Kuuluuko äitiyteen pakollisena osana idiootit ilmaisut kuten " masuasukki" jne?
Ja onko nimimerkin pakko jokin ällöttävä " petterinmami" (kuin omaa identiteettiä ei enää olisikaan) tai " ättä79" (puistatus)?
Onko muita, joille nämä lapsiperheen kieliopit ei oikein avaudu?
Kommentit (10)
saahan sitä muut mun mielestä iloita sellaisistakin asioista jotka mulle itselle tuntuu vierailta..
ja ei, ei oo pakko luopua itsestää ja muuttua " petterinättä75" :ksi :DD
vaikka kyllä sä sen tiesitkin.
kyllä kato maailmaan mahtuu yhtä ja toista, annetaan kaikkien kukkien kukkia..
Muita rooleja ei elämässä enää edes tarvita. Tämä äitiys on yhtä suurta uskontunnusta.
T: Femma
vähän huvitti kun yksi näppärä isä omi vaimonsa puheesta heti tämän masuasukin ja luuli olevansa omaperäinen ja nokkela. Ei tainnut tietää että toi on " mammailun" kulunein juttu toi masuasukki.
tosin kolmen raskauden pehmentävät aivot tekevät joskus tenän ja suusta pääsee kauheita sammakoita, oikein rupi-sellaisia...
Näitä minä en kestä:
eppari
pikkukakkonen
esikko
sormiruoka
Olenkuitenkin oma itseni enkä mikään ÄTTÄTÄTTÄ vaikka äiti olenkin. Yöks teille lässyttäjille.
Kylvin sitä aikanaan ja aion jatkossakin jos uuden masuasukin saan. Kannattaako tästäkin nyt vääntää pulttia?
Ällöttää sanat masukki, pikkukakkonen, lähes kaikki vauvakuumeilupuolen slangisanat, mamma, äippä, jne. ja moni muu. Olen äiti, mutta järkeni ja identiteettini säilyttänyt ; )
Naama mutrussa seisoskelette puistossa (jos ylipäänsä sinne lastanne viette) ja puhutte politiikkaa.AAAArrrrgh!
;).
Lässytyksen ainoa vaihtoehtoko on kirjakieli?
Just.
Ja itellä kuitenki on lapsia myös.
" Masuasukki" on kieltämättä yks typerimpiä sanoja..