Olisitko valmis lähtemään Kiinaan tai Intiaan töihin
Ei mihinkään kusetus-komennusmieshommiin, jossa kaikki muut jäävät tappiolle paitsi se tyhjää toimittava länsimaisen firman edustaja, joka saa länsimaista palkkaa, ja talon ja palvelijan luontaisetuna (haistakaa perinteiset expatit pitkä paska, olette turhia kaikkien mielestä).
Vaan ihan perus toimistohommiin, pienemmällä palkalla kuin Suomessa, mutta hintojen takia elintaso ihan sama kuin Suomessa. Työskentely englanninkielellä toki.
Kommentit (33)
Ollaan oltukin yhteensä kuusi vuotta, ensin Jenkeissä ja sitten Kiinassa.
niin pysyisin ihan kotikylän ilona Kyrvätperällä.
niin pysyisin ihan kotikylän ilona Kyrvätperällä.
Ainakin tällä hetkellä perheeni ja sukuni kannalta paras pysyä Suomessa.
raahataan, jos ne on niin turhia?
Komennusmiehet, joita olen tavannut, oli sitten Suomen tai Aasian päässä, ovat tyypillisesti olleet pyrkyreitä, joista on enemmän haittaa kuin hyötyä.
ovat Suomessa yksinäisiä ja jonkin verran erikoisia ihmisiä, niin että taidat sopia muottiin.
Komennusmiehet, joita olen tavannut, oli sitten Suomen tai Aasian päässä, ovat tyypillisesti olleet pyrkyreitä, joista on enemmän haittaa kuin hyötyä.
Ethän osaa edes suomen kieltä.
Huomasitko muuten, että kirjoitin "kauheeta"? Soitetaanko yhdessä poliisille?
Yks ei suostunu sun kanssa sänkyyn niin siitä vedit herneen nokkaan ja kiukuttelet nyt täällä?
Yks ei suostunu sun kanssa sänkyyn niin siitä vedit herneen nokkaan ja kiukuttelet nyt täällä?
Pisti vaan silmään että mitenköhän sinäkin englannin kielellä toimit siellä, kun et osaa edes suomea
sinä kuvittelet olevasi? Aivan naurettava ja oudon agressiivinen aloitus, liekö jotkut napit popsimatta?
Pisti vaan silmään että mitenköhän sinäkin englannin kielellä toimit siellä, kun et osaa edes suomea
BR
Original poster
sinä kuvittelet olevasi? Aivan naurettava ja oudon agressiivinen aloitus, liekö jotkut napit popsimatta?
niin ap kiukuttelee sitten palstalla ja haukkuu kaikki komennusmiehet. Tuossahan se just ylempänä itse tunnustaa.
Oletko ikinä meilaillut intialaisen koodaajan kanssa? Siinä ei paljoa kirjoitusvirheillä ole väliä, kun vastapuolella on kuitenkin enemmän niitä.
ap
Itse asiassa mitä luultavimmin korkeammalla elintasolla kuin Suomessa, vaikka matalempi palkka.