "vaikket kestä sun kotia, mene eteenpäin kuin sotilas", alkoi kuulostaa jo ihan suunsoitolta erityisesti Jukka Pojan tulkitessa.

Vierailija
13/15 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihana kappale. Mulle se muistuttaa aina siitä, kun kappaleen tullessa tappelin aikanaan kesken jäänyttä koulua loppuun ja olin muuttanut eron takia takaisin vanhempieni luokse keskelle korpea. Oli mielettömän ahdistavaa, kun mikään ei sujunut ja halusin luovuttaa. Tuo oli yksi niistä kappaleista, jotka sai sinnittelemään kumminkin.

"Käy koulut ja hanki pätevyys, et voi panna sitä päihteiden syyks, ettet pystynyt pitämään rotia. Vaikket nyt kestä sun kotia, mee eteenpäi ku sotilas"

Toinen samasta ajasta muistuttava kappale on Apulannan Koneeseen kadonnut. Senkin voimalla tuli sinniteltyä eron jälkeen. Kumma miten hyvä kappale saa jaksamaan taas vähän lisää.

Vierailija
14/15 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ainoa, mitä haluan sanoo nyt teini-ikäisilleni.

Vierailija
15/15 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani vähän nuorempana olen saanut kuitenkin paljon enemmän voimaannuttavaa energiaa Pekka Haaviston ja Jani Toivolan puheista ja haastatteluista ja he tietävät syrjäytymisestä ja ennenkaikkea syistä, mitkä johtavat siihen, paljon enemmän kuin joku Jukka Poika. Jukka Poika käyttää tämän biisin sanoituksissaan julkeaa ja mahtipontista retoriikkaa, joka voi joillekin kiusatuille, perheväkivallan- tai lastensuojeluviranomaisten (mielivallan?) uhreille tuoda lisää pahaa mieltä ja eriarvoisuuden tunnetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän