mä saan kohta seksiä, ja krapulasellaista.
Kommentit (7)
Mistä kävi ilmi, että mies olisi krapulainen? Krapulaisetkin käy suihkussa(ainakin minä) ja harvoin viina haisee enää puolen päivän jälkeen.
tätä. Jospa ap llä on jo kokemuksia ja hyviä sellaisia. Itse ainakin olen melko kyltymätän krapulassa. Tai ainakin nuorempana olin. Muija sai kyytiä 4-5 kertaa päivässä.
Se vanhalta viinalta, hieltä ja paskalta haiseva juhlija ei välttämättä ole houkuttelevin paketti sänkyyn.
Mistä kävi ilmi, että mies olisi krapulainen? Krapulaisetkin käy suihkussa(ainakin minä) ja harvoin viina haisee enää puolen päivän jälkeen.
Kuka on väittänytkään, että mies olisi se krapulainen? Yleensä vanha viina haisee hiessä ja krapulassa hikoiluttaa tavallista enemmän.
M34
Tämö vinkiksi muillekin. Eipä haise sitten seuraavana päivänä.
Yleensä vanha viina haisee hiessä ja krapulassa hikoiluttaa tavallista enemmän. M34
mutta ei haissut vanha viina eikä mikään muukaan, meno oli vaan erityisen kiihkeätä ja hyvää...
mutta ei haissut vanha viina eikä mikään muukaan, meno oli vaan erityisen kiihkeätä ja hyvää...
Eihän sitä huomaa, jos molemmat on krapulassa. Vanhat viinat ikäänkuin kumoavat toisensa ja molemmilla on herkät "paikat" valmiina koitokseen:)
Se vanhalta viinalta, hieltä ja paskalta haiseva juhlija ei välttämättä ole houkuttelevin paketti sänkyyn.