Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onhan se oikeasti järkyttävää, että joku ampuu 12 ihmistä elokuvateatterissa, mutta

Vierailija
23.07.2012 |

mitä ihmettä vauvat ja lapset siellä tekee keskellä yötä katsomassa selkeästikin aikuisille tarkoitettua elokuvaa?!

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012072015866826_ul.shtml

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012072315872269_ul.shtml

Ja en todellakaan sano, että on noiden lasten vanhempien vika, se että lapsia ammuttiin! Ihmettelen vaan, että miksi lapset ylipäätään oli siellä? Eikö amerikoissa olla oltu aika tiukkoja ikärajoista?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat kuuliaisempia.

Vierailija
2/15 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen ajatellut jenkkien olevan tiukkoja noissa ikäraja-asioissa.. Mutta ilmeisesti olen ollut väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli huomattavasti nuorempi pääsee vanhemman seurassa. Suomessa vain pari vuotta nuorempi.

Vierailija
4/15 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

14:19 Vaikka Batman-elokuvan näytös oli keskellä yötä, paikalla oli paljon nuoria ja lapsia. Elokuva on hyvin suosittu ja odotettu, joten sen ikärajaksi on laitettu PG-13. Alaikäiset voivat mennä katsomaan elokuvaa vanhemman ihmisen seurassa tai vanhempien vastuulla.

Vierailija
5/15 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teatteriin, ei niinkään yhteen saliin. Siellä pääsee aika helposti vaikka kesken näytöksen toiseen saliin katsomaan toista leffaa.

Vierailija
6/15 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis vaan kuvitellut, että siellä pidetään tiukasti kiinni ikärajoista niin leffojen kuin alkoholin ym suhteen.

Vierailija
7/15 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jenkeiltä.

Vapaus mennyt liian pitkälle tuossa ikäraja-asiassa.

Vierailija
8/15 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teatteriin, ei niinkään yhteen saliin. Siellä pääsee aika helposti vaikka kesken näytöksen toiseen saliin katsomaan toista leffaa.

maarattyyn elokuvaan.

Vierailija
9/15 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka lapsille ennemmin soisi vapauden olla lapsi eikä täysin vanhempansa riepoteltavana.

Mutta USA onkin Somalian lisäksi ainoa maa joka ei suostu allekirjoitamaan YK:n lasten oikeuksien julistusta.

Vierailija
10/15 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvateatterin melussa?!

Vierailija
11/15 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä oli Batman eli niin suuri ja odotettu juttu, että sen vuoksi jopa lapset oli otettu sinne mukaan.

Toki olen itse eri mieltä, mutta noin jenkkilän yhdellä telkkukanavalla perusteltiin. Vanhempien perustelua en tiedä.

Vierailija
12/15 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta useammassa lähteessä se nuorin kuollut kuitenkin oi 6v. Että miten sen kans sit oli?

Vierailija
13/15 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka samaa alakoululaiseni ihmetteli.

Vierailija
14/15 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oli tätä selitelty jossain, en vaan jaksanut sitä miettiä.

Vierailija
15/15 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin perjantaina katsomasaa leffan, enkä todellakaan olisi ottanut omaa alakoululaista alastani mukaan. En ikärajan vuoksi enkä trilogian aiempien leffojen perusteella. Vauva saattoi nukkua peltorit päässä vanhemman sylissä, mutta se 6-vuotias oli varmasti tuotu katsomaan ko elokuva. Ei todellakaan sen ikäiselle sopiva. Samaa olisin ajatellut jos olisin tiennyt sen ikäisen paikalla olosta ilman ampumista, eli kyse ei lainkaan siitä.