Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla on kierukka..miltä sen laittaminen tuntuu?

Vierailija
24.07.2012 |

Varasin tänään siis ajana hormonikierukan laittoon. Synnytyksestä 5kk ja imetän vielä, ei menkkoja->voi kuulemma kierukan laittaa. Hieman jännittää tuo toimenpide. 2 lasta meillä on ja ainakaan nyt 5 vuoteen ei tule kolmatta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle on laitettu kaksi kertaa hormonikierukka. se laitto ei sattunut mutta tuntuu omituiselta kohdussa. varmaan se mittauskone tms? sen aikana kun hengittää rauhallisesti, ei kestä kauaa, sitten se on ohi. ei se satu mutta on vähän epämukavaa. ota särkylääkettä ennen asetusta ja hengitä rauhallisesti. ei ole mitään verrattuna synnytyksiin, älä huoli! :) Kipua en tuntenut, vain epämukavaa tunnetta, vähän kuin painetta kohdussa.

minulle laitettiin toka kierukka samaan aikaan kuin sinulle, menkat ei ollut alkanut ja ne jäikin sitten kokonaan tulematta :) ekalla kerralla menkat oli ehtinyt alkaa ja ne tuli sitten kerran kuussa kunnes poistatin sen vuosien jälkeen kun halusimme lisää lapsia.

t. kolme synnyttänyt

Vierailija
2/10 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota särkylääke ennen toimenpidettä.

mulla otettu samaan aikaan väärin laitettu kierukka otettu pois (onneksi en tullut tuon vuoden aikana raskaaksi!) ja laitettu uus. ja koska on kolme kertaa keisarinleikattu,sen laitto oli hieman haastavampaa. mutta mulla on kyllä korkea kipukynnys,mutta ei ollut paha rasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjaisi tosi ilkeästi mutta tosiaan tyyliin sekunnin joten hyvin sen kesti.

Vierailija
4/10 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, sattu aivan hemmetisti ekalla kerralla. Toisella kerralla (mulla on ollu siis kaksi kertaa kierukka) otin pari särkylääkettä ennen toimenpidettä eikä tuntunu enää missään. Tai pikkusen kirpas (noin sekunnin) mutta en meinannu huutaa kivusta kuten ekalla kerralla.

Kierukka on käytössä ihan loistava. Sitä ei huomaa ollenkaan, suosittelen!

Vierailija
5/10 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen synnytyksestä, imetyksen jo päätyttyä. En tuntenut mitään, ehkä jotain epämääräistä painetta korkeintaan. Olinkohan niin löysä ja puutunut sitten? Laitto ei siis tuntunut missään, yhden buranan taisin ottaa ennen operaatiota. Parin tunnin jälkeen alkoi alavatsaa juilia ikävästi, loppui kuitenkin. Sain kuitenkin hormonikierukasta riesaksi ikävät puoli vuotta kestäneet jatkuvat tiputtelut, joten poistatin kierukan. Enää en ota.

Vierailija
6/10 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja toki siihen asti, kun kierukka laitetaan :D). Kun aloitin pillerit, niin pari viikkoa siitä alkoi tiputteluvuoto joka kesti viikon. Voihan se olla, ettei tiputtelua tulekaan.

ap

Vierailija
7/10 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että paljonko kierukka maksoi??

Minä itse ole miettinyt sitä ottamisesta ja haluaisin tietää hinnan..

T: 2 pojan äiti

Vierailija
8/10 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiden vuoden kuuliaisuus

Vierailija
9/10 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tiputteli 4 kk mutta ei se mitään. Sitten loppui eikä ole edes kuukautisia :)

Vierailija
10/10 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vaan, jos kierukka ei sovi niin kalliiksi tulee.

ap