Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johuu, että kaverilla on 3 lapsen jälkeen

Vierailija
25.07.2012 |

kiinteät ja terhaka ja täyteläiset rinnat?

Voisko olla että on käynyt laittamassa silikonit?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka HEILLÄKIN on niinjaniin monen lasen jälkeen kiinteät, terhakat ja täyteläiset rinnat. Ja ihan luomusti. Nih.

Ja vastaukseni kysymykseen: onhan se mahdollista. Mahdollista on myös, etteä ei ole laitattanut silkkareita.

Vierailija
2/7 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei kylläkään ole kuin kaksi lasta, mutta rinnat ei kyllä ole muuttuneet raskauksien myötä miksikään, korkeintaan täyteläisimmiksi :) ja silikoneja eivät ole nähneetkään. Ikääkin on mittarissa jo 40. Eli voivat hyvinkin olla luomut myös kaverillasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat on isot ja täyteläiset, e-kuppi toki vähään roikkuu mutta hyvissä rintsikoissa ei sitä huomaa

Ihan niinkuin äidilläni, eli täysin kiinni perintötekijöistä

Vierailija
4/7 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noh, kyllä se nännien osoittama ilmansuunta on jonkin verran painovoimaa kokenut kolmea lasta imettäessa, mutta on ne ihan hotit vielä. Mä ainakin tykkään mun tisseista ja se on tärkeintä. Ja mieskin tykkää :)

75C on kuppikoko ja voin sanoa, että kyllä ne ihan vähän roikkuu.

Vierailija
5/7 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua vaivaa, niin kannattaa kysyä siltä KAVERILTA, koska miten me voitais täällä tietää onko jollain tuntemattomalla mammalla silikonit...

Vierailija
6/7 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

imettänyt ja ikää 42v.

Rinnat ovat kauniit ja terhakat, C75 kuppikoko.

Oikeastaan paranivat raskauksien myötä.

Ei tarvetta silikoneille :)

Vierailija
7/7 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneistä johtuu.

Mä toivoisin, että kunhan tästä imetyksen lopetan, niin rinnat pienenisivät (enää pari imetyskertaa jäljellä päivässä). Nyt ne ovat vielä ihan liian isot mun makuun (d-kuppi) ja näytän vaan läskiltä, vaikka oon muualta kropasta hoikka. :( Tietty siinä samassa ne varmaan alkaa roikkua, mutta ihan sama, kunhan pienenisivät ja alkais vaatteet istua paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi