Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin lämpimään haluaisit matkustaa talvella kahden viikon lomalle?

Vierailija
24.07.2012 |

Tai suosittele jo käymääsi kohdetta joka oli ylitse muiden.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siitä huolimatta sanon että Thaimaahan menisin, jos lämpimään olisi suunta. Ja siellä joku rauhallinen, hiljainen kohde, ei missään nimessä Patong/Karon/Pattaya. Ilmasto on niin ihana ja ruoka mahtavaa.

Vierailija
2/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin riippuu vähän siitä mihin aikaan olisit menossa, ettei ihan pahimpaan sadekauteen osuis reissu. Mutta ihana paikka, lähtisin milloin vain uudelleen sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin bangkok ja sieltä jatkais johonkin muualle, vaikka hua hin

Vierailija
4/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin saarelle.

Vierailija
5/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisin melko varmasti koh samuille.

Vierailija
6/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkusaaret mutta mennän vain viikoksi Dubaihin.

Vierailija
7/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä on? Muuta kuin maailman suurin se ja se :) Enkä tarkoita yhtään mollia Duban matkaajia, itse vaan olen rosoisempien paikkojen kävijä.

Millainen hintataso Dubaissa on?

Vierailija
8/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti on tutut paikkaa kehuneet. Sekä lomailijat että siellä asuvat.

Meillä tuon kohteen ratkaisi: a) hinta; b) loman pituus (Aasiaan ei viikko riitä); c) lentopelkoinen - suora lento max 6h ja d) perheen kokoonpano: anoppi ja koululainen haluaa lämpöä rannalla ja altaalla, me hyvää ruokaa ja jotain nähtävää (on siellä vanhakin kaupunginosa), 4 aikuista lasta shoppailupaikkoja lämmön ja ruuan lisäksi.

Ei todellakaan mun listani kärkipäässä....

Vierailija
9/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin päästä, mutta rahatilanne ei salli.

Vierailija
10/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne menemme joka talvi 2-3 viikoksi, ensi talvena taas, kohde vielä hieman auki :)

Vierailija
11/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti on tutut paikkaa kehuneet. Sekä lomailijat että siellä asuvat. Meillä tuon kohteen ratkaisi: a) hinta; b) loman pituus (Aasiaan ei viikko riitä); c) lentopelkoinen - suora lento max 6h ja d) perheen kokoonpano: anoppi ja koululainen haluaa lämpöä rannalla ja altaalla, me hyvää ruokaa ja jotain nähtävää (on siellä vanhakin kaupunginosa), 4 aikuista lasta shoppailupaikkoja lämmön ja ruuan lisäksi. Ei todellakaan mun listani kärkipäässä....

Joskus sitä joutuu menemään listan häntäpään matkoille, kuten itse Bulgariaan viime kesänä. Ei silti, paikka oli iloinen yllätys :)

Vierailija
12/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis pitää olla lämmintä, valitsisin nuo kaksi kohdetta, joissa riittää myös nähtävää. Nämä siis jos olisi varaa ja aikaa kahden viikon lomalle missä tahansa.

Jos ei tarvitse olla lämmintä, lähtisin Tokioon tai New Yorkiin. Eli ne ovat itse asiassa mieluisimmat vaihtoehdot talvilomalleni.

Vierailija
13/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ollaan 3 vkoa.

Vierailija
14/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meksikoa katsoimme myös mutta Thaimaa vei nyt voiton.

Toisaalta olisi tehnyt mieli myös Egyptiin, siellä olimme viimekesänä, mutta ei se lämpö oikein riitä helmikuussa jolloin olemme matkaan lähdössä.

Vierailija
15/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bangkokissa, 7 päivää Rayongissa ja 4 päivää koh samet saarella.

Jos voisin taas lähteä niin menisin 2 viikoksi tonne Samet saarelle.

Vierailija
16/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapäivälehdessä. Tyytymättömimpiä matkalaisia on siellä.

Vierailija
17/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panamaan.

Vierailija
18/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

,eli 2 vkoa, Floridassa.

Vierailija
19/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti on tutut paikkaa kehuneet. Sekä lomailijat että siellä asuvat. Meillä tuon kohteen ratkaisi: a) hinta; b) loman pituus (Aasiaan ei viikko riitä); c) lentopelkoinen - suora lento max 6h ja d) perheen kokoonpano: anoppi ja koululainen haluaa lämpöä rannalla ja altaalla, me hyvää ruokaa ja jotain nähtävää (on siellä vanhakin kaupunginosa), 4 aikuista lasta shoppailupaikkoja lämmön ja ruuan lisäksi. Ei todellakaan mun listani kärkipäässä....

Joskus sitä joutuu menemään listan häntäpään matkoille, kuten itse Bulgariaan viime kesänä. Ei silti, paikka oli iloinen yllätys :)

Joskus joutuu tekemään myönnytyksiä perheenjäsenten vuoksi:) Tärkeintä kuitenkin että he kaikki ovat mukana!

Vierailija
20/25 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin tämänkin kesän helteissä olisi ollut jo ihan riittämiin kestämistä.

Sori, en voinut vastustaa...Mutta en ihan oikeastikaan lähtisi minnekään itseäni paistamaan. Diggaan pakkasii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä