Höh, ärsyttää kun kaikki on facebookissa niin kauniita.
Mä oon tällanen hiton rumilus enkä päivitä kuvaani kun kerran vuodessa.
Ja joo, tiedän että muutkin valitsee itsestään sinne sen parhaimman kuvan, mutta kun musta ei saa niitäkään. Tai no, hääkuvassani oon kaunis, mutta en mä sellasta kuvaa sinne kehtaa laittaa.
Niih.
Kommentit (6)
muutat valoa vähän himmeämmäksi. Sitten poistat häiritsevät jutut, kuten finnit, luomet, rypyt yms. Niin muutkin tekevät.
Muutamaankin tapahtumaan ilmoittautuneet naiset ovat olleet ihan helvetin kauniita kuvissaan, mutta livenä ko. tapahtumassa ovatkin olleet ihan tavallisen näköisiä tumpuloita ; )
muutat valoa vähän himmeämmäksi. Sitten poistat häiritsevät jutut, kuten finnit, luomet, rypyt yms. Niin muutkin tekevät.
eli olen ihan piruuttani laittanut meikittömän kuvan jossa krapula-aamuna tuijotan väsyneen ja kyllästyneen näköisenä murhaavasti kameraan. Ihan vaan vastalauseeksi sille pintakiilto-kulttuurille, jossa pitäisi aina esittää itsensä kauniina ja menestyvänä.
ongelmana oliskin vaan joku luomi tai finni, niitä bulldogin poskia tai leuanaluspussia ei kehtaa poistaa, on liian selvää..
Mua nyt hävettää, kun mulla on liian kaunis kuva fb:ssä, luonnossa en siltä näytä ollenkaan, mutten tosiaan kehtaa aitoa kuvaakaan laittaa.
Otatin itsestäni ammattilaisella kuvia....154 kappaltta, joista ehkä 30 katsomisen arvoisia.
Sai ainakin se fb kuvan...suosittelen