"Tykkäsin" kerran yhden miehen profiilikuvasta
ja pari päivää sen jälkeen mies "tykkäsi" mun kuvasta. Mistä se viestii? Tarkoittiko se että "Säkin oot mun mielestä hyvännäköinen" vai oliko se joku kohteliaisuus että kun säkin tykkäsit niin mäkin tykkään vai mitä se teidän mielestä tarkoitti?
Kommentit (31)
sori, olikin sitten jonkun muun kirjoittama viesti. Jos olette kumpikin vapaita, ja jos olet todella kiinnostunut miehestä,niin sitten ymmärrän että jäit miettimään. FB on kuitenkin sellainen paikka, että ei niitä asioita kannata kovin vakavissaan ottaa, itse ainakin painelen "tykkää" milloin mistäkin syystä.
että kukaan jaksaa mennä tykkäämään vaan siksi että toinen on tykännyt ensin.
Mutta ei tuosta tykkäämisestä voi mitään päätelläkään. Muuta kuin sen, että mies on katsonut profiilikuvaasi ja vaivatunut nappia painamaan. Että ei hän nyt totaalisen välinpitämätön ole, mutta ei tuo automaattisesti tarkoita flirttailua tai sitä, että hän pitäisi sinua kauniina. Toki voi tarkoittaa kumpaakin.
BTW, mulla ei miehet ole koskaan tykänneet kauniista kuvistani, vain hauskoista tai vast. Ehkä syy on tosiaan tuo että varatun naisen kauniista kuvista ei voi tykätä ettei tule väärinkäsityksiä. Tiedä sitten.
Kyllä mä tiedän että ylianalysoin niinku naisilla on tapana :D Mut onhan se kivakin mietiskellä ja kuvitella kaikenlaista.
AP
Laitoin sellasen kuvan ittestäni että nyt jos mies tykkää niin otan sen kehuna. Jos ei tykkää niin ei sitä kiinnosta. Haluan vain testata tykkäileekö useemmin kuin ton yhden kerran.
Huom, kuva oli ihan kiltti, ei mitään törkyä.
AP
(siis ap:lle) että kohteliaisuudesta on kyse enimmäkseen. Jos joku tykkää mun kuvasta/jutuista usein niin tykkään hänen jutuistaan/kuvastaan heti kun siihen on mahdollisuus. Ja kyllä monet miehetkin ovat tuolla lailla kohteliaita. Kuitenkin mies varmasti suhtautuu sinuun ylipäätään positiivisesti, muuten ei tykkäisi.
Nyt se "tykkäsi" siitä mun uudesta kuvasta. Mitäs tästä voi päätellä vai voiko mitään?:D
Mietin vaan kun mä en ole tässä välissä "tykännyt" mistään muista sen kuvista.
AP
jotka eivät ole facebookissa. Kyllä munkin nyt täytyy sinne mennä. Mun elämähän on tosi tylsää, mistään näin jännittävistä juonikuvioista en ole osannut uneksiakaan.
No kannattaisko kenties siirtyä tälle vuosikymmenelle..?
Ja ap:lle mun mielipide, niin tuo et se tykkäsi jo toistamiseen sun kuvasta, kertoo kyl jonkinasteisesta kiinnostuksesta ja siitä et haluaa jatkaa juttua jotenkin.
Kyllä se varmaan kiinnostunut on, jos kerran tykkäilee sun kuvista.
ollaan kavereita fb:ssa. Ollaan vanhoja tuttuja tai miten sen sanois nätisti eli meillä oli "intiimi suhde" :D kauan, kauan aikaa sitten.
AP
Sitähän mä kysyinkin että tekeekö joku noin, että tykkää tavallaan kohteliaisuudesta vain sen takia kun toinenkin tykkäsi?
AP