Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sertralin- uskallanko lopettaa itse?

Vierailija
23.07.2012 |

olen reilu vuoden syöny annoksella 150mg/vrk. Paino nousee koko ajan joka vaan lisää masennusta mutta itse lääkkeestä en ole missään vaiheessa huomannut masennukseen olevan apua. Lääkäriin ei pääse kesälomien takia ja haluaisin uudelleeen raskaaksi. uskallanko alkaa itse pikkuhiljaa lopettaaan lääkettä? onko muilla kokemuksia??

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka lopettaa ylläpitolääkityksen, koska olo on hyvä ja ei koe olevansa masentunut. Puolivuotta lopetuksen jälkeen ollaankin taas ihan pohjalla ja sairaalassa ranteet auki ja joudutaan aloittamaan hoito isommalla lääkityksellä ja vielä isommilla annoksilla. Et kannattaako?

Vierailija
22/23 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka lopettaa ylläpitolääkityksen, koska olo on hyvä ja ei koe olevansa masentunut. Puolivuotta lopetuksen jälkeen ollaankin taas ihan pohjalla ja sairaalassa ranteet auki ja joudutaan aloittamaan hoito isommalla lääkityksellä ja vielä isommilla annoksilla. Et kannattaako?

3.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi