Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työvaatteista Helsingin palvelutaloissa

Vierailija
24.07.2012 |

Alan tehdä hoitoalan keikkatyötä Seurelle ja nyt kun olen yrittänyt ottaa googlettamalla selvää työvaateasioista, niin esiin on hiipinyt sellaista karmaisevaa tietoa, että pitäisi olla omakustanteiset työvaatteet. Onko tosiaan näin, että minun pitäisi ostaa omat vaatteet ja pestä ne myös itse kotona ja raahata niitä samoja vaatteita paikasta toiseen? :o

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvaatteet saattavat likaantua, ihan työpaikasta ja työnkuvasta riippumatta. Ja uskoisin kaikkien työssäkäyvien ja työssään vaatteita käyttävien joutuvan pesemään vaatteitaan. Omalla kustannuksella omassa koneessa. Miten mä en näe omien vaatteiden pitämisessä mitään kummallista, vaikka tähän asti suurimmassa osassa paikkoja vaatteet on työnantajalta tulleet?

Yhdessä paikassa tuli paketti pyykinpesuainetta vuodessa, kun joutui kotona vaatteet pesemään.

Musta tuntuu että teet tästä turhan vaikeaa, ap.

Mielestäni ei ole liikaa vaadittu, että työpaikka järjestää työvaatteet ja näin oli edellisessä työpaikassa, vaikka ei ollut hoitoalaa. Vaatteet siellä pestiin paikan päällä. Ja kyse ei ollut edes kusesta ja paskasta - vain ja ainoastaan liasta. Niitäkään vaatteita en olisi kotona pessyt ihan vain sen takia, että olivat sen verran likaisia ettei olisi viitsinyt laittaa samaan koneelliseen omien vaatteiden kanssa.

Hoitoalalla tulee vastaan myös hygieniakysymykset, mutta ei kai siinä mitään, jos kerran on potilaslähtöistä se, että hoitohenkilökunnan vaatteet pestään puutteellisesti kotioloissa. Tämä siis silloin, kun hoidettavilla on resistenttejä bakteereja.

Vierailija
22/24 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meidän talossa käy fiksuja keikkalaisia. Kukaan ei ole koskaan ainakaan mun kuulteni valittanut vaateasioista.

Jos olisi, keikat olisi sitten meille ko. henkilöltä tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla tulee vastaan myös hygieniakysymykset, mutta ei kai siinä mitään, jos kerran on potilaslähtöistä se, että hoitohenkilökunnan vaatteet pestään puutteellisesti kotioloissa. Tämä siis silloin, kun hoidettavilla on resistenttejä bakteereja.

http://www.tampere.fi/terveyspalvelut/sairaalat/hatanpaa/infektiotaudit…

Että eipä nyt tehdä kärpäsestä härkästä.

Vierailija
24/24 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meidän talossa käy fiksuja keikkalaisia. Kukaan ei ole koskaan ainakaan mun kuulteni valittanut vaateasioista.

Jos olisi, keikat olisi sitten meille ko. henkilöltä tehty.

Niin en minäkään toki ääneen valittaisi, jos heti huomaisin keskustelevani kusipään kanssa ;) Kerro toki, missä vaikutat, niin osaan pysyä kaukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän