Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entäs tällainen ateria?

Vierailija
23.07.2012 |

Toisen innoittamana päivän menyyy....

Kuivaa reikäleipää ja perus margariinia.

Keitettyjä perunoita ja sianlihaa tai päiväyseineksiä (esim lihiksiä, nakkeja, einespitsaa...).

Kahvi ja pulla (perus könttipulla ilman päällisiä)

Keitettyjä perunoita ja sianlihaa tai päiväyseineksiä (esim lihiksiä, nakkeja, einespitsaa...)

Kuivaa reikäleipää, perusmargariinia.

Mulle ei maistu, terveellisyyskin aika kiikun kaakun, mutta isovanhemmat loukkaantuu kun ostan meille omat eväät enkä edes syö sahanjauhon makuista pullaa, saatika lihaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman päivän mummolavierailu menee. Ei pidempiaikaiseen syömiseen kyllä.

Vierailija
2/5 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa käydessä ostoskassin hinta voi olla sama, mutta tavarat aivan erit. Ja minulla on paljon pienemmät tulot kuin toisella asapuolella.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teidät kutsuttu syömään vai käymään, niin että siinä samalla toteatte, että lasten täytyisi varmaan syödä jotain. Kuulostaa kovin taloudellisista ongelmista johtuvalta tai hyvin vanhoista isovanhemmista. Itselläni äitini ei ole yhtä "rikas" kuin itse olen, elelee hyvinkin pienillä rahoilla, ja kun olen menossa sinne, kysyn, että mitäs tänään syötäisiin ja ilmoitan käyväni kaupassa ja laittavani ruoat kun olemme saapuneet... Kukaan ei koe sitä mitenkään ongelmalliseksi, koska äitini keittiö näyttää olevan myös minun keittiö, hänellä ei ole kuitenkaan varaa ruokkia monia ihmisiä, ja minulla on aina varaa ruokkia hänet.

Vierailija
4/5 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä isovanhemmat eivät vain osaa laittaa ruokaa, tai kuvittelevat että lapset haluavat einespizzaa...

Vierailija
5/5 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitettyjä perunoita ja sianlihaa tai päiväyseineksiä (esim lihiksiä, nakkeja, einespitsaa...).

Nimenomaan tuo perunoita ja sianlihaa. Minä söisin sellaista vaikka muutaman kerran päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän