Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisestä vauvasta olit eka kerran erossa enemmän kuin hetken?

Vierailija
24.07.2012 |

Siis kauemmin kuin tyyliin pikainen kaupassakäynti, lääkäri tms.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin syömässä kavereiden kanssa ja äitini hoiti vauvaa. Olisin ottanut vauvan mukaan, mutta äiti patisti menemään yksin ja hyvin se meni. Olisinko ollut pois max. 3 h.

Vierailija
2/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa edelleen pisin aika olla joku nelisen tuntia... Mutta koskahan se olis ollut... Joskus lähempänä viittä kuukautta varmaan. Tai joo, yhtenä päivänä olin suurimman osan päivästä erossa vauvasta, olin kyllä enimmäkseen kotona, mutta makasin sängyssä migreenin takia.

Oon käynyt suht säännöllisesti jumpassa (poissaoloa vähän yli tunti) ja ratsastamassa (poissaoloa 2-3 tuntia).

Vauva on nyt 10 kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 3 viikkon ikäinen. Kävin konsertissa ja äiti kattoi, mies oli töissä

Vierailija
4/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva oli 9 kuukautta.

Lähdimme miehen kanssa häihin ja mummo katsoi vauvaa - varmaan noin 12 tuntia oltiin poissa.

Sitä ennen varmaan sen max. tunnin kerrallaan olin ollut poissa.

Vierailija
5/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kk silloin ja olin noin 5 tuntia pois kotoa. Sitä aikaisemmin en ollut erossa hetkeäkään. Oli kyllä outoa ja ihmeellistä lähteä yksin pois kotoa!

Vierailija
6/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ostamaan isänpäivälahjaa ja imeytsliivit sekä käväisin pikaisesti kaverin kanssa kahvilla. Olin noin 3 tuntia pois.

Vierailija
7/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäiset kolme kuukautta sain olla vauvojen kanssa vain noin 10 tuntia vuorokaudessa, olivat teho-osastolla/lastenosastolla ensimmäiset kuukautensa. Menin sairaalaan aina aamupäivällä ja lähdin iltayhdeksän maissa kotiin.

Vierailija
8/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hän oli 4kk, menin lätkämatsia katsomaan. Toisesta vauvasta jouduin olemaan erossa pitkiä aikoja heti alkajaisiksi, kun hän oli keskolassa.

Vierailija
9/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen ollessa parikuinen. Reissuun meni n 3h, lapsi nukkui koko sen ajan. Seuraavan kerran olin poiissa sappikivileikkauksessa esikoisen ollessa 6kk, poissaoloa 6h silloin tosin isä toi lapsen sairaalaan rinnalle. Esikoinen ei huolinut korviketta tai rintamaitoa pullosta.

Kuopuksen kanssa hän oli 6kk, kun oltiin miehen kanssa iltajuhlassa, n 5 h poissa, jolloin kävin imettämässä kotona ja jatkoin juhlia. Kuopkselle en koskaan edes yrittänyt tyrkyttää pulloa tai korviketta.

Vierailija
10/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin Isoon Kaupunkiin katsomaan Metallicaa. Vuosi oli 2007.

Vierailija
11/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva oli mummolassa n.3h kun olin ravintolassa syömässä luokkakavereiden kanssa. 4kk ikäisenä oli ekaa kertaa yökylässä samaisessa mummolassa.

Vierailija
12/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla 5 viikkoinen, kun isä hoiti useamman tunnin ja kävin teatterissa. 10 viikkoisena oli mummolla ihan yökylässä ja miehen kanssa oltiin häissä. Vedin oikein kunnon nollauskännit ja tekipä muuten niiiin hyvää :)

Vierailija
13/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sairaalassa ekat 4 kuukautta ja silloin olin poissa hänen luotaan yleensä n. 16 h/päivä. Nyt ikää 8 kk eli kotona oltu nelisen kuukautta ja pisin aika erossa 2-3 tuntia, jos olen syöttöjen välillä käynyt asioilla/kaupassa/kahvilla kaverin kanssa.

Vierailija
14/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin siellä noin 3h ja oli ihan kauhea ikävä...

Vierailija
15/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi olla likemmäksi vuoden ennen kuin olin muutamaa tuntia kauempaa erossa.

Kuopus oli parin viikon ikäinen, kun lähdin Tuskaan ja olin yön poissa.

Vierailija
16/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on osa lapsista jo aikuisia, ja varmaan ekat 15 vuotta on mennyt lapsilla niin,että eivät ole olleet edes yhtä yötä pois kotoa.

Vierailija
17/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistettiin hakea pois vasta 3 vrk myöhemmin.

Vierailija
18/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 vuorokautta kun vauva oli tehostetussa hoidossa. Seuraavan kerran 4 kk ikäisenä 3 vuorokautta isänsä hoidossa kun lähdin kaupunkilomalle. Muutaman tunnin poissaoloja en edes muista.

Vierailija
19/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10,5 kuukautta oltiin kaverin juhlissa n . klo 18-02. Tosin lapsi nukkui sikeästi mummun kanssa n. aamuviiteen eikä tainnut havaita kotiutumistamme. Ois saattanut nukkua pidempäänkin ellen ois käynyt kurkkimassa. Taisi haistaa että rintaa ois taas saatavilla

Kuopus oli noin 1,5 kk kun saatiin kaverilta yllättäen teatteriliput, joita eivät voineetkaan itse käyttää. Esitys ja ero oli kamala. Soitin väliajalla kotiin ja pappa selitti puhelimessa että kaikki menee hienosti. Isosisko sit kotiutuessamme paljasti että pikkuinen oli huutanut koko ajan eikä ollut huolinut pullosta mitään.

Molemmat lapset olivat vastasynyneenä vto:lla, ja silloin pisin erossaoloaika taisi olla 6h eli yön yli. Tällöin myös pullo oli tullut molemmille tutuksi.

Vierailija
20/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten alussa oli jotain 12 tunnin taukoja. Kotiin tultua 3 kk iässä olimme myös n. 12 tuntia, käytiin konsertissa Hkissä.