Käytitkö tamponia, vaikka olit neitsyt?
Minä en käyttänyt. Yritin kyllä, mutta en saanut sitä sisään.
Kommentit (59)
urheilu olisi ollut kamalaa siteen kanssa. Inhoan vieläkin siteitä. Immenkalvo meni puhki vasta ensimmäisessä yhdynnässä, sillä eihän tamponi voi sitä rikkoa.
Ihanaa tietämättömyyttä. Itselläni ei ole koskaan immenkalvoa ollutkaan, tai ehkä joskus alle kymmenen vee tietämättäni repeytynyt. Olen harrastanut ratsastusta koko ikäni ja ikinä koskaan ei ole ollut ongelmaa käyttää tamponeja.
Muistan kuinka oin ihmeissäni kun rippileirillä huonekaverilla oli kuukautiset ja tarjosin tamponia niin sanoi ettei pysty käyttämään.
Ja en tuntenut ensimmäisessä yhdynnässä mitään kipua, jätkä ei tiedä vielä tänäkään päivänä että oli minulle ensimmäinen.
En myöskään saanut sisään.
Immenkalvokin saatiin puhki vasta joskus kolmannessa yhdyntäyrityksessä.
Eka yhdyntäkään ei ollut mitenkään helppo, ehkä mulla on vaan tiukempi pimspa kuin sun lorttos on?
ei onnistunut. Ei mahtunut sisään tampaxin miniversiokaan...
Minä harjoittelin useita kertoja ja lopulta meni sisään. Ajattele nyt gynellä käyntiä tai yhdyntää. Miten ne onnistuu, jos tamponi ei mene sisään?
Minusta tärkeintä asettamisessa oli ja on edelleen oikea suunta. Ei kannata suoraan ylöspäin tunkea..
Spagaatit ja spiraalit rentouttavat lantiota, että tamponi menee sisään. Ja vaativa voimistelu olisi ällöttävää paksun siteen kanssa.
Ajattele nyt gynellä käyntiä tai yhdyntää. Miten ne onnistuu, jos tamponi ei mene sisään?
Minä kävin gyneltä hakemassa apua, kun yhdyntäkään ei useamman yrityksen jälkeen onnistunut... kovalla kivulla sitä sitten lopulta.
Hyvä pillu on joustava ja tiukka samanaikaisesti.
Ajattele nyt gynellä käyntiä tai yhdyntää. Miten ne onnistuu, jos tamponi ei mene sisään?
Minä kävin gyneltä hakemassa apua, kun yhdyntäkään ei useamman yrityksen jälkeen onnistunut... kovalla kivulla sitä sitten lopulta.
Olet jäykkä ja kipuherkkä.
juu, siis tiukkaan pilluunhan uppoaa vaikka pesäpallomaila, onhan se niin joustava :D
Jos tamponi ei mahdu, niin ei kerro että pillu olisi tiukka
Hyvä pillu on joustava ja tiukka samanaikaisesti.
Sinulla on ongelma, jos ei sormi mahdu sisään.
Sinulla on ongelma, jos ei sormi mahdu sisään.
Pakko oli, vuodot oli niin runsaat että ainoa keino siihen että ei lorise housunpuntista ulos oli maksitamponi + maksiside... Immenkalvohan siinä varmaan repesi koska eka yhdyntä ei tuntunut yhtään missään eikä verta tullut. Tosin tyydytinkin itseäni neitsyenä ties millä deodoranttipulloilla jotka ängin sisään väkisin vaikka sattui.
Et taida olla ihan terve päästäsi!
Aika kiimainen olin kyllä teininä, ja eka yhdyntä vasta 19-vuotiaana joten kyllä sitä tuli kaikkea kokeiltua mitä vanhempien kotoa löytyi ja pystyi saunan yhteydessä huomaamattomasti käyttämään...
Sulla on siis se sairaus, etttei yhdyntä onnistu.
Olet jäykkä ja kipuherkkä.
Olin, joo, ja poikaystävä vähän liian kiltti eikä halunnut satuttaa.
Nyt onkin jo tullut synnytettyä kaksi lasta (ja siis ihan yhdynnästä saivat alkunsa), joten ongelma ei ole enää ajankohtainen.
Mä yritin myös tietyin aikavälein, mutta vasta ekan synnytyksen jälkeen se onnistui eikä silloinkaan kuin vain runsaan vuodon aikana. Kolmannen lapsen jälkeen tamponin käyttö onnistuu jo ihan normaalisti.
et miten onnistuit tulemaan raskaaks jos kerran tamppoonikin on liian iso...?
Miksi sitten pieni tamponi olisi niin kamalaa 14 vuotiaana? Mulla ainakin kuukautiset muuttuivat paljon helpommiksi kun opin tamponinkäytön. Ja tosiaan harrastukseni oli sellainen, ettei olisi huvittanut mennä tiukoissa trikoissa treeneihin vaipat housuissa. Mun mielestä siteitä käyttävät lähinnä monen lapsen äidit, joilla tamponi ei pysy löysässä vitussa tai sitten alle 14 vuotiaat.
Pakko oli, vuodot oli niin runsaat että ainoa keino siihen että ei lorise housunpuntista ulos oli maksitamponi + maksiside... Immenkalvohan siinä varmaan repesi koska eka yhdyntä ei tuntunut yhtään missään eikä verta tullut. Tosin tyydytinkin itseäni neitsyenä ties millä deodoranttipulloilla jotka ängin sisään väkisin vaikka sattui.
Et taida olla ihan terve päästäsi!
Kerrothan tämän sitten tyttärellesi, kun alkaa kiinnostua itsetyydytyksestä... että se on sairasta...
oisko nainen "hieman" kiihottuneempi yhdynnässä kuin tampaxia laittessaan?
Mä yritin myös tietyin aikavälein, mutta vasta ekan synnytyksen jälkeen se onnistui eikä silloinkaan kuin vain runsaan vuodon aikana. Kolmannen lapsen jälkeen tamponin käyttö onnistuu jo ihan normaalisti.
et miten onnistuit tulemaan raskaaks jos kerran tamppoonikin on liian iso...?
Miksi sitten pieni tamponi olisi niin kamalaa 14 vuotiaana? Mulla ainakin kuukautiset muuttuivat paljon helpommiksi kun opin tamponinkäytön. Ja tosiaan harrastukseni oli sellainen, ettei olisi huvittanut mennä tiukoissa trikoissa treeneihin vaipat housuissa. Mun mielestä siteitä käyttävät lähinnä monen lapsen äidit, joilla tamponi ei pysy löysässä vitussa tai sitten alle 14 vuotiaat.
Minä harjoittelin useita kertoja ja lopulta meni sisään. Ajattele nyt gynellä käyntiä tai yhdyntää. Miten ne onnistuu, jos tamponi ei mene sisään?