Mitä ajattelet ihmisestä, joka ostaa vaatteita lidlistä? Ev.
Kommentit (23)
Missä niitä sovitetaan? Maito- ja vihanneshyllyjen välissäkö? :D "Älkää ny kurkistelko, kun mun pitää sovittaa näitä liivejä!"
Kuulemma siellä on ihan laadukasta vaatetta.
Kaipa se on kauppa siinä missä joku Prisma tai joku muu.Sukkia ja lasten t-paitoja on etupäässä tullut ostettua ja hyviä ovat laadultaan olleet.
En edes tiennyt, koska en milloinkaan asioi ko. kaupassa. Joskus kävin katsomassa, mitä siellä myydään, mutta näin jotain hedelmäkakkuja, jotka säilyvät vuositolkulla. Sen jälkeen ei ole se kauppa kiinnostanut.
Niin ainakin meillä. Surkeaa laatua (lasten yöpuku) josta lähti painatus kovin paloina irti.
silloin tällöin. Mitä minä silloin ajattelen itsestäni? No, iloitsen edullisesta ja fiksusta löydöstä.
Aika monet urheiluhousut on hankittu sieltä, toppeja myös, noin esimerkiksi. Ihan samaa kamaa kuin muuallakin - riippuu tietysti mallista.
Sujuvasti käyn salilla 70 egen Niken toppi ja 5 egen Lidl-caprit ylläni ;D
Niin ainakin meillä. Surkeaa laatua (lasten yöpuku) josta lähti painatus kovin paloina irti.
Lasten vaatteita en ole ostanut, en tykkää niistä painatuksista yleensäkään (muidenkaan kauppojen myymissä lastenvaatteissa).
Eikun olenpas, sukkia ja yhdet jazz-malliset housut tytölle. Ne housut on ainakin olleet ihan hyvät ja laadukkaat.
t. se joka on ostanut urheiluhousuja ja -toppejakin
köyhä luuseri. Esim. Tarjoustalosta voi ostaa vaatteita tulematta niin pahasti leimatuksi, mutta Lidlin vaatteita käyttävä on jo todella säälittävä.
Lidlistä saa ihan hyviä vaatteita, varmasti myös sutta joskus myynnissä. Monella on väärä käsitys että laatu maksaa, niin ei aina mene. Mutta moni ostaa esim. Stocalta HP: aikaan ties mitä "laatuvaatetta", koska ajattelee ettei ko. kaupassa voida myydä muuta. Totuus on kuitenkin toinen.
köyhä luuseri. Esim. Tarjoustalosta voi ostaa vaatteita tulematta niin pahasti leimatuksi, mutta Lidlin vaatteita käyttävä on jo todella säälittävä.
Olen ostanut sieltä useamman paketin alkkareita ja täytyy sanoa, että ne ovat parhaat, mitä olen ikinä mistään löytänyt. Ei kiristä eikä purista mistään ja pysyvät paikallaan, toisin kuin monet "laatupikkarit", joita saa olla koko ajan kaivamassa persvaosta. Erään kerran hätätilanteessa ostin sieltä jopa uikkarit. Ihan summamutikalla, koska eihän siellä tosiaan sovituskoppeja ole. Ei mikään lemppariuikkari, mutta täytti tarkoituksensa.
siellä on erittäin hyviä lasten sukkia ja yöpukuja, suosittelen. Ja niitä läskiä kokoonkursivia liivejä :-)
En ainakaan tee johtopäätöksiä varallisuudesta. Asun yliopistopaikkakunnalla ja Lidlissä käy useampikin proffa, lehtori ja tutkija. Itse olen pikkupomona isossa firmassa ja ostan itsekin paljon vaatteita Lidlistä, olen ihan hyvätuloinen.
Omassa tapauksessani syy on se että inhoan shoppailua, ja ostan aina vaatteet jostain marketista. En lähtisi vartavasten shoppailemaan vaatteita, se on kamalaa.
Työvaatteet eli bleiserit, housut ym tilaan postimyynnistä. Haluan käyttää vään vapaa-aikani kaikkeen muuhun paitsi shoppailuun.
Lapselleni olen ostanut sukkia ja sukkahousuja, sekä muutaman poolopaidan ja college-puvun (koko alle 120cm) Kaikki ovat olleet mielestäni erittäin hyvälaatuisia verrattuna hintaan.
Yleensä en asioi Lidlissä, mutta näitä olen käynyt hakemassa edullisen hinnan takia, ja laatu yllätti kyllä positiivisesti.
Jokainen ostakoon vaatteensa mistä haluaa.
ja laatuun ollut HYVIN tyytyväinen mm:
Alushousuja, erittäin mukavat päällä.
Urheilusukkia, ei jalat hikoa pitkälläkään lenkillä.
Pyöräilypaita, vastaa laadultaan vanhaa paitaani mistä maksoin yli 100€ urheilukaupassa.
Kesäkenkiä, hyviä jalkaa ja ovat kestäneet niin hyvin etten koskaan olisi uskonut.
Pellavavaatteita, tänä kesänä en ostanut koska materiaali tuntui kummalliselta, ei niin laadukasta mitä edellisinä kesinä olleet.
Asuimme ennen Lidlin lähellä ja kävimme siellä suhteellisen usein kaupassa. Olemme ostaneet mm. kaikkien kestävimmät lasten sukat sieltä. Ostimme kolmivuotiaalle sukat vuonna 2006 ja ne menivät hyväkuntoisina kiertoon hiljattain. Ne olivat olleet lähes koko ajan jollekulle sopivat meidän perheessä ja kuva-aiheensa vuoksi vielä hyvin suositut.
Harvat sukat kestää noin isoilla lapsilla lähes kuusi vuotta käytössä, ja siis vieläkin hyväkuntoiset ja kaveri otti ne käyttöön omille lapsilleen.
Muutamia muitakin vaatteita on ostettu, mutta mikään muu ei ole ollut noin huomiota herättävän hyvälaatuista. Mitään tosi huonolaatuista vaatetta ei muista ostaneeni Lidlistä.
onneksi löysin sieltä ihanan valkoisen pellavapaidan ja-hameen.Aivan ihanat.Samoin muutamat pikkarit ja sukkahousut,jotka ovatkin sitten parhaat ikinä!Ja kun täällä aaveella kaikki brassailee, niin ostin minä just italialaiset kengät, 150 e....että tyylitajua kyllä löytyy
Parempia vaatteita olen sieltä saanut kun vaikka marketista. Harvoin tosin siellä mitään kiinnostavaa on mutta kun on ollut, en ole pettynyt laatuun. Edullisia ovat