Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytitkö tamponia, vaikka olit neitsyt?

Vierailija
25.07.2012 |

Minä en käyttänyt. Yritin kyllä, mutta en saanut sitä sisään.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onnistunut. Ei mahtunut sisään tampaxin miniversiokaan...

Minä harjoittelin useita kertoja ja lopulta meni sisään. Ajattele nyt gynellä käyntiä tai yhdyntää. Miten ne onnistuu, jos tamponi ei mene sisään?

Vierailija
22/59 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheilu olisi ollut kamalaa siteen kanssa. Inhoan vieläkin siteitä. Immenkalvo meni puhki vasta ensimmäisessä yhdynnässä, sillä eihän tamponi voi sitä rikkoa.

Ihanaa tietämättömyyttä. Itselläni ei ole koskaan immenkalvoa ollutkaan, tai ehkä joskus alle kymmenen vee tietämättäni repeytynyt. Olen harrastanut ratsastusta koko ikäni ja ikinä koskaan ei ole ollut ongelmaa käyttää tamponeja.

Muistan kuinka oin ihmeissäni kun rippileirillä huonekaverilla oli kuukautiset ja tarjosin tamponia niin sanoi ettei pysty käyttämään.

Ja en tuntenut ensimmäisessä yhdynnässä mitään kipua, jätkä ei tiedä vielä tänäkään päivänä että oli minulle ensimmäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään saanut sisään.

Immenkalvokin saatiin puhki vasta joskus kolmannessa yhdyntäyrityksessä.

Vierailija
24/59 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka yhdyntäkään ei ollut mitenkään helppo, ehkä mulla on vaan tiukempi pimspa kuin sun lorttos on?

ei onnistunut. Ei mahtunut sisään tampaxin miniversiokaan...

Minä harjoittelin useita kertoja ja lopulta meni sisään. Ajattele nyt gynellä käyntiä tai yhdyntää. Miten ne onnistuu, jos tamponi ei mene sisään?

Vierailija
25/59 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tärkeintä asettamisessa oli ja on edelleen oikea suunta. Ei kannata suoraan ylöspäin tunkea..

Vierailija
26/59 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spagaatit ja spiraalit rentouttavat lantiota, että tamponi menee sisään. Ja vaativa voimistelu olisi ällöttävää paksun siteen kanssa.

Vierailija
27/59 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele nyt gynellä käyntiä tai yhdyntää. Miten ne onnistuu, jos tamponi ei mene sisään?

Minä kävin gyneltä hakemassa apua, kun yhdyntäkään ei useamman yrityksen jälkeen onnistunut... kovalla kivulla sitä sitten lopulta.

Vierailija
28/59 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pillu on joustava ja tiukka samanaikaisesti.

Vierailija
29/59 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään ongelmia.

Vierailija
30/59 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele nyt gynellä käyntiä tai yhdyntää. Miten ne onnistuu, jos tamponi ei mene sisään?

Minä kävin gyneltä hakemassa apua, kun yhdyntäkään ei useamman yrityksen jälkeen onnistunut... kovalla kivulla sitä sitten lopulta.

Olet jäykkä ja kipuherkkä.

Vierailija
31/59 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, siis tiukkaan pilluunhan uppoaa vaikka pesäpallomaila, onhan se niin joustava :D

Jos tamponi ei mahdu, niin ei kerro että pillu olisi tiukka

Hyvä pillu on joustava ja tiukka samanaikaisesti.

Vierailija
32/59 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ongelma, jos ei sormi mahdu sisään.

Vierailija
33/59 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ongelma, jos ei sormi mahdu sisään.

Vierailija
34/59 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli, vuodot oli niin runsaat että ainoa keino siihen että ei lorise housunpuntista ulos oli maksitamponi + maksiside... Immenkalvohan siinä varmaan repesi koska eka yhdyntä ei tuntunut yhtään missään eikä verta tullut. Tosin tyydytinkin itseäni neitsyenä ties millä deodoranttipulloilla jotka ängin sisään väkisin vaikka sattui.

Et taida olla ihan terve päästäsi!

Aika kiimainen olin kyllä teininä, ja eka yhdyntä vasta 19-vuotiaana joten kyllä sitä tuli kaikkea kokeiltua mitä vanhempien kotoa löytyi ja pystyi saunan yhteydessä huomaamattomasti käyttämään...

Vierailija
35/59 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on siis se sairaus, etttei yhdyntä onnistu.

Olet jäykkä ja kipuherkkä.

Olin, joo, ja poikaystävä vähän liian kiltti eikä halunnut satuttaa.

Nyt onkin jo tullut synnytettyä kaksi lasta (ja siis ihan yhdynnästä saivat alkunsa), joten ongelma ei ole enää ajankohtainen.

Vierailija
36/59 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin myös tietyin aikavälein, mutta vasta ekan synnytyksen jälkeen se onnistui eikä silloinkaan kuin vain runsaan vuodon aikana. Kolmannen lapsen jälkeen tamponin käyttö onnistuu jo ihan normaalisti.

et miten onnistuit tulemaan raskaaks jos kerran tamppoonikin on liian iso...?

Vierailija
37/59 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten pieni tamponi olisi niin kamalaa 14 vuotiaana? Mulla ainakin kuukautiset muuttuivat paljon helpommiksi kun opin tamponinkäytön. Ja tosiaan harrastukseni oli sellainen, ettei olisi huvittanut mennä tiukoissa trikoissa treeneihin vaipat housuissa. Mun mielestä siteitä käyttävät lähinnä monen lapsen äidit, joilla tamponi ei pysy löysässä vitussa tai sitten alle 14 vuotiaat.

Vierailija
38/59 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli, vuodot oli niin runsaat että ainoa keino siihen että ei lorise housunpuntista ulos oli maksitamponi + maksiside... Immenkalvohan siinä varmaan repesi koska eka yhdyntä ei tuntunut yhtään missään eikä verta tullut. Tosin tyydytinkin itseäni neitsyenä ties millä deodoranttipulloilla jotka ängin sisään väkisin vaikka sattui.

Et taida olla ihan terve päästäsi!

Kerrothan tämän sitten tyttärellesi, kun alkaa kiinnostua itsetyydytyksestä... että se on sairasta...

Vierailija
39/59 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko nainen "hieman" kiihottuneempi yhdynnässä kuin tampaxia laittessaan?

Mä yritin myös tietyin aikavälein, mutta vasta ekan synnytyksen jälkeen se onnistui eikä silloinkaan kuin vain runsaan vuodon aikana. Kolmannen lapsen jälkeen tamponin käyttö onnistuu jo ihan normaalisti.

et miten onnistuit tulemaan raskaaks jos kerran tamppoonikin on liian iso...?

Vierailija
40/59 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten pieni tamponi olisi niin kamalaa 14 vuotiaana? Mulla ainakin kuukautiset muuttuivat paljon helpommiksi kun opin tamponinkäytön. Ja tosiaan harrastukseni oli sellainen, ettei olisi huvittanut mennä tiukoissa trikoissa treeneihin vaipat housuissa. Mun mielestä siteitä käyttävät lähinnä monen lapsen äidit, joilla tamponi ei pysy löysässä vitussa tai sitten alle 14 vuotiaat.