Poikuuden viejää;)
Moi!
18 vuotta huhtikuussa täyttänyt tampereinen,urheilullinen ja kaikinpuolin terve nuori mies, joka tahtoisi kokea jotain uutta.
Pelaan jäkiekkoa joten kuntoa ja kestävyyttä riittää;)Asun Tampereen keskustassa ja kulkuyhteydet ei ole minulle ongelma. Olen kiinnostunut enemmän itseäni vanhemmista naisista. Jääkiekkoon menee muutama tunti viikossa mutta muuten olen käytettävissä milloin vain.
Penikseni pituus erektiossa on n.18cm ja ympärysmittaa löytyy 4-5cm, eli ainakaan pienintä mallia täältä ei ole tulossa;).
Hiukseni on melko lyhyet ja väriltään vaaleanruskeat. Olen valmis tapaamaan kanssasi kerran tai useamminkin.Asiat jotka haluat minulle kertoa pysyvät halutessasi meidän kahden tietona, joten vaitiolotaitoa löytyy tarpeeksi tähän hommaan.
En vaadi naiselta paljoa, jos tapaisimme toivoisin vain normaalia arkista pukeutumista (ulkonäöllä melko vähän merkitystä) ja aloittaisimme normaalilla seksillä ja sinun ehdoilla jos niin haluat, ja jos useammin tapaillaan niin voisimme kokeilla halutessasi mm.julkisia paikkoja :)
En käytä tupakkaa,nuuskaa enkä alkoholia.
Kokemusta seksistä ei siis ole.Olisin halukas menettämään poikuuden jollekkin kokeneemmalle ja suorittaa seksin rauhassa loppuun ihan vain normaalilla seksillä (ei alistamista yms). Jos siis kiinnostuit minusta niin pistä viestiä, jotta voidaan tutustua paremmin ja kokea yhdessä hienoja hetkiä;)
mistukin@hotmail.com
Kommentit (4)
mutta kiekkoillijoilla ei todellkaan ole kova kunto. poikkeuksia on tietysti.
Jos jotenkin kuvittelet että olet runkkailulla kehittänyt kestävyyttäsi, olet väärässä. Ensimmäisen kerran kun olet saamassa oikeaa pillua niin kokemattomalta neitsytpojalta lentää lasti jo ennen kuin kulli on edes kunnolla pillun huulilla.
"tampereinen", tekstisi kuulostaa tutulta. Mitä muita juttuja olet kirjoitellut?
Täällä olis toinenkin Manselainen.Mä olen 17-vuotias ja poikuus olisi vielä tallella. Olen vähän harjotellu peltipurkkin, joten hieman panemisesta on kuitenkin jo kokemusta. Runkkaillut olen tosi paljon, useita kertoja päivässä. Haluaisin päästä ihan oikeelle tussulle ja saada neuvoja rakastelun taidossa. Mulkkuni on 15,5 cm pitkä. Perseeseen en aio panna.