Piiskaaminen/alistaminen
Näin iän karttuessa(~40v), seksuaaliset mieltymykset näyttää hieman muuttuvan. On alkanut kiinnostaa lievät sm kokeilut jos näitä nyt sellaiseksi vois kutsua. Alistaa naista, antaa piiskaa/läpsiä kädellä, ehkä fistata, käyttää köyttä (sitoa vaikka pöytään), steariinia, pinsetillä kiusata, pyykkipoikaa nänneihin.. öljytä pillu ja pylly..nuolettaa kullin/kivekset/pylly. nuolla ja hoidella dildolla ja kullilla lopuksi..mut tahallaan ei oikeasti satuttaa vaan "leikin" mukana,
Elän parisuhteessa jossa seksi hieman erinlaista, ja mieltymyksistä edes pienemmissä puitteissa vaikea edes ottaa puheeksi.
Mä varmaan tarvisin sub-nartun jalkavaimoksi :)
ihmeellinen tämä ihmismieli
t: pk-seutu
Kommentit (4)
Eiks sulle ollu vaimo tulossa jostain Turkmenistanista vmso. Eiku, sähän sait siis naista tosta noin vaan, mihin tahansa menetkin. Miksi siis tämä
se ollut mikään seuranhaku ilmoitus sinäänsä, vaan "ihmettelin ja ajattelin" ääneen, omaa muutostani ja sen tuomaa vaikeutta toteuttaa itseään nykyisessä suhteessä. Sitominen ehkä olis sellainen lievin juttu mistä vois koittaa aloittaa ja ehkä siitä innostuneena koittaa jotain hieman rajumpiakin juttuja..ajan kanssa. en tiedä
sä joudut vielä vaikeuksiin mielesi kanssa, jos "vaimosi" on aivan erilinjoilla seksin suhteen. Joko te ennen pitkää eroatte tai joudut tukahduttamaan mielesi(mikä väärin) tai sit ajaudut toteuttamaan omia halujasi muualla kuin kotonasi(ja siittäkin voi koitua harmia jos et ole tarkkana=kiinni jäänti vaimolle=ero)
vaimolla seksuaalisuus muuttunut? Onko hän vapautunut? Itse olen hieman yli kolmenkympin ja seksi on muuttunut todella paljon. Olen paljon vapautuneempi ja teen ronskimpia juttuja kuin parikymppisenä... en ehkä nosta kaikista sun ehdottamista jutuista kiihottuis, mutta piiskaaminen ja sitominen kiinnostaisi... miten sitä sitten taas ehdottaa omalle miehelle? Olen patistanut miestä käyttämään dildoa muhun, mutta aika nihkeesti tuo sitä käyttää...