Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

maximekko häävieraalla?

Vierailija
23.07.2012 |

Olen menossa ensikuussa siskoni häihin, enkä ole tähän mennessä löytänyt sopivaa mekkoa itselleni. Tosin tänään aamulla törmäsin netissä tähän ja ihastuin täysin! Jäin vain miettimään onko tuo sopiva mekko vieraalle, ettei olisi liian juhlava tai muuten etiketin vastainen?

Auttakaa nyt joku että saan laitettua mekon tilaukseen tai etsittyä uuden :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole kuvaa nii vaikee sanoo

Vierailija
2/19 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla maksimekkoja käytettiin jopa linnan juhlissa. Ei se aika arvokkuutta syö, mutta ihan läpinäkyvää en päälleni laittaisi.

Ja jos kirkkohäät, niin etikettiin kuuluu peittää kirkkoon hartiat. Niin vieraiden kuin morsiamen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan värinä erottuu morsiamen puvusta! Kirkkoon voi laittaa huivin harteille/jakun!

Vierailija
5/19 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuvalinta häävieraalle, ainakin minun mielestäni :) En itse asiassa lainkaan ymmärrä miten tuo mekko voisi loukata etikettiä. Go for it girl!

Vierailija
6/19 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle vaan!

Vierailija
7/19 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin uskallan luottaa siihen että mekko sopii vartalolleni, tosin saa nähdä tilasinko liian ison mekon... toivottavasti en, sillä en halua jatkuvasti nykyä mekkoa ylös päin :D

Vierailija
8/19 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin laittaa mekon kanssa mustat korkeat avokkaat ja chanelin pienen mustan laukun tai sitten vaihtoehtoisesti valkoiset "sandaali/nyöri/mitkä sittenonkaan" korkokengät ja sama chanelin musta laukku. Korvikseksi pienet timantti korvikset ja kaulakorun jätän ehkä pois tai sitten pieni hopeinen sydän koru.

Vierailija
9/19 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin laittaa mekon kanssa mustat korkeat avokkaat ja chanelin pienen mustan laukun tai sitten vaihtoehtoisesti valkoiset "sandaali/nyöri/mitkä sittenonkaan" korkokengät ja sama chanelin musta laukku. Korvikseksi pienet timantti korvikset ja kaulakorun jätän ehkä pois tai sitten pieni hopeinen sydän koru.

Vierailija
10/19 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko liian tumma? voisin kyllä hankkia vaikka valkoisen vai olisiko joku muu väri parempi?

Ekat häät moneen vuoteen ja siksi olen hieman hukassa ;)

Vierailija
11/19 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laita häihin kunhan et ole 155cm pitkä ja kokoa 46.

Toi mekko vatii ihan älyttömän hyvän ryhdin ja hoikan varren.

Vierailija
12/19 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdissä olisi kyllä korjattaa en mikään aivan kamala kumaraselkä, mutta kun tuo perhanan jännitysniska vaivaa :/ pitää vaan jumpata nyt ahkerasti ja muistaa olla rentona häissä :)

Vierailija
13/19 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosta korkeasta vähän empirevyötäröstä näkee, että toi kolttu näyttää sivsta raskausmekolta. Älä ota. Valokuvassa edestä kätsottuna ja käsi tuolla tavalla vähän rakentamassa vyötärölinjaa mekko on täydellisen kaunis, mutta etenkin jos et ole 190-senttinen malli, se raskausmekkoefekti sivusta katsottuna todellisuudessa on tosi vahva. Eikä imartele ketään.

Vierailija
14/19 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi näyttää avaran kaula-aukon vuoksi halvalta, mutta muuten ihan ok, huivin tai boleron kanssa..

Vierailija
15/19 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hoikka/normaalivartaloinen niin sopii.

Itse olisin kamala tuossa mekossa...lyhyt ja pullea ;)

Vierailija
16/19 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilin vain hieman kun olen tottunut näkemään häissä lähinnä polvipituisia mekkoja ja hameita

Vierailija
17/19 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos sä tykkäät, niin miksipä ei...

-mekkofriikki... :)

Vierailija
18/19 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti syödessä kandee varoo, ettei tipu haarukasta salaattiainekset tissivakoon :D

Vierailija
19/19 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on naurettavan näköistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän