Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa: mikä on polkupyörämerkkien "paremmuusjärjestys" /kalleus?

Vierailija
24.07.2012 |

Olisiko jotain

1. Jopo

2. Helkama

3. Tunturi

4. Nopsa

5. Bianchi

6. Raleigh

7. Colnago

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä ajetaan vain Tuntureilla.

Vierailija
2/19 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopo on helkama!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loput on keskihintaisia ns. markettipyöriä, tosin helkamalla ja tunturilla taitaa olla myös parempia malleja.

Vierailija
4/19 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörämerkeistä, tziisus! Ota se pääs pois perseestäs, niin huomaat että parempiakin löytyy, kuin tunturi tai helkama jopo, tai mikä tahansa mainitsemistasi "merkkipyöristä" Anna mun kaikki kestää!

Vierailija
5/19 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörämerkeistä, tziisus! Ota se pääs pois perseestäs, niin huomaat että parempiakin löytyy, kuin tunturi tai helkama jopo, tai mikä tahansa mainitsemistasi "merkkipyöristä" Anna mun kaikki kestää!

Voisit myös listata ne "hyvät" pyörät jotta me muutkin ymmärrämme minkä unohtamisesta noin hermostuit. Oliko se Yosemite vai Sarda?

Vierailija
6/19 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taas oma lukunsa.

Vierailija
7/19 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-mamma kyselee pyörämerkeistä, tziisus! Ota se pääs pois perseestäs, niin huomaat että parempiakin löytyy, kuin tunturi tai helkama jopo, tai mikä tahansa mainitsemistasi "merkkipyöristä" Anna mun kaikki kestää!

Sekö, että ajaa pyörällä? Minusta white trashia on se, että ajattelee itsekkäästi vain itseään ja ajaa sillä citymaasturillaan tuhoten lastensa tulevaisuuden.

Vierailija
8/19 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit myös listata ne "hyvät" pyörät jotta me muutkin ymmärrämme minkä unohtamisesta noin hermostuit. Oliko se Yosemite vai Sarda?

gary fisher, kona, ns bikes, cannondale,

Vierailija
9/19 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giant, Orbea

Tässä näin alkuun

Vierailija
10/19 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni toisena pyöränä 3-vaihteinen Tunturi Elina jalkajarrulla. Täysin vaivaton yksilö. 10 vuotta olen ajellut tekemättä muuta kuin kahdesti ketjuja öljynnyt. "Tekniikka" eli hirveät vaihdemäärät ja käsijarrut lisäävät huoltotarpeita.

Vierailija
11/19 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsterien suosiossa on Pelago nykyään, Jopo on liian yleinen.

Kilpapyörät on ihan eri kategoriaa.

Vierailija
12/19 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim 30 km työmatkapyöräilyä päivittäin ei ympäri vuoden millään perusmankelilla poljeta. Ei niiden osat edes kestä tuollaista.

Jos polkeminen on 2 kertaa kesässä ärrälle ja takaisin niin perusmankeli ajaa asiansa.

Vierailija
13/19 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on justa tollanen tvallinen mammapyörä 10- vuotias ja sillä ajetaan satoja kilometrejä vuosittain...pojalla on sitten hienompi pyörä, uudempi, ei kestäny kun 2 viikkoa ja piti viedä takuu huoltoon...

Vierailija
14/19 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on justa tollanen tvallinen mammapyörä 10- vuotias ja sillä ajetaan satoja kilometrejä vuosittain...pojalla on sitten hienompi pyörä, uudempi, ei kestäny kun 2 viikkoa ja piti viedä takuu huoltoon...

Vierailija
15/19 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunturi

Nopsa

Nishiki

Kona

Paremmuusjärjestyksistä en osaa sanoa.

Pyöriä kun on niin monenlaisia ja oma käyttötarve vaikuttaa siihen minkälainen pyörä kannattaa hankkia.

Koeajamalla huomaa tuntuuko pyörä hyvältä.

Monille myös pyörän muotoilulla ja värillä on merkitystä.

Ehkä jotain Bilteman pyörää en ostaisi.

Vierailija
16/19 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIkeasti kovassa käytössä on pyörät, joilla ajetaan satoja kilometreja viikossa.

Vierailija
17/19 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori nyt nro 14 mutta mulla on justa tollanen tvallinen mammapyörä 10- vuotias ja sillä ajetaan satoja kilometrejä vuosittain...pojalla on sitten hienompi pyörä, uudempi, ei kestäny kun 2 viikkoa ja piti viedä takuu huoltoon...

Minulla on 'hienompi' cyclocross-pyörä jolla ajelen satoja kilometreja kuukaudessa, helposti tulee pari sataa kilometriä viikossa.

Tulee ehkä vähän erilaisia matkoja kuin vanhalla mummopyörällä.

Tai voithan sinä yrittää :)

Osta pojallesi kunnon pyörä.

-ohis

Vierailija
18/19 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä suosii meidän paljon ajavat kaverit

Vierailija
19/19 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisimpien perusmerkkien paremmuutta, eikä ajatellut mitään hifistely-kilpa-pyörää hankkia.Itseäkin kiinnostaisi, kun esim. huutonetistä etsii käytettyä pyörää, olis kiva tietää muutakin kuin pyörän ikä ja koko, eli muakin kiinnostais, mitkä on suht hyviä hinta-laatusuhteeltaan.Onko Monark ok?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän