Ttön 13-v synttärit laivalla picnic-risteilyllä, onko huono idea?
Mukana olisi ehkä 6-7 tyttöä. Päästäisitkö itse 13-vuotiaasi tällaisille synttäreille? Haluaisitko, että mukana olisi useampi aikuinen? Miten muuten laivayhtiöisen puolesta, riittääkö yksi aikuinen vaikkapa 7 alaikäisen valvojaksi?
Kommentit (8)
Meillä 13v halusi sellaset synttärit että iskä vie tytön ja hänen 4 kaveriaan saareen pickinkille (siis meillä oma vene). En tiedä mitä vanhemmat mahtavat tuosta tykätä, mutta minusta kiva ja erilainen idea jonka pyrin kyllä toteuttamaan.
Tosi kiva idea ja varmasti tytöt tykkää :)
Ei 13v. nyt mitään vauvoja ole joita pitää vahtia silmä kovana kun varmasti uskovat mitä sanotaan ja juhlivat jo/vielä hienosti. Eivät ole siis liian pieniä eikä niin vanhoja että menee juhlat överiksi.
Meidän tytöllä oli 10v. synttärit Rossossa ja kaikki vieraat olivat tohinassa ykköset päällä ja kaikki meni tosi hienosti!
Varmista, ettei se valvoja ole efebofiili. Mikä tapahtuu laivalla, jää laivalle ;)
Mun pitäs tuntea vanhemmat todella hyvin ja heidän pitäisi olla äärimmäisen vastuullisia eikä sellaisia kenen lapset huitelevat ties missä ja vanhemmat vain meinaavat, että hyvin tuon ikäiset jo pärjäävät. Mua pelottaa just tuollaisten pientenisojen lasten kanssa laivalla. Kuka tahansa hullu voi käytävällä vetää hytiin eikä kukaan huomaa mitään tai tiedä mistään mitään.
Kiva idea. Tuskin siellä keskellä päivää ketään kaapataan mihinkään hyttiin.
tuntisin mukaan lähtevän aikuisen (tai aikuiset) niin hyvin, että voisin olla varma asiallisesta valvonnasta.
paras idea ikinä, lapsilla olisi hauskaa ja kyllä he osaisivat olla siellä :D Niistä tulisivat ikimuistoiset syntymäpäivät ikinä :D kyllä he pärjäävät :) ;D