Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi varakkaat on yleensä tosi pihejä?

Vierailija
26.07.2012 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä useimmat varakkaat rahaa ihan käyttää pihistelemättä, mutta tietysti ne yksittäistapaukset jotka tosiaan on selvästi pihejä vaikka ei ole pakko pihistellä kiinnittävät huomiota.

Vierailija
2/9 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos eläisivät leveästi. Jos pistää paljon rahaa esim. autoihin ja kiinteistöihin, niin jossain kannattaa säästää ettei kaikkia rahoja tule hassattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa:

Ovat varakkaita KOSKA ovat pihejä tai ovat pihejä VAIKKA ovat varakkaita.

Toisaalta suomalainen ilmapiiri ei kyllä juuri kannusta näyttämään menestymistään. Niinpä useat eivät viitsi käyttää rahaa, vaikka sitä olisikin. Osta uusi auto ja pukeudu kunnolla, niin eikähän ole kaveripiiri kertomassa miten on "noussut hattuun nousukkaalle".

Vierailija
4/9 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eivät olisi varakkaita.

Vierailija
5/9 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta halutaan loma-asunto Italiasta, joten pitää säästää.

Vierailija
6/9 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisia asioita tarkoitat? Mistä tiedät kenenkin varallisuuden?

Vierailija
7/9 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka antaa aina jotain halppislahjoja eikä avusta rahallisesti ketään.

Vierailija
8/9 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai lähinnä hyvin tarkaksi rahan käyttäjäksi. Hintoja pitää vertailla ja halvinta ei ehkä kannata ostaa kaikissa asioissa ym. Ja omalla työllä on helppo säästää.

Tulen keskiluokkaisesta perheestä jossa vanhempani omalla työllään ovat hankkineet omakotitalon, useamman kesämökin ym. Ja itse olen kouluttaunut ja päätynyt hyvä palkkaiseen työhön. Minulla olisi moneen asiaan varaan, mutta silti ostan paljon kirppikselta ja teen itse mahdollisimman paljon. Mutta annan oma tavaroitani opiskeville sukulaisille ja tutuille. Ettei ihan täysi pihi ole.

Vierailija
9/9 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän lahjoitti kaikille lapsilleen miljoonan.

Työkaveristani tuli oikea mulkero, kerrankin maksatutti yhdellä oikeasti köyhällä yksinhuoltaja äidillä oman kahvinsakin, eikä itse koskaan edes vahingossa tarjonnut kenellekään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän