Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks tää on näin halpa? (tre)

Vierailija
24.07.2012 |

eikö tampere ole kallis kaupunki. nätti rivari.

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/7362949

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika pieni huonelukuun nähden. Ilmeisesti tosi huonokuntoinen kun ilmoituksessakin jo painotetaan, että kaipaa remonttia. vastike on mielestäni iso.

Vierailija
2/7 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesoma nyt ei ole mitään hyvämaineista aluetta ja sen läheisyyttä korostetaan, yhtiöjärjestyksen mukaan 3h + k eli jotain omaa remppaa siellä on tehty kun ilmoituksen mukaan 5h + k.

en nähnyt tuossa mitään erityisen nättiä, ehkä en katsonut oikeita kuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

remontoitava, remontoitava... tiiliseinää (onko kellarista tehty huoneita vai mitä ihmettä) jotenkin ei kovin hyvin kerro asunnosta tämä ilmoitus.

Vierailija
4/7 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ton ikäisissä taloissa edessä. Kustantaa helposti 50000€ ja on aika työläs...

Vierailija
5/7 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesoma nyt ei ole mitään hyvämaineista aluetta ja sen läheisyyttä korostetaan, yhtiöjärjestyksen mukaan 3h + k eli jotain omaa remppaa siellä on tehty kun ilmoituksen mukaan 5h + k.

Halpuus johtuu itse asunnosta. Tulevat remontit hinnakkaita. Sijainnissa ei vikaa.

Vierailija
6/7 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin meluisa paikka. Kävimme katsomassa siirtolapuutarhamökkiä Raholasta (joka on kauempana Nokiantiestä) ja sinnekin kuului jatkuva liikenteen "humina". Talviaikaan vielä pahempi melu, oletan.

Vierailija
7/7 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin eikä tuo ole loistava sijainti ainakaan minun mielestäni. Sijainti on kaukana keskustasta, kaupunginosatasolla ei kuulu Kaarilan ydinalueeseen, ja vielä lopuksi talo on liian lähellä vilkkaasti liikennöityä isoa tietä.

Eli millään minun mittarillani sijanti ei ole hyvä. Mutta makunsa kullakin.

Ihmettelen välittäjän paikallistuntemusta. Moottoritiekin varmaan humisee tuohon. Tuo on niin Kaarilan "liepeillä", etten edes olisi ajatellut sitä Kaarilana vaan Tesomana.

olin kai 3.

Halpuus johtuu itse asunnosta. Tulevat remontit hinnakkaita. Sijainnissa ei vikaa.